Форд Галакси 1З, 96г. Къде се намира предпазителя за подгревните свещи?
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Форд Галакси 1З, 96г. Къде се намира предпазителя за подгревните свещи?
Колата е Форд Галакси 1З, 96г. и проблема е, че не подгряват свещите. Ако някой знае къде се намира предпазителя за подгревните свещи да сподели (с Шаран трябва да са на еднакво място). Мисля, че е от него. Като махна температурния датчик и дам на контакт няма ток до свещите. Иначе като е студена пали от 10 завъртане на стартера, а топла няма проблем пали от 1 път.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Някой може ли да ми даде инфо за целия процес на подгряването? Сигурно имам прекъснат кабел ама не знам как да го търся. Гледах вчера тоя на свещите е бая начупен (пластмасата, особено около щифтовете). Имаше тема за него, ама нещо не мога да е намеря. На голфа ми беше с цяла шина и с гайки захванат за свещите.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
milenj написа:Здр!Много се съмнявам да не ти подгряват свещите.Замери дали ти отива напрежение като дадеш контакт на свещите ако има бягай да си замериш компресията на цилиндрите.
Айде компресията я остави за последно. При тия температури наистина бъди сигурен и в четирите свещи, центровката също включително и на разпределителния вал към коляновия, след това помпата трябва да я види някой който разбира, дюзите не ги закачай!
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Значи, не отива ток до свещите(със сигурност проверено!). Компресия ще е последното нещо което ще примеря, щом пали при минус 8-10 без подгревни свещи(тая зима се е загубило подгряването и колата си е палила сама без помощ, малко въртене около 10 оборота на стартера) значи е в рамките на нормалното. Казаха ми, че проблема може би е в компютъра, защото преди време ми намериха проблем в него (датчика на входящия колектор дава грешни стойности). И той, може би, не пуска ток до свещите. Ама аз си мисля, като релето цъка и като извадя темп. датчик удължава подгряването има импулс от компа и може да започне подгряването, значи може би проблема е другаде сигурно в кабелажите.
П.П http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... highlight= това е проблема с компа.
Центровката е проверена от колега от форума и е с малко предварение до максимално допустима горна граница на Ваг ако мога така да се изразя.
П.П http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... highlight= това е проблема с компа.
Центровката е проверена от колега от форума и е с малко предварение до максимално допустима горна граница на Ваг ако мога така да се изразя.
Здр!Ти щом без подгрев палиш си супер.Мой познат имаше същия проблем и чакам да ми се обади за да ми каже как решиха проблема ще пиша веднага като науча ако междувременно го оправиш пиши къде е бил проблема.Аз имам проблем с климатрона и немога да открия къде се намира вътрешния датчик за температурата ако знаеш нещо пиши.Поздрави!
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
А къде се намира този ел. блок, че това не съм го проверил?
Иначе тая сутрин беше -10 и сложих кабел с крокодили(малко се постопи изолацията на единия крокодил) директно на свещите от акумулатора и ефекта беше поразителен запали от 1-2 оборота. Та ся ми се върти нещо в главата за временно решение на проблема да сложа един кабел с едно ключе(ама не знам дали ще има такова ключе да издържа на толкова ампери) и да си го включвам, погряването, когато е студено за около 10 сек.
Само с побългаряване ще си реша проблема или с ново еку. Ама как да купя сега едно Еку, то не струвало много викат кварталните майсторите, само четири цифрена сума.
Иначе тая сутрин беше -10 и сложих кабел с крокодили(малко се постопи изолацията на единия крокодил) директно на свещите от акумулатора и ефекта беше поразителен запали от 1-2 оборота. Та ся ми се върти нещо в главата за временно решение на проблема да сложа един кабел с едно ключе(ама не знам дали ще има такова ключе да издържа на толкова ампери) и да си го включвам, погряването, когато е студено за около 10 сек.
Само с побългаряване ще си реша проблема или с ново еку. Ама как да купя сега едно Еку, то не струвало много викат кварталните майсторите, само четири цифрена сума.
- Емо Йорданов
- Мнения: 455
- Регистриран на: Вто 17 ное 2009 23:39
- Автомобил: Golf2+ BMW e36
- Двигател: 2.8 VR6 + 328
- Местоположение: Павликени
- Контакти:
Re: Къде се намира предпазителя за подгревните свещи?
Зная, че е стара темата. Как реши проблема? Намери ли защо не подгряват свещите.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Къде се намира предпазителя за подгревните свещи?
Нямаше предпазител. Махни буксата на температурния датчик и мери да ли има ток. Ако има значи проблема е в температурния датчик.
- Емо Йорданов
- Мнения: 455
- Регистриран на: Вто 17 ное 2009 23:39
- Автомобил: Golf2+ BMW e36
- Двигател: 2.8 VR6 + 328
- Местоположение: Павликени
- Контакти:
Re: Къде се намира предпазителя за подгревните свещи?
Тъкмо купих пак нов беру този път. Утре ще меря и дано има напредък.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Къде се намира предпазителя за подгревните свещи?
При свалена букса на температурен датчик, трябва да имаш максимален подгрев. Релето е с номер 103 при бушоните. При мен просто нямаше бушон, явно някой жабар го беше махнал.
- Емо Йорданов
- Мнения: 455
- Регистриран на: Вто 17 ное 2009 23:39
- Автомобил: Golf2+ BMW e36
- Двигател: 2.8 VR6 + 328
- Местоположение: Павликени
- Контакти:
Re: Къде се намира предпазителя за подгревните свещи?
Аз нямам реле 103. Като купувах датчика ми го показаха, но аз нямам такова на бушонерата.
Редактирано: с новия датчик пак същата работа. Само работата на перките и стрелката на таблото стана друга.
Редактирано: с новия датчик пак същата работа. Само работата на перките и стрелката на таблото стана друга.
Върни се в “Технически раздел за други марки автомобили”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 142 госта