Здравейте
Купих си наскоро Vw beetle произведен 99 година 2000 кубика, 115 коня.
Извинявам се предварително, но търсих по темите, но не открих нищо за моя проблем и няколкото ми въпроса
Със купуването светеше чека на двигателя, след закачането се установи, че дебитомера е за смяна. Така и направих, оригинален такъв и мислех че всичко ще е наред. Но,чека пак светна. Оказа се клапан за вторичен въздух. Та този клапан, сменя ли се, почиства ли се, въобще какво се прави в този случей?
Другия въпрос е за ESP
Копчето изобщо не индикира че е натиснато, нито светва някаква лампичка на таблото. Казаха ми че е някакъв модул който се намира под волана, но преди да се сменя това, дали да не се провери още нещо.
Има едно копче на колонката зад шофьорската седалка на което е нарисувана количка и нещо като сигнал, някой има ли идея какво е това и за какво се използва?
благодаря предварително
vw beetle 99 2000 кубика, 115 коня. проблеми
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: vw beetle 99 2000 кубика, 115 коня. проблеми
1. Този клапан за вторичен въздух какъв е? Да не става дума за системата Secondary Air Injection? Помниш ли номера на грешката?
2. Не разбрах ESP-то сработва или не? На хлъзгав път колата как се държи? Върти ли гуми? Сега поне има условия да я пробваш. Бутона само импулсно го командва On/Off. Би трябвало при изключено положение да ти свети контролата на таблото. Ако имаш някаква нередност по системата - също. Казваш, че изобщо не свети, а пък датчика ти за положение на волана е за смяна. При даване на контакт, би трябвало контролата тестово да изгрее и след като си напрви проверката да угасне. Това имам предвид.
Не знам от къде си, но не е лошо да намериш някой колега тук, от форума, с кабел и да изчетете всички грешки по колата, та да ти дадем насоки поне. И за мотора и за ESP.
3. Бутона на колонката ти включва/изключва обемните датчици на алармата. Те се намират в плафоните над задната седалка. Ако например слезеш до магазина и си оставиш кучето вътре, изключваш ги с него, за да не го хващат, че мърда и да пищи алармата докато те няма. Тогава режима на охрана е само на врати.
2. Не разбрах ESP-то сработва или не? На хлъзгав път колата как се държи? Върти ли гуми? Сега поне има условия да я пробваш. Бутона само импулсно го командва On/Off. Би трябвало при изключено положение да ти свети контролата на таблото. Ако имаш някаква нередност по системата - също. Казваш, че изобщо не свети, а пък датчика ти за положение на волана е за смяна. При даване на контакт, би трябвало контролата тестово да изгрее и след като си напрви проверката да угасне. Това имам предвид.
Не знам от къде си, но не е лошо да намериш някой колега тук, от форума, с кабел и да изчетете всички грешки по колата, та да ти дадем насоки поне. И за мотора и за ESP.
3. Бутона на колонката ти включва/изключва обемните датчици на алармата. Те се намират в плафоните над задната седалка. Ако например слезеш до магазина и си оставиш кучето вътре, изключваш ги с него, за да не го хващат, че мърда и да пищи алармата докато те няма. Тогава режима на охрана е само на врати.
Re: vw beetle 99 2000 кубика, 115 коня. проблеми
Програмата с която ми чистиха грешките е на български и мисля(но още днес ще попитам), че не изписа номер на грешка. Пише клапан за вторичен въздух. Пак ще я закачим и ще търсим какво се случва. За момент я изтрива, тестваме всички системи,всичко работи в нормални норми, а на другия ден пак светва.
За ESP-то се оказа, че някакви "майстори" са сложили една хартийка на светодиода. Вчера я извадих. Свети постоянно в момента. Сега търся копче за ЕСП, защото имам съмнения, че и то е счупено. При натиснато положение трябва ли да светне жълто? И като останалите копчета в натиснато положение да седи една идея навътре. Чудя се дали копчето по някакъв начин не оказва влияние и ако не е изправно да не може да свърже системата. И вече в краен случей ще сменя и модула за управление.
Колата е внос от Швейцария, нямаше документ за последен преглед и не се учудвам вече защо :)
Довечера ще напиша, ако има някакви резултати
Благодарско
За ESP-то се оказа, че някакви "майстори" са сложили една хартийка на светодиода. Вчера я извадих. Свети постоянно в момента. Сега търся копче за ЕСП, защото имам съмнения, че и то е счупено. При натиснато положение трябва ли да светне жълто? И като останалите копчета в натиснато положение да седи една идея навътре. Чудя се дали копчето по някакъв начин не оказва влияние и ако не е изправно да не може да свърже системата. И вече в краен случей ще сменя и модула за управление.
Колата е внос от Швейцария, нямаше документ за последен преглед и не се учудвам вече защо :)
Довечера ще напиша, ако има някакви резултати
Благодарско
- kateri
- Мнения: 29
- Регистриран на: Съб 15 окт 2005 13:43
- Автомобил: New Beetle
- Двигател: ALH
- Местоположение: Левски Плевенско
- Контакти:
Re: vw beetle 99 2000 кубика, 115 коня. проблеми
Колега и аз имам в гаража един само 1.9 TDI.
Колегата ти е писал какви са грешките по номера.
Колегата ти е писал какви са грешките по номера.
Върни се в “New Beetle & Beetle”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта