Слагане на релета за фарове и преокабеляване на Поло

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Слагане на релета за фарове и преокабеляване на Поло

Мнениеот wili98 » Сря 30 ное 2005 0:45


Български вариант, правено от мен и тествано работи:

http://vw.ilievi.com/howto/lights.improve/

Има и адреси и линкове на фирмите за материали

Последна промяна от wili98 на Вто 04 апр 2006 21:24, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2643
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Сря 30 ное 2005 0:55


Колега,това тук може да работи перфектно на Polo,но на Passat B3 има един основен проблем една крушка в ключа за светлините,която ти задържа релето на къси светлини и късите ти светят след като си изключил фаровете и си още на контакт.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 30 ное 2005 0:59


Аз също имам подобна крушка, и тя нищо не задържа...
НА практика аз съм свързал бобините на релетата на мястото на старите фарове.
Демек + който отива към фара го бухам директно в бобината на релето и това просто няма начин да не стане на пасатор...
На практика, щом не светат фаровете, значи няма ток на бобината, и релето не може да затвори :)
:)


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Чет 01 дек 2005 12:16


Колега,това тук може да работи перфектно на Polo,но на Passat B3 има един основен проблем една крушка в ключа за светлините,която ти задържа релето на къси светлини и късите ти светят след като си изключил фаровете и си още на контакт.

При Поло незнам как е но при Пасат този проблем го има.Решение-сменяш крушката със светодиод и тока през него вече не е достатъчен да задържа релето включено :) Разбира се слагаш и резистор примерно 1к.


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Чет 01 дек 2005 12:57


Браво колега. Страхотна статия. Амбицира ме и аз да сменя инсталацията на Голфа.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 01 дек 2005 17:22


jerrry написа:
Колега,това тук може да работи перфектно на Polo,но на Passat B3 има един основен проблем една крушка в ключа за светлините,която ти задържа релето на къси светлини и късите ти светят след като си изключил фаровете и си още на контакт.

При Поло незнам как е но при Пасат този проблем го има.Решение-сменяш крушката със светодиод и тока през него вече не е достатъчен да задържа релето включено :) Разбира се слагаш и резистор примерно 1к.

Колеги действително за тази работа има диодчета.. както е казал колегата тургаш едно и заспива...
Искате да ми кажете, че на фаровете има напрежение което утича от малкат крушцица на ключа?
+ това ти то трябва да е 12 В за да сработи релтео.
Както и да е пак повтарям, намесата е директно на кабелите които отиват към фаровете т.е. доста след ключа. И ако там има каквото и да е напрежение, това значи, че трябва да го има и нафаровете...
Но и така да е с свето диодче както писа колегата горе нещата 100 % ще се оправят...


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2643
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Пет 02 дек 2005 1:00


wili98 написа:Искате да ми кажете, че на фаровете има напрежение което утича от малкат крушцица на ключа?
+ това ти то трябва да е 12 В за да сработи релтео.



Никой не спори че релето е 12В,но когато залепи котвата му е необходимо много малук ток за да я задържа залепена.И този ток е утечка през въпросната лампа в клуча на фаровете.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Сря 18 яну 2006 21:25


Vasseto написа:Колега,това тук може да работи перфектно на Polo,но на Passat B3 има един основен проблем една крушка в ключа за светлините,която ти задържа релето на къси светлини и късите ти светят след като си изключил фаровете и си още на контакт.


Понеже мисля и аз да си слагам релета интересува ме дали и на В4 ще има подобен проблем


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 18 яну 2006 22:09


Добре де дайте да поразкостим един пасатор, и да видим каква е хавата....

Василе Но1 помагайййййй!


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2643
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Сря 18 яну 2006 22:24


Моя също е B4 и като мерих разликата е 0.5V и не си заслужава.Първо мери или при работещи фарове сложи един мост от акумулатора към фара и виж има ли голяма разлика.При мен нямаше толкова голяма разлика и затова не съм го правил.Но на баща ми на B3 ще се наложи като се стопли времето и тогава ще кажа какво и как трябва да се направи.



P.S. Мързела е велика сила.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пон 23 яну 2006 21:26


Как мога да разбера колко дебели кабели да сложа? Примерно за да 36А колко дебел кабел трябва да сложа


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 23 яну 2006 21:38


Ами аз съм написал, че до 8А едножилен, 10 А многожилен, ама като му гледам изолацията сложи го на 8А и него..
Сметките оставям на теб..
Ма за 36 ампера имай предид си е голям кабел голяма жица голямо нещо.....
Много е важно колко от времето му ще тече този 36-40А ток, ако ще са само пикове, и 4 квадрата ще те оправят без да се замисли...

Прецени си...


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пон 23 яну 2006 21:59


wili98 написа:Ами аз съм написал, че до 8А едножилен, 10 А многожилен, ама като му гледам изолацията сложи го на 8А и него..
Прецени си...


Това за 1 квадрат ли е?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 23 яну 2006 22:10


Да за 1 мм2


Потребителски аватар
perry
Мнения: 80
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 9:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софя
Контакти:

Мнениеот perry » Чет 09 фев 2006 17:11


Супер.Но като го беше почнал да беше направил фаровете да мигат ляв десен,да се редуват.чаткаш ли.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта