От няколко дни централното не работи нормално, не щрака така отчетливо както преди и невинаги вратите се отключват и заключват. Идея си нямам откъде да започна да търся проблема, даже не знам дали е електрическо или с вакуум. Ако е с вакуум и пропуска отнякъде ми се струва, че трябва да се държи точно по този начин, ама сега като поразпитах Гугъл май корсите са електрически. Колата няма аларма, с ключа може да се отключи само шофьорската врата. Пасажерската се отключва с дръжката за отваряне, но после не може да се заключи.
Някакви идеи откъде да започна да ровя
Опел корса 1,4 бензин 2008г Централно заключване
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11920
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Опел корса 1,4 бензин 2008г Централно заключване
Опелите обикновено в дясно под жабката имат един модул който е за алармата, зумера за фаровете, централното и някои други неща. Там може да корозират куплунзите или нещо студена спойка. Ако не е там проблема се прехвърляш на бравите. Отваряш една по една внимателно и презапояваш крачетата на моторчетата към платките.
- ktamen
- Мнения: 6164
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Опел корса 1,4 бензин 2008г Централно заключване
Пуснах темата тук, щото не вярвам особено на другите форуми, ама реших, че няма да се изморя от малко копи и пасте и я пуснах и в Опел форума, и веднага получих ето този отговор.
Човека се оказа прав, напрежението беше 11,6В. А аз бях готов да свалям корите на вратите и да разглобя половината кола за да търся несъществуваща вакуум помпичка. Благодаря му още веднъж.
Благодаря и на теб Ода, информацията ти точно сега не ми решава проблема, но сигурно ще ми потрябва следващия път.
distefano59 написа:Като за начало провери си акумулатора на напрежение и състоянието на полюсните клеми - окиси, недобре затегнати и т.н.
Човека се оказа прав, напрежението беше 11,6В. А аз бях готов да свалям корите на вратите и да разглобя половината кола за да търся несъществуваща вакуум помпичка. Благодаря му още веднъж.
Благодаря и на теб Ода, информацията ти точно сега не ми решава проблема, но сигурно ще ми потрябва следващия път.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11920
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Опел корса 1,4 бензин 2008г Централно заключване
Трябва да е електрическо на тая корса централното
- stefan4o
- Мнения: 19160
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Опел корса 1,4 бензин 2008г Централно заключване
Вакуумните централни са били до началото на 90-те... Много малко марки ги ползват.
-
- VW експерт
- Мнения: 12826
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Опел корса 1,4 бензин 2008г Централно заключване
Електрически са.
- ktamen
- Мнения: 6164
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Опел корса 1,4 бензин 2008г Централно заключване
В предното мнение аз всъщност съм пропуснал да напиша, че проблемът е решен. Причината за нестабилната работа се оказа ниското напрежение. След зареждане вече всичко е наред. Благодаря на включилите се колеги, дано да нямам по-сериозни проблеми с централното, но ако имам поне ще знам, че няма смисъл да търся вакуум помпа.
- ktamen
- Мнения: 6164
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Опел корса 1,4 бензин 2008г Централно заключване
Здравейте и Честита Нова Година На Всички.
Преди 2 години проблемът ми се реши само със зареждане на акумулатора, ама оттогава май са се изпонакъсали жиците до вратите и централното работи само ако му е кеф. Във вратата влиза внушителен сноп от около 20 жици. Някой знае ли кои цветове са за заключването?
Изобщо някъде мога ли да намеря електрическа схема на тази кола, опитвах се да разпитвам Гъгул, ама явно информацията е дълбоко засекретена и извънредно разнообразна. От Фабриката май всеки месец са слагали различно опроводяване. Имах проблем с вентилатора в купето, някакси успях да стигна до него, забучих му две жици с идеята да ги включвам в запалката, докато разбера какъв е проблема. Ама се оказа че и в запалката няма ток. В крайна сметка стигнах до едно реле в таблото, отскубнах го и забучих един дебел бакърен тел на негово място, който вероятно ще остане за постоянно, щото не виждам как без никаква схема ще мога да разгадая защо релето не пуска ток към запалката и вентилатора. Колата вероятно е 2007г, а талонът е грешен, защото колите 2008г са с друго елтабло.
Преди 2 години проблемът ми се реши само със зареждане на акумулатора, ама оттогава май са се изпонакъсали жиците до вратите и централното работи само ако му е кеф. Във вратата влиза внушителен сноп от около 20 жици. Някой знае ли кои цветове са за заключването?
Изобщо някъде мога ли да намеря електрическа схема на тази кола, опитвах се да разпитвам Гъгул, ама явно информацията е дълбоко засекретена и извънредно разнообразна. От Фабриката май всеки месец са слагали различно опроводяване. Имах проблем с вентилатора в купето, някакси успях да стигна до него, забучих му две жици с идеята да ги включвам в запалката, докато разбера какъв е проблема. Ама се оказа че и в запалката няма ток. В крайна сметка стигнах до едно реле в таблото, отскубнах го и забучих един дебел бакърен тел на негово място, който вероятно ще остане за постоянно, щото не виждам как без никаква схема ще мога да разгадая защо релето не пуска ток към запалката и вентилатора. Колата вероятно е 2007г, а талонът е грешен, защото колите 2008г са с друго елтабло.
Върни се в “Технически раздел за други марки автомобили”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта