Phaeton 3.0 2005 tdi проблем с паленето
Phaeton 3.0 2005 tdi проблем с паленето
Здравейте, има някакъв проблем с колата и не могат да ни кажат от къде идва. Надявам се някой нещо да знае по въпроса. Историята е такава, че онзи ден тръгнахме да излизаме и колата не искаше да се отключи от централното. Отключихме с ключа при което тръгнахме да я палим, но безуспешно, дори не можахме да изкараме ключа, под капака мирише на бакелит, и акумулаторите са по на 5-6 волта. Заредихме единия, и като сложим ключа излиза ключе, което разбрах, че означава system fault workshop, и не иска да даде контакт, за да я включим на неутрална и да я добутаме до сервиза, който е на 200м от нас. Дойде един от майсторите от този сервиз и това, което каза, е че трябва да викнем друг човек (насочи ни към такъв), който да я върже с компютър и да я освободи на неутрална и да отключи волана. Каза също така, че двата акумулатори били свързани, а не трябвало да бъде така. Едни казват, че динамото е заминало... други нищо не казват, ако някой има опит с това и знае нещо с което може да ми помогне, моля за съвет.
-
- VW експерт
- Мнения: 1056
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Phaeton 3.0 2005 tdi проблем!
Двата акумулатора са свързани, но през модул, който управлява как да се ползват.
С тази миризма на изгоряло по-добре търсете някъде проблема преди да се е запалила . И откачайте акумулаторите, докато не откриете проблема. Най-добре само с основния работете, другия да си стои откачен. Ако се вижда допълнително свързване, го махнете. Макар, че сигурно е имало причина някой да го направи, не че това е решение.
Ключето значи, че не разпознава ключа. Но защо го е забравила не знам. След разкачане на акумулаторите може и да се оправи това с ключа.
Вижте да няма проблем с печката, той заради нея е втория акумулатор и от нея да мирише. Може да й откачите буксата - трбва да е зад предно ляво колело над кората.
Вижте и за наводнение под чистачките.
С тази миризма на изгоряло по-добре търсете някъде проблема преди да се е запалила . И откачайте акумулаторите, докато не откриете проблема. Най-добре само с основния работете, другия да си стои откачен. Ако се вижда допълнително свързване, го махнете. Макар, че сигурно е имало причина някой да го направи, не че това е решение.
Ключето значи, че не разпознава ключа. Но защо го е забравила не знам. След разкачане на акумулаторите може и да се оправи това с ключа.
Вижте да няма проблем с печката, той заради нея е втория акумулатор и от нея да мирише. Може да й откачите буксата - трбва да е зад предно ляво колело над кората.
Вижте и за наводнение под чистачките.
Re: Phaeton 3.0 2005 tdi проблем с паленето
Вчера вечерта дойде момче, което се занимава с такива коли, и махна всичко около скоростния лост, за да я направи на неутрална ( до сега никой от майсторите не знаеше как да го направи това, за да се качи на платформа и да я закарат до даден сервиз, без да се пали колата ) вдигна капака и каза, че според него това е динамото, но ще се установи със сигурност, когато я разглобят. Отвори багажника и остана втрещен, думите му бяха “защо карате колата без agm акумулатори”, а до сега никъде не са ни казали, че трябва да е с такива акумулатори, преди да я купим я карахме в Порше София и ни казаха единствено, за омасляване във В образа, което не било фатално. И тъй като аз исках да има печка, в Порше ми казаха, че няма печка, а че е само с климатроник.
- kpematop
- Мнения: 73
- Регистриран на: Чет 15 ное 2007 10:07
- Автомобил: Touareg 7P
- Двигател: CRCA 2012
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Phaeton 3.0 2005 tdi проблем с паленето
Ако колата ти е със старт/стоп и рекуперация на спирачките трябва да е AGM...Масло ти тече от масления охладител от гарнитурата му сигурно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост