VW Beetle 2.0 - съвет за основен ремонт

Техническа и сервизна информация за New Beetle & Beetle (от 2011 г.) - продължението на една легенда
kearny
Мнения: 83
Регистриран на: Сря 24 юни 2009 19:12
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Beetle 2.0 - съвет за основен ремонт

Мнениеот kearny » Нед 06 май 2012 19:55


По така зададената тема , може само да гадаем! Задължително е ВТОРО МНЕНИЕ! Това не значи, че подценяваме майстора ти! Това е заължително! Както преди операция в болницата! Сравни тогава казаното от двамата и сподели отново тук!




Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6167
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: съвет за основен ремонт

Мнениеот ktamen » Нед 06 май 2012 21:43


des.nen написа:Човека каза, че е мазен успуха, мери компресията и уреда показа някъде към 14 (при нормално 11 ако си спомням добре) на всички цилиндри.

Въпросния човек е откровен мошенник, не ходи повече при него :!: Аспуха ти бил мазен - ами нали ти гори масло колата много ясно, че ще е мазен и на свещите може да им личи, макар, че от толкова малко масло според мен и сталактитите майстора ги е извадил от носа си mhihi
Колкото по-голяма компресия има двигателя ти толкова по-добре. С меренето се добива някаква представа за износването на двигателя, колкото е по-висока толкова двигателя е по-запазен. Това, че имаш висока компресия предполага че бутала, цилиндри, сегменти и клапани са ОК (не е 100% сигурно, но по-сигурна диагноза може да се даде само след отворянето на двигателя).
Гумичките ти вероятно струват по левче бройката, сменят се най-много за няколко часа. Това е съвсем евтин и елементарен ремонт и ако колата започне да гори масло това е първото, което се прави задължително :!: Ако не се оправи тогава вече се мисли за други варианти.
Като взех първия си голф го карах 12 000 с неговото си масло и го изхвърлих без да съм доливал и си беше съвсем бистро, после новото само след 2000км беше черно и трябваше да долея почти литър, вместо да долея го изхвърлих и смених марката. Отново си минах 10 000 без да доливам и маслото си остана бистро.Със същата марка минах около 100 000 без проблеми, ама после започна да с губи по 2 литра на 10 000. Купих си гумички (струваха десетина лева) и си ги смених сам (бях гледал като дете как сменят на ладата - не е сложно) после минах още 50 000 със същото масло без да доливам. Въпросния голф ръждяса и го нарязах за вторични, но двигателя му все още си е в отлично състояние и си го пазя за резервен.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13446
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: VW Beetle 2.0 - съвет за основен ремонт

Мнениеот kris11 » Пон 07 май 2012 15:55


масло в цилиндрите и компресията се покачва. Не ми се вярва сегментите да са износени. Явно смуче масло обилно и затова и свещите са с голям нагар, ауспуха мазен .
Сменяй уплътнителните гумички на клапаните без да се отваря главата.
Недей разчита на добро масло в БГ. Да намериш читаво масло е Мисия почти невъзможна, но да налетиш на боклукчиво масло вероятността е 99%


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: VW Beetle 2.0 - съвет за основен ремонт

Мнениеот muns61 » Пон 07 май 2012 16:11


des.nen написа:Здравейте!
Първи пост :) ако нещо не е както трябва, моля да бъда извинена от модераторите.

Така... Карам VW Beetle 2.0 и ми гори масло. Някъде 3л на 10000. Четох из интернета, консултирах се с майстори и все още не мога да се реша на основен ремонт. Какво бихте ме посъветвали?
Майстора ми дава гаранция 150000 след смяната, но знам че отвори ли се един път двигателя е кофти (ама защо??? не виждам причина да е така).
Друго ми казаха да пробвам с ЛикиМоли масло с някаква специална добавка дето била за такива поизхабени двигатели. Сега карам с 10W40.
Или пък с 15W40? Но въпросния майстор ми каза, че нямало смисъл.
Ако някой може да ми даде съвет? Да се хвърлям ли на ремонта или да мъча с масло? Благдаря! :Mr Green Fun

Kakto са те посъветвали, вземи второ мнение.
Моят съвет е, при този разход на масло, не се занимавай със друга марка. Смени гумичките и направи профилактика за запечени сегменти. Ако майстора ти не знае как, свържи го с мен, ама намери някой друг, че тоя те пързаля.



Върни се в “New Beetle & Beetle”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта