Понеже ми държеше над 92* и не сваляше под тях (дори и при принудително включена перка много зор сваля до 90*) та се наложи да взема мерки докато е време:
Свалих бронята, маската и левият фар ( се свалят заради горните видии на въздухозаборника), въздухозаборника за въздушният филтър и въздухозаборника за радиатора при което се откри една гледка
![:horror:](./images/smilies/033102horror_1_prv[1].gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![:yeaha:](./images/smilies/060104_emA18_prv[1].gif)
Другото което ми направи впечатление е че преди измиването на радиатора като въртеше перката (мойта е двойна в смисъл две перки са) не се усещаше много силна въздушна струя а сега вее яката
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Вече ще ми стане практика всяка пролет да го измивам радиатора времето за демонтаж измиване изсушаване и монтаж е към 4часа които със удоволствие ще жертвам веднъж годишно за да не му е жега на паско
![:uuoooh:](./images/smilies/18.gif)
Тази процедура може да се прилага и на други автомобили като особенно оязвими са автомобилите които се карат постоянно на дълги разстояния понеже радиаторите им се набиват със мушички
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)