Здравейте колеги,
появи се проблем който 3-ма майстора не могат да открият и да оправят за това се обръщам към вас за помощ.
В един прекрасен ден докато си карах, колата придърпа. за около 10км два пъти.
Стигнах до дестинацията и я загасих. След няколко часа като тръгнах да се прибирам, вече едвам се караше.
Първа тръгва нормално от място, СМЕНЯ СУПЕР ПЛАВНО, втора и от втора започват проблемите, сякаш не може да задържи налягане в скоростите за да изреди 3-4-5
Сменя плавно но сякаш се изфорсирва сама леко и след това сменя. Когато карам извънградско или задържа оборотите между 1000-2000 придърпва зверски. Когато и давам газ, няма никакъв проблем. Когато е в над 2500 оборота не прекъсва не бута не рита абсолютно нищо.
Закарах я на майстор, човека каза маслото ти е за смяна, е то хубаво е за смяна ама го смених преди 10к км, не знам дали има и толкова. Човека вика маслото е отврат , изгоряло е , мирише за смяна е. Ок смених го. Със смяната на маслото майстора каза че я разглобил до колкото е възможно без да я сваля и я е чистил, мозък , някакви дюзи и още нещо, смяна на филтър и май още нещо каза. След това трябвало да се покара 50км за адаптация.ОК карах, разлика няма , колата си е все още със същия проблем.
Обажам се пак на майстора и му казвам така и така, той се кълне че скоростите са здрави и вика проблема е от двигателя.
Каза ми за някакви вихрови клапи, който изобщо няма как да са проблем според мен.
Току що смених и свещи, защото четох ,че може да оказват такива проблеми. Ефект никакъв.
Четох ,че може да дава проблем от бобина, въпроса е ,че симптомите не са като за бобина според мен.
Все си мисля ,че имам проблем със скоростите , но дайте мнения ако според вас може да е нещо друго, да проверя от към по-лекото.
Не ме притеснява, ако са скорости, всичко се прави вече, притеснява ме ,че не могат да открият проблема и уж са сигурни,че не са скорости.
На диагностика колата ми няма нито една грешка , но мотор или скорости.
Колата е Файтон 2005г. 3,2 бензин +газ.
Забравих да напиша, проблема го прави и на бензин и на газ.
VW Phaeton 3.2 V6 Проблем, моля за съвети!
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 24 ное 2010 18:39
- Автомобил: VW Phaeton
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 24 ное 2010 18:39
- Автомобил: VW Phaeton
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Phaeton 3.2 V6 Проблем, моля за съвети!
Сега вече има и друг проблем, току що като я запалих изгасна 2 пъти и на третия път цялата кола се тресеше супер много, това трябва да е признак за бобина нали?
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VW Phaeton 3.2 V6 Проблем, моля за съвети!
неизправност в запалителна или горивна система... само че проблема може да идва от 1001 неща, кабели, свещи, бобина/и, горивен филтър, бенз помпа, дросел, дебитомер, запушена картерна вентилация и сиг още много подобни. Отиди при читав майстор и правете диагностика в движение, другото е гадаене, мятане на боб, ориз или други подобни.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 24 ное 2010 18:39
- Автомобил: VW Phaeton
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Phaeton 3.2 V6 Проблем, моля за съвети!
Понеделник започвам с бобини, ако не се оправи ще търсим друго..
- tomata
- Мнения: 483
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
- Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
- Двигател: AWT AWC
- Местоположение: Пазарджик
Re: VW Phaeton 3.2 V6 Проблем, моля за съвети!
Сменяй майстора и диагностика. Така проба грешка ще намразиш марката
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Phaeton 3.2 V6 Проблем, моля за съвети!
Заминал хидротрансформатор на скоростната кутия... Ремонт над 2000лв....Ефекта е същия все едно колата прекъсва между 1500и 2000оборота на 4-5та предавка ....Няма грешки нито в дигателя нито в кутията. Заминавай в сервиз за автоматични скоростни кутии...
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 24 ное 2010 18:39
- Автомобил: VW Phaeton
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Phaeton 3.2 V6 Проблем, моля за съвети!
След 4-ма майстора и десетки диагностики, оригинални и менте, всички стигнаха до извода ,че двигателя е перфектен и няма проблем.
СЛед смяна на масло на скорости и изминати не повече от 100км. източихме малко масло и се оказа ,че има стружки в него.
Днес карам колата в сервиз за скорости и ще търсим там проблема. Явно все пак се оказаха скорости както си и мислех първоначално.
СЛед смяна на масло на скорости и изминати не повече от 100км. източихме малко масло и се оказа ,че има стружки в него.
Днес карам колата в сервиз за скорости и ще търсим там проблема. Явно все пак се оказаха скорости както си и мислех първоначално.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 24 ное 2010 18:39
- Автомобил: VW Phaeton
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Phaeton 3.2 V6 Проблем, моля за съвети!
Проблема е открит!
Скоростна кутия тотал.
Проблема е дошъл не от лошо обслужване,а от повреден охладител на скорости. Било фабричен дефект на тези модели.
Ако има колеги с такъв модел прегледайте го , че като не се хване на време боли глава после.
Омешало е масло и антифриз и край.
Ремонт 3000лв.
Скоростна кутия тотал.
Проблема е дошъл не от лошо обслужване,а от повреден охладител на скорости. Било фабричен дефект на тези модели.
Ако има колеги с такъв модел прегледайте го , че като не се хване на време боли глава после.
Омешало е масло и антифриз и край.
Ремонт 3000лв.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 24 ное 2010 18:39
- Автомобил: VW Phaeton
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Phaeton 3.2 V6 Проблем, моля за съвети!
Здравейте колеги,
Проблемите са отстранени.
Имам обаче друг въпрос, прави ми впечатление,че от както стана топло температурата на двигателя започна да се мени доста. Въпроса ми е на вашите коли срелката на маслото мърда ли доста и като цяло горе-долу на каква температура работи двигателя?
Мойта стигна до 110градуса при супер леко каране. После и давах газ за да видя дали ще мине 110 но не.
Според мен е нормално но все пак да попитам.
Предстои ми смяна на масло, дали това има някакво значение?
Проблемите са отстранени.
Имам обаче друг въпрос, прави ми впечатление,че от както стана топло температурата на двигателя започна да се мени доста. Въпроса ми е на вашите коли срелката на маслото мърда ли доста и като цяло горе-долу на каква температура работи двигателя?
Мойта стигна до 110градуса при супер леко каране. После и давах газ за да видя дали ще мине 110 но не.
Според мен е нормално но все пак да попитам.
Предстои ми смяна на масло, дали това има някакво значение?
- ubiboy
- Мнения: 44
- Регистриран на: Нед 08 ное 2009 11:47
- Автомобил: VW Phaeton
- Двигател: 3 0 tdi 2007 БМК 270hp
- Местоположение: Мизия
Re: VW Phaeton 3.2 V6 Проблем, моля за съвети!
Здравей колега късничко отговарям дано вече всичко ти е наред аз съм с 3.0 тди 270к.с. измервателният уред е за маслото в кутията при мен отива на 110" ако качвам шипка лятото при 36" на вън инак си стоина 80" Аз обаче бихискал да попитам знаещите изгубих ръчните скорости и кикдаун бутона някой ако може да помогне благодаря
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта