Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали

Технически раздел за всички марки автомобили, които не са VAG
Milen1117
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 03 фев 2022 20:21
Автомобил:
Двигател:

Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали

Мнениеот Milen1117 » Чет 03 фев 2022 20:31


Както си работеше и една сутрин не запали. Акумулаторът е нов, горивният филтър е на 4 хиляди км. Върти без признаци за запалване. От ауспуха не излиза нищо. Последните 2 семици е палила 2-3 пъти и то много трудно.




Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 05 фев 2022 9:44


Две седмици седи един авенсис в сервиза, че не пали. Оказа се клапана за регулиране на налягането на горивото на помпата. Само денсо работи и струва 4-500 лв, китайските не стават. Въпреки това е хубаво да се погледне колата с диагностика по време на паленето, да се види дали се виждат оборотите на мотора и какво е налягането на горивото, щото може да е умрял датчика на коляновия вал примерно. С две думи, по интернет няма да стане


Liminat
Мнения: 425
Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали

Мнениеот Liminat » Съб 05 фев 2022 10:53


Провери дали идва гориво до двигателния отсек.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали

Мнениеот i.e.i » Съб 05 фев 2022 11:06


На корпуса на филтъра има ръчна помпа.
Клапана на горивната помпа( на този може и да са 2бр) се свалят и почистват.
Нови в алито са по 40лв


Milen1117
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 03 фев 2022 20:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали

Мнениеот Milen1117 » Съб 05 фев 2022 13:14


Горивото стига до помпата. От помпата към рейката няма.


Milen1117
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 03 фев 2022 20:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали

Мнениеот Milen1117 » Съб 05 фев 2022 19:58


Колеги запалих я със спрей през въздушния филтър и на диагностиката показа следните стойности на дюзите. Изкара черен пушек отзад.
1) 4.379
2) -4.999
3) -3.123
4) 3.910
Моля за коментар


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали

Мнениеот lion_heart002 » Нед 06 фев 2022 0:59


Дюзи на първи и четвърти да се видят,тези на втори и трети се опитват да компенсират, ама уви. Не е зле и компресията да се види за всеки случай. Колата загряла ли беше като ги гледахте ?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали

Мнениеот К.Одаджийски » Нед 06 фев 2022 12:54


D4D в превод между собствениците на тойота е "Дай 4 Дюзи" Дизел центъра в Драгалевци ги ремонтират тия с променлив успех обаче. Японците са създали дюзи с пред впръскване и е малко трудно да се нагласи правилната им работа при ремонт, който и не е никак евтин, тръгва от 300 лв на дюза. Спасението е в 4 нови по 6-700 лв се намират мисля.
Братчед имам със същия двигател. С триста зора намери 4 дюзи от тия с по 4 крачета на букса, оказаха се в същото състояние като неговите на стенд. Този от който ги купи се скри и не можа да му ги върне. В Драгалевци се съгласиха от 8 да направят 4, като каквото остане, остава за тях за резервни части, взеха 550 лв за ремонта и стендоването. Като цяло работят на 99% перфектно, просто остана едно "крякане" на около 1500 оборота


Потребителски аватар
Sonny_89
Мнения: 812
Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
Двигател: CFFB + Z19DTH
Местоположение: Пловдив

Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали

Мнениеот Sonny_89 » Пон 07 фев 2022 20:52


Заради подобно крякане тъста ми рециклира и неговите дюзи. Ремонтът струваше около 1200 лв, като резултатът според него е отличен. Имах възможност покрай празниците да я по карам... ами за мен положението не е кой знае колко розово. Особено на студен мотор се чува "крякане", макар и не толкова отчетливо, колкото преди ремонта. Колата е Корола Версо 2.2 (136 к. с.)


Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали

Мнениеот 777 » Вто 08 фев 2022 15:51


К.Одаджийски написа:Спасението е в 4 нови по 6-700 лв се намират мисля.

Колко време ще изкарат? Ако е 5+ години си струва, вместо да се правят скъпи опити с рециклиране.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8293
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали

Мнениеот Stivi » Вто 08 фев 2022 16:05


К.Одаджийски написа:D4D в превод между собствениците на тойота е "Дай 4 Дюзи"


Това според запознати не важи за 1,4 който също е D-4D !?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 09 фев 2022 7:17


777 написа:
К.Одаджийски написа:Спасението е в 4 нови по 6-700 лв се намират мисля.

Колко време ще изкарат? Ако е 5+ години си струва, вместо да се правят скъпи опити с рециклиране.

Ами от собственици съм чувал, че японците казват 180-200 хил км, колкото повече изкарат е бонус


Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали

Мнениеот 777 » Сря 09 фев 2022 11:27


Ако е толкова и 700лв струва оригинална дюза или поне добра марка, не виждам къде е драмата с Дай-4-Дюзи. Ако се сменят на всеки 2-3 години тогава лошо. Или издържливите (оригинални) да са по 1700лв парчето.


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1838
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали

Мнениеот cecoa1 » Сря 09 фев 2022 11:34


Stivi написа:
К.Одаджийски написа:D4D в превод между собствениците на тойота е "Дай 4 Дюзи"


Това според запознати не важи за 1,4 който също е D-4D !?

На 1,4 са Бош. То и общото му с другите е само означението.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 11 фев 2022 6:49


777 написа:Ако е толкова и 700лв струва оригинална дюза или поне добра марка, не виждам къде е драмата с Дай-4-Дюзи. Ако се сменят на всеки 2-3 години тогава лошо. Или издържливите (оригинални) да са по 1700лв парчето.

Като бяла лястовица са тези които на кола за 4-7000 лв ще дадат 2500 за дюзи



Върни се в “Технически раздел за други марки автомобили”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта