Набавих дисплей от човек от Бг(от трибуквения сайт за продажби) от вън щеше да е малко по евтин, но не ми се занимаваше с доставчици по Нова година.
Следващата стъпка- да изгледам доволно количество клипчета как се сваля км-жа, разглобяването и най важното запойването. Това е един от многото, в тубата е пълно.
https://www.youtube.com/watch?v=rHyZHmBu8UM
За да свалиш таблото първо се сваля само горната кора около волана(2 винтa PH2), след това се издърпва и навежда максимално надолу волана. Покрай колоната му в получения отвор с осветяване се виждат два винта Т 20 под таблото. Един отляво на колоната и един в дясно. Бърка се с много дълъг накрайник или отверка с магнит. Аз използвах удължител за битове 30см. Мястото е тясно, но се развиват.
След развиването им, с вендуза(смучки


Последното затруднение което срещнах е как се свалят стрелките- с дърпане на горе и завъртане в посока обратно на часовника. В някое от кипчетата беше обяснено.
С пояника нямам много опит(две успешни смени на лентов кабел на Кенууд маска














Най добре е процедурата да се направи на свален акумулатор, свалях таблото без да го направя и излезнаха няколко грешки в Ваг кома(айрбега и датчици), но се изчистиха.
https://www.youtube.com/watch?v=nA3mmUVTOMM