Зех я тая въшка и ми направи впечатление:
1. Като загрее и си я карам в обороти - парно да искаш. Спирам някъде, изключвам от скорост и започва да духа студено. Форсирам я (пак на място) почва топло, и като паднат оборотите пак студено (в много редки случай и на място духа топло).
2. Като я форсирам и паднат оборотите, почва аха аха да изгасне. Усещам я че се опитва да регулира подаването на газ, но не е както трябва. Започва и да мирише на бензин след форсиране и то доста (не знам дали има общо с парното).
Колата е с верига и катализатор ако въобще има значение.
Най ме кефи че няма датчик за темп на таблото и не знам какви градуси достига
![mhihi :mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
Обслужил съм я откъм течности/филтри и тн.
Поздрави!