Опел Астра 1.4 МИ центровка на двигател

Технически раздел за всички марки автомобили, които не са VAG
Pinto_mm
Мнения: 298
Регистриран на: Пон 06 дек 2010 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Qgoda

Опел Астра 1.4 МИ центровка на двигател

Мнениеот Pinto_mm » Пон 18 юли 2016 9:18


Здравейте. При по-старите автомобили трябва да се прави центровка на момента на запалване. Принципно се интересувам какъв е ефекта при по-голямо и при по-малко предварение от зададеното. Питам защото не мога да намеря човек, който да ми направи центровка след смяна на делко на Опел Астра 1.4 МИ. Нагласил съм го по някакъв начин и колата пали и върви нормално. Дали мога да направя още нещо без необходимите уреди.




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Опел Астра 1.4 МИ центровка на двигател

Мнениеот pas1.8mi » Вто 19 юли 2016 8:37


Прекарай двигателя на белези(колянов и разпределителен вал в ГМТ),при което палеца на делкото трябва да ти сочи 1 цилиндър!Така поне ще имаш база .Ако така няма динамика двигателя,леко се завърта делкото в посока,обратна на въртенето на палеца.Най-добре си сглоби един прост светодиоден стробоскоп.

П.П Например този -http://forum.eshop.bg/viewtopic.php?t=30635


Pinto_mm
Мнения: 298
Регистриран на: Пон 06 дек 2010 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Qgoda

Re: Опел Астра 1.4 МИ центровка на двигател

Мнениеот Pinto_mm » Вто 19 юли 2016 9:08


На самото делко и на корпуса има белези, които при съвпадане мисля, че това е ГМТ. Чрез въртене на делкото се дава предварение или закъснение. Мисля да експериментирам с предварението.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19149
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Опел Астра 1.4 МИ центровка на двигател

Мнениеот stefan4o » Вто 19 юли 2016 11:55


Според посоката на въртене се дава предварение или закъснение на момента на подаването на искра. Ако дадеш малко предварение - т.е. увеличиш ъгъла на момента на запалване, колата ще живне в по-ниските обороти. Най-добре си направи белезите на колянов и разпределителен вал и след това отиди при някой със стробоскоп, за да направите нещата като от завода.



Върни се в “Технически раздел за други марки автомобили”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта