Здравейте, таблото на колата ми от известно време виси и ми се бие в коленете. Пред изпадане е и панела на който стои управлението на климатика и радиото. Доколкото виждам през дупките, които са се отворили между горната част(където е скоростомера) и долната(където е голямата жабка) има някакви "побългарявания" със залепени щипки със силикон, картонджийски рапидки и свински опашки.
Въпросът ми е: Арматурното табло цяло ли се продава или е от две части- горна и долна. Разглеждам по сайтове за части втора употреба, но не мога да се ориентирам. Ще съм благодарен ако ми дадете и насоки за самата смяна как става.
Ford Galaxy MK2 2002 1.9TDI AUY Смяна на арматурното табло
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11932
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ford Galaxy MK2 2002 1.9TDI AUY Смяна на арматурното табло
Най вероятно някога е сменявано радиаторчето на парното от някой дървар и го е събрал таблото с лопатата. Честно казано не му знам точно таблото на този форд, но няма да е никак лесно да се събере
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ford Galaxy MK2 2002 1.9TDI AUY Смяна на арматурното табло
modac написа:Здравейте, таблото на колата ми от известно време виси и ми се бие в коленете. Пред изпадане е и панела на който стои управлението на климатика и радиото. Доколкото виждам през дупките, които са се отворили между горната част(където е скоростомера) и долната(където е голямата жабка) има някакви "побългарявания" със залепени щипки със силикон, картонджийски рапидки и свински опашки.
Въпросът ми е: Арматурното табло цяло ли се продава или е от две части- горна и долна. Разглеждам по сайтове за части втора употреба, но не мога да се ориентирам. Ще съм благодарен ако ми дадете и насоки за самата смяна как става.
е от части.
Ако на табло казваш на голямото корище. Горната към стъклото и до средата малко над коленете е цяла част. От ляво и отдясно порд голямата част е на 2 части фиксиращи се с винтове в двата края , а към горната със щипки тип конус.
Ако решиш да сменяш цялото табло се вкарваш в голям цирк. Това озбначава де що видиш бутон / превключвател, скоротомер, радио, блока за управление на клинатика, жабка, десен ербег, панела около радио и климат се сваля отделно - с винтове е.
Заснимай преди всяко сваляне на част и винтовете в отделни пликчета с надпис откъде са, че после ще се чудиш кое за къде е и откъде е.
И като ще сваляш целия панел смени и радиаторчето, че да не разглобяваш отново скоро.
Китайските радиаторчета изкарват около 5-6г. Като купиш ново радиаторче - с О пръстените в магазин за хидравлика за нови от сигурен производител. Китайските О пръстени се вдървяват и започват пропуски от фланеца на радиаторчето и този към купето. Достъп няма освен цяло свалено табло. Капни и Локтайт син на гайките на фланеца против саморазвиване.
Ако ще сменяш радиаторчето имай в предвид ,че и целия механизъм на чистачките се демонтира. Зад двигателя на алуминиевия топлоизолационен щит зад леко прорязани отвори има 3 скрито болта държащи кутията с 2 те радиаторчета/парно и климат и клапите/ .Няма нужда да се развиват напълно, леко разхлабване. /Аз не ги пипам и без рахлабване става/.
Re: Ford Galaxy MK2 2002 1.9TDI AUY Смяна на арматурното табло
Благодаря Ви! Явно ще се "филмирам" но нямам избор:(
Доколкото разбирам ще ми трябва частта, която е от волана надолу, по цялата дължина.
Моля, ако някой има за продаване да пише на лични, че това никъде не го откривам по моргите.
Доколкото разбирам ще ми трябва частта, която е от волана надолу, по цялата дължина.
Моля, ако някой има за продаване да пише на лични, че това никъде не го откривам по моргите.
Върни се в “Технически раздел за други марки автомобили”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта