Здравейте колеги, някой знае ли как се обучава дроселовата клапа на Пунто 1,2 16v 80к,с 2000г. Колата беше на майстор за смяна на гарнитура на главата, и майстора с свалял всичко и сега колата сама се форсира от 2000 до 3000 оборота , бях чел по форумите ,че трябва да стои без акомулатор 45 мин после за 15 мин закачаш и не пипаш нищо после два пъти даваш на контакт за по 30 сек, палиш и 15 мин нищо не пипаш на празен ход и сама се обучава, е да ама не става цял ден си играя и не става, чек-а на двигателя не свети, колата си пали като кибрит, дръжи 1000 оборота ,но пипна ли газта започва сама да се форсира и не мога да я обуча. Някой има ли идея как се прави
П.С колата няма и никога не е имала газова кара се само на бензин. Забравих да кажа ,че днес свалях клапата и я почистих със сух парцал самата клапа и гърловината около нея всичко свети няма мърсотия и гумения "О" пръстен е здрав
Адаптация, обучение на дроселова клапа на Фиат Пунто 1,2 16v 80кс 2000г
- Gazaro_wow
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:44
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ 1990
- Местоположение: asdf
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Адаптация, обучение на дроселова клапа на Фиат Пунто 1,2 16v 80кс 2000г
Дали няма да стане с някоя компютърна диагностика!?
- Gazaro_wow
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:44
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ 1990
- Местоположение: asdf
Re: Адаптация, обучение на дроселова клапа на Фиат Пунто 1,2 16v 80кс 2000г
Купих кабел за диагностика който е само за Фиат,Алфа и Ланчия, обаче софтуера с него е безплатен и за да осъществя връзка с ECU-то иска лиценз който е 50 Евро...
Търсих някой кракнат ,но без успех.
Преди няколко години бях свалял дросела за да го чистя и като го върнах се получи същото с форсирането, но си играх няколко часа и клапата се обучи и до сега не съм имал проблеми, но сега не ще да се адаптира
Търсих някой кракнат ,но без успех.
Преди няколко години бях свалял дросела за да го чистя и като го върнах се получи същото с форсирането, но си играх няколко часа и клапата се обучи и до сега не съм имал проблеми, но сега не ще да се адаптира
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Адаптация, обучение на дроселова клапа на Фиат Пунто 1,2 16v 80кс 2000г
Я виж масите към мотора дали са чисти.
- Gazaro_wow
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:44
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ 1990
- Местоположение: asdf
Re: Адаптация, обучение на дроселова клапа на Фиат Пунто 1,2 16v 80кс 2000г
Благодаря за съветите,проверих масите и още няколко пъти се пробвах да я обуча, но уви не се получава
Днес откарах колата на един майстор и заключението му е ,че в 3-ти и 4-ти цилиндър влиза доста въздух и от там бил проблема, вероятно гарнитура на всмукателния колектор или "О" пръстени на инжекторите и за това не може дросела да се адаптира. По колата всичко било наред (инжектори, компресия,дросел и т.н.) Утре ще върна колата на предния майстор да види, уж всичко било сменено с ново по неговите думи, ще видим какво ще бъде решението :)
Днес откарах колата на един майстор и заключението му е ,че в 3-ти и 4-ти цилиндър влиза доста въздух и от там бил проблема, вероятно гарнитура на всмукателния колектор или "О" пръстени на инжекторите и за това не може дросела да се адаптира. По колата всичко било наред (инжектори, компресия,дросел и т.н.) Утре ще върна колата на предния майстор да види, уж всичко било сменено с ново по неговите думи, ще видим какво ще бъде решението :)
Върни се в “Технически раздел за други марки автомобили”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта