Не знам тия фиатчета как са с картерната вентилация, но там често става запушване/мазане. При по-дълъг престой наистина може да кюфти докато запалиш нормално. При загрял мотор нямаш проблеми.
Трябва да има с-ма за доизгаряне на газове към колектора, но единия вход е преди дросела, а другия след него.
Ти каза че дросела си го чистил.
Може ли да пали трудно и след това да тресе няколко секунди заради инжектори?
- Алекси Георгиев
- Мнения: 350
- Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
- Автомобил: Skoda Octavia 1
- Двигател: AGN 1998
- Местоположение: под масата
Re: Може ли да пали трудно и след това да тресе няколко секунди заради инжектори?
картерната съм я чистил. Има клапан в една квадратна кутия. И мембраната смених
Върни се в “Технически раздел за други марки автомобили”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта