Нестабилно палене

Технически раздел за всички марки автомобили, които не са VAG
Dr.Watson
Мнения: 170
Регистриран на: Чет 17 юли 2008 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Нестабилно палене

Мнениеот Dr.Watson » Съб 19 юли 2008 22:51


Пиша в оффтопик, защото става дума за Опел. Принципно предполагам проблемът не е с нищо специфичен за марката - от друга страна форумът Опел-БГ е доста задрямал и едва ли ще получа качествен отговор.

Тъй като проблемът се проявява от по-дълго време мога да дам сравнително подробни симптоми и надявам се хората с опит бързо ще се ориентират какво може да е. Става дума за Астра 1.6i екотек. Като е студена пали винаги съвсем леко и стабилно. Преди около месец и нещо за първи път ме изненада неприятно - беше постояла около 30 мин след каране и като рекох да запаля само върти и нищо. Въртенето съвсем бодро, но без изгледи да запали. Оставих я защото бързах и след около час пробвах пак и тоя път запали. Минаха 2-3 дни без проблеми и отново стана подобна случка - инати се и след 20-30 мин почивка си палва все едно няма нищо. Имах съмнения че имобилайзера нещо не сработва и почти се бях засилил да го изолирам. Смених свещи без видим ефект. Дадоха ми акъл да ида на диагностика на комп. Отидох при един такъв човек, той вика "кабелите ти много стари, дай да ги сменим, че да не е от тях и после ще диагностицираме". Само че за момента не можаха да се намерят - после установих, че струват към 100 лв. и не се разбързах да ги купувам. Не за друго ами ми се струва съмнително да са те проблема, а да дам 100лв за проверка дали е от кабелите... Междувременно хванах цаката на паленето - като даде симптоми че няма да пали настъпвам газта и се закрепва едва едва, после позасилва и се разпалва. Изглежда сякаш известно време кара само на 1-2 цилиндъра и после се включват останалите. Като побръмчи половин-една минута се стабилизира и е наред, но докато стабилизира оборотите доста шантаво вървят нагоре надолу м/у 1000 и 3500 (и се чувствам като тъпак да ме мислят хората, че аз настъпвам на място). При поредното ходене на сервиз диагнозата беше, че не е от кабелите, а най-вероятно от бобината - хайде и нея смених (втора ръка), но без никаква полза, дори ми се струва че сега е малко по-нестабилна не само при палене ами и понякога при ход придръпва забележимо.

PS: няма газова.
абе не е хубаво в оффтопа :idea:
Има раздел,"Други модели" :wink: mod edit: LILO&STICH




Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Съб 19 юли 2008 23:00


Абе и да не е проблема от кабелите ти си ги смени щом са много стари. :wink: Виж си и бензиновата помпа. Брат ми е с подобен двигател,но до сега не е имал ядове такаче за друго не се сещам. :roll:


Dr.Watson
Мнения: 170
Регистриран на: Чет 17 юли 2008 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Мнениеот Dr.Watson » Нед 20 юли 2008 12:04


Май се реши проблема. Оказа се, че смукача се задейства почти постоянно и се дави колата при палене. Някакъв датчик за температура не работел и още някаква подробност, но засега пали съвсем културно.



Върни се в “Технически раздел за други марки автомобили”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта