Здравейте,
Имам странен проблем с моя Chrysler Town & Country 2013 (3.6L Pentastar) и ще се радвам, ако някой сподели опит или даде съвет.
Проблемът е че колата дърпа надясно по време на движение, особено при по-висока скорост (130-140км/ч).
Също така когато ускоря рязко от ниска скорост (~10 км/ч) тогава воланът се завърта сам надясно с около 30 градуса, почти моментално ( ясно се вижда на видеото).
Какво съм направил до момента:
Направени са 3 реглажа (преден и заден мост) в 3 различни сервиза.
Пробвано с чисто нови зимни и летни гуми – без промяна.
Сменени са тампони и амортисьори на задния мост.
Допълнителна информация:
Ходовата част е преглеждана и в трите сервиза – всички твърдят, че няма видими проблеми.
Въпреки това, при преминаване през по-големи неравности (напр. легнали полицаи) се чува леко почукване/удряне от предницата
Ето и видео, което показва какво се случва при рязко подаване на газ от място:
https://youtu.be/YXRof5f5ViE
Възможно ли е да е от носач или рейка? Изчерпвам идеите си и ще се радвам на всякакви мнения.
Благодаря предварително!
Chrysler Town & Country дърпа надясно при ускорение
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: Чет 15 фев 2018 18:35
- Автомобил: Golf7 GTE 2017 + MB S205 2020
- Двигател:
Re: Chrysler Town & Country дърпа надясно при ускорение
Спирачките гледани ли са основно?! За задържащо колело, примерно.
Re: Chrysler Town & Country дърпа надясно при ускорение
Дискове и накладки са сменени преди няколко месеца и всичко е прегледано. За задържане съм проверявал многократно след кратък и дълъг път - джантите на греят. Също така е тествана на подемник как се въртят колелата на свободен ход - лесно и без разлика между ляво и дясно.
- tdi fen
- Мнения: 4636
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Chrysler Town & Country дърпа надясно при ускорение
Кой сервизи специализирани ли бяха за Американските коли
според мен има нещо криво по окачването предполагам е била с удар имаш ли снимки преди да е направена поне да се ориентираш къде е бил удъра
според мен има нещо криво по окачването предполагам е била с удар имаш ли снимки преди да е направена поне да се ориентираш къде е бил удъра
Re: Chrysler Town & Country дърпа надясно при ускорение
Това автомобил със задно или предно предаване е , че не го познавам в детайли ? Ако е с предно предаване бих гледал преден ляв носач. Ако е със задно десния заден носач. При подаване на газ отива напред и завива.
Re: Chrysler Town & Country дърпа надясно при ускорение
tdi fen, имам carfax и снимки от търга, колата е без щети и още по-малко след удар. Посещавал съм квартални сервизи, не съм чувал за специализиран сервиз за американски коли в България, но ако знаеш такъв може да го посочиш.
Автомобоила е с предно. DoH_KuXoT аз си мислех същото като теб, така изглежда логически и заради това лично също проверих предния ляв носач с щанги на ръка и както мога, както и всичко останало по окачаването което може да се провери, но изглеждат много стабилни. Носачите са оригинални. Бих ги сменил, ако имаше поне малко следа в тях да е проблема.
Автомобоила е с предно. DoH_KuXoT аз си мислех същото като теб, така изглежда логически и заради това лично също проверих предния ляв носач с щанги на ръка и както мога, както и всичко останало по окачаването което може да се провери, но изглеждат много стабилни. Носачите са оригинални. Бих ги сменил, ако имаше поне малко следа в тях да е проблема.
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
- Автомобил: jetta 2
- Двигател: ez 1986
- Местоположение: praha
Re: Chrysler Town & Country дърпа надясно при ускорение
Предно дясно колело отваря при натоварване и се променя геометрията,там търсете втулка на носач накрайник.
-
- VW експерт
- Мнения: 13264
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Chrysler Town & Country дърпа надясно при ускорение
Бих набедил тампоните на носачите отпред, но казваш че сте ги прегледали.
Re: Chrysler Town & Country дърпа надясно при ускорение
Поръчах нови тампони и втулки за носачите. След като ги сменя ще напиша дали има промяна.
Re: Chrysler Town & Country дърпа надясно при ускорение
Смених тампоните и шарнирите на носачите - проблема си остана. Открих тази тема от 2007-ма - viewtopic.php?f=5&t=41528 - симптопмите са същите като моите с разликата, че при мен тегли и в движение, без значение от скороста. Прочетох я цялата и решението ( последния пост) било да се направи много прецизен реглаж. Има ли развитие в технологията на стендовете от 2007-ма до днес? Виждам, че ползват софтуер, задават точния модел на автомобила, има лазерно проследяване. Струва ли си да отида за 4-ти пъти и да настоявам още по-прецизно регулиране -до 0.00 например, ако е възможно.
Ако приемем, че проблема не е от реглажа възможно ли е рейката да създава такъв проблем?
Ако приемем, че проблема не е от реглажа възможно ли е рейката да създава такъв проблем?
- samo_pechka
- Мнения: 8851
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Chrysler Town & Country дърпа надясно при ускорение
Тъй като боря едни проблеми с шиминг ( характерно при повдигнати жипки с твърди мостове) , та се нагледах на тампони сел. втулки и прочие л@йна. Нови , европейски и щатски и китайски. Общо взето -все тая и само парите си дадох. Полиуретан му е майката . Здраво и няма гънене , отмятане и кривене.
По въпроса: При коли на предно : ако е от тампони, кормилни накрайници и други , се случват ( примерно) следните ситуации: при тръгване тегли на надясно ( примерно) , при спиране обаче-наляво, съответно. И според това , се насочва към проблемната страна.
Ако проблема се случва само при спиране, работата е различна . И в една част от случаите се оказва, че не е от тампони и/или реглаж на моста, но това за автомобили на предно! Да подчертая отново!
Тези със задно, при тръгване не носи наникъде, но спирането-да . Там продължавайте в насоката проблем в окачване отпред, тампони , накрайници , предно магаре ( ако го има) , греда - проблем , скъсана, заваряна и прочие балкански "подобрения" .
И ако има начин, сменете втулките с полиуретанови. Но са скъпи и с времето почват да скърцат дразнещо, смазват се и те така до следващият път .
По въпроса: При коли на предно : ако е от тампони, кормилни накрайници и други , се случват ( примерно) следните ситуации: при тръгване тегли на надясно ( примерно) , при спиране обаче-наляво, съответно. И според това , се насочва към проблемната страна.
Ако проблема се случва само при спиране, работата е различна . И в една част от случаите се оказва, че не е от тампони и/или реглаж на моста, но това за автомобили на предно! Да подчертая отново!
Тези със задно, при тръгване не носи наникъде, но спирането-да . Там продължавайте в насоката проблем в окачване отпред, тампони , накрайници , предно магаре ( ако го има) , греда - проблем , скъсана, заваряна и прочие балкански "подобрения" .
И ако има начин, сменете втулките с полиуретанови. Но са скъпи и с времето почват да скърцат дразнещо, смазват се и те така до следващият път .
Върни се в “Технически раздел за други марки автомобили”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта