Здравейте колеги,
Зех я тая въшка и ми направи впечатление:
1. Като загрее и си я карам в обороти - парно да искаш. Спирам някъде, изключвам от скорост и започва да духа студено. Форсирам я (пак на място) почва топло, и като паднат оборотите пак студено (в много редки случай и на място духа топло).
2. Като я форсирам и паднат оборотите, почва аха аха да изгасне. Усещам я че се опитва да регулира подаването на газ, но не е както трябва. Започва и да мирише на бензин след форсиране и то доста (не знам дали има общо с парното).
Колата е с верига и катализатор ако въобще има значение.
Най ме кефи че няма датчик за темп на таблото и не знам какви градуси достига
Обслужил съм я откъм течности/филтри и тн.
Поздрави!
Fiat Cinquecento 1997г 899cc i.e.S - проблем с парно
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Fiat Cinquecento 1997г 899cc i.e.S - проблем с парно
Здравей ,то хубаво ,че се кефиш на липсата на индикатор на температурата но ......проблема може да в термостат,намален дебит на водна помпа .Доколкото виждам е моноинжекцион и би следвало да има стъпково моторче ,датчик за температура на входящия въздух .Възможно е и ЕКУ да взима инфо от температурата на антифриза и двг ,за да направи коректната смес .Сутрин на студено има ли проблем с паленето ,нестабилни обороти на празен ход ?
- Omilron
- Мнения: 129
- Регистриран на: Вто 04 ное 2014 10:36
- Автомобил: VW Passat b3 3a2 35I
- Двигател: 1992 ABS
- Местоположение: София
Re: Fiat Cinquecento 1997г 899cc i.e.S - проблем с парно
Ами колега, пали си сутрин без проблем в студа и първите да кажа 1-2 мин всичко е ок (поне по слух). Спирам на 100 метра от нас да си зема едно кафенце и пак се мъчи да загасне (почти успява). После като е загряла (уж) не е точно същото, но пак по слух усещам че се опитва да регулира оборотите на празен ход.
Това с "кефенето" го казах на майтап - изобщо не ми харесва че липсва. Но пък предполагам има лампа на таблото която ще светне ако започне да прегрява.
Това с "кефенето" го казах на майтап - изобщо не ми харесва че липсва. Но пък предполагам има лампа на таблото която ще светне ако започне да прегрява.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11932
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Fiat Cinquecento 1997г 899cc i.e.S - проблем с парно
Това стъпковия мотор трябва да е същия като при голф 3, пасат 3, рено лагуна 1, стандартен стъпков мотор бош. Относно топлото, или се е позатиснал радиатора или е приключила водната помпа
- Omilron
- Мнения: 129
- Регистриран на: Вто 04 ное 2014 10:36
- Автомобил: VW Passat b3 3a2 35I
- Двигател: 1992 ABS
- Местоположение: София
Re: Fiat Cinquecento 1997г 899cc i.e.S - проблем с парно
Оказаха се водна помпа и бобина.
А някой да знае червената лампичка на таблото какво индикира? Преди като дам на контакт светваше и след 2-3 секунди изгасваше, сега свети постоянно:
А някой да знае червената лампичка на таблото какво индикира? Преди като дам на контакт светваше и след 2-3 секунди изгасваше, сега свети постоянно:
- Pet_rov
- Мнения: 4415
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Fiat Cinquecento 1997г 899cc i.e.S - проблем с парно
Ламбда сондата е това. Вярно, че е чекът, мале ква глупост написах
Последна промяна от Pet_rov на Вто 15 мар 2022 16:05, променено общо 1 път.
Re: Fiat Cinquecento 1997г 899cc i.e.S - проблем с парно
Прилича на дюза. Сега ако кажеш, че тази пуча въшка е и с газова...
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Fiat Cinquecento 1997г 899cc i.e.S - проблем с парно
Това трябва да е чек-а. Когато дадеш на контакт, тестват ли се всички лампички? Трябва да имаш за висока температура.
- Omilron
- Мнения: 129
- Регистриран на: Вто 04 ное 2014 10:36
- Автомобил: VW Passat b3 3a2 35I
- Двигател: 1992 ABS
- Местоположение: София
Re: Fiat Cinquecento 1997г 899cc i.e.S - проблем с парно
muns61 написа:Това трябва да е чек-а. Когато дадеш на контакт, тестват ли се всички лампички? Трябва да имаш за висока температура.
Не колега, светват маслото, акумулатора и тази. Но преди гаснеше след 1-2 секунди и тогава палех - мислех да не е нещо като свещите при дизелите.
Колата няма газова.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Fiat Cinquecento 1997г 899cc i.e.S - проблем с парно
Чинкуеченто и Сейченто не са ми познати, но всички коли без температурен прибор имат аварийна лампа, която се тества на контакт.
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: Пон 14 апр 2008 12:58
- Автомобил: Рено Меган
- Двигател: K4M760 2004
- Местоположение: София
Re: Fiat Cinquecento 1997г 899cc i.e.S - проблем с парно
Дюза, при мен светеше на ланча делта 2 като беше на газ. Оправи се с реле, което да я изключва, когато е на газ.
- Omilron
- Мнения: 129
- Регистриран на: Вто 04 ное 2014 10:36
- Автомобил: VW Passat b3 3a2 35I
- Двигател: 1992 ABS
- Местоположение: София
Re: Fiat Cinquecento 1997г 899cc i.e.S - проблем с парно
Оказа се check engine. Минах през няколко сервиза които правят диагностика и казаха че на тази кола не можели да направят диагностика защото нямали еди какво си.
Накрая намерих един, върза я, зяпа 30 мин и каза че компютъра на колата дава грешка (незнайно каква), не можело да се изчисти, но да си карам - нямало проблем. Питах ако сменя компютъра дали ще се оправи - каза да, но нямало смисъл защото колата си работела идеално и т.н. Та ония ден нещо зяпах под капака и видях, че една буксичка се е извадила понеже щипката се е счупила леко. Наместих я и готово - лампата изгасна и всичко си е както преди
И да питам 2 неща по тая количка.
Питах гореспоменатия майстор защо не ми работят аварийните като натисна копчето. Трябвало да сменя копчето защото колата нямала бущон за аварийки (мигачи и аварийни били на един бушон).
Понеже съм глупав си купих копче и естествено пак не работят. Проверих бушоните и се оказа че има (здрав е)
Докато махах буксата без да искам докоснах тези пластинки с отверката и аварийните почват да светят, но само десните (лампата на таблото също мига)
И последно каква е тази скоба за маркуч и как се сваля за първи път виждам:
Благодаря,
Поздрави!
Накрая намерих един, върза я, зяпа 30 мин и каза че компютъра на колата дава грешка (незнайно каква), не можело да се изчисти, но да си карам - нямало проблем. Питах ако сменя компютъра дали ще се оправи - каза да, но нямало смисъл защото колата си работела идеално и т.н. Та ония ден нещо зяпах под капака и видях, че една буксичка се е извадила понеже щипката се е счупила леко. Наместих я и готово - лампата изгасна и всичко си е както преди
И да питам 2 неща по тая количка.
Питах гореспоменатия майстор защо не ми работят аварийните като натисна копчето. Трябвало да сменя копчето защото колата нямала бущон за аварийки (мигачи и аварийни били на един бушон).
Понеже съм глупав си купих копче и естествено пак не работят. Проверих бушоните и се оказа че има (здрав е)
Докато махах буксата без да искам докоснах тези пластинки с отверката и аварийните почват да светят, но само десните (лампата на таблото също мига)
И последно каква е тази скоба за маркуч и как се сваля за първи път виждам:
Благодаря,
Поздрави!
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11932
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Fiat Cinquecento 1997г 899cc i.e.S - проблем с парно
Буксата е за температурния сензор, явно не е давала хубав контакт, но би трябвало освен чека да пуска и перката да върти, може би.
Скобата е типично италианска за еднократна употреба е, реже се и се заменя с нова.
За аварийните, не знам, трябва да се гледат схемите
Скобата е типично италианска за еднократна употреба е, реже се и се заменя с нова.
За аварийните, не знам, трябва да се гледат схемите
Върни се в “Технически раздел за други марки автомобили”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта