Здравейте!
Колата е Ford Galaksi 1,9 TDI 110 k, двигател AVG. Не е прегрявана и не губи охладителна течност.
По време на карането извънградско до спирането пред нас всичко си беше нормално. След около час , вече почти изстинала включих на контакт и червената лампа започна да мига , а стрелката за температурата заигра по средата на скалата с амплитуда около 1 см. Включвах и изключвах няколко пъти, но този ефект си оставаше. Включих двигателя и нещата се успокоиха. Тази сутрин вече този ефект го няма . Пали и се държи нормално. Струва ми се , че при контакт червената лампа пресветва , но май не е ярка като другите светлини на таблото. Прегледах датчиците за температурата (открих 2 ) и те ми изглеждат нормални. Понеже карах по черен път, да не би някое реле да се подмъкнало???
Ford Galaksi 1,9 TDI 110 k, AVG лампата за температурата мига и стрелката играе
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19660
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Ford Galaksi 1,9 TDI 110 k, AVG лампата за температурата мига и стрелката играе
Пределно съм наясно, че дори като идеология колите нямат много общо, но навремето на Пасата ми (В3) ми се случи точно същото нещо и се ошашках.
Оказа се, че след смяна на гарнитурата на капака на клапаните съм неглижирал една маса от купето до главата (тънко, измислено кабелче 1.5кв.мм. ) и не го бях закачил.
Закачих си го и всичко си дойде на мястото!
Та огледай за разхлабен или окислен кабел някъде.
Знам, че не е хич лесно по тия коли, амаааа....
Оказа се, че след смяна на гарнитурата на капака на клапаните съм неглижирал една маса от купето до главата (тънко, измислено кабелче 1.5кв.мм. ) и не го бях закачил.
Закачих си го и всичко си дойде на мястото!
Та огледай за разхлабен или окислен кабел някъде.
Знам, че не е хич лесно по тия коли, амаааа....
Върни се в “Технически раздел за други марки автомобили”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта