та скоро си монтирах дрл и сега ще споделя за собствениците на б5 кое къде свързах
1 - постоянен + взех от клема 15 на копчето за фаровете
2 - към кабела за дълги светлини - бял кабел при бушоните
3 - +на контакт от клема 1 на копчето за фаровете - жълт с черно
4 - към заден номер взех от клема 16 на копчето за фаровете - сив . може да се вземе и от бушоните - там е сив с жълто кабела
5 - габарит ляв и десен са сив с черно и сив с червено при бушоните
особенности при монтажа - оказа се че така свързан дрл-а подава ток и към осветлението на таблото а мен нещо не ме кефеше да ми свети само то денем . затова на кабелите за габаритите (сив с черно и сив с червено при бушоните) сложих по един диод 6 ампера които пропускат тока в посока от бушона към габаритите и след диода закачих кабелите от дрл модула които захранват габарите.по този начин дрл-а пуска ток само към габарита и не му позволява да захранва и осветлението на таблото.за свързването първоначално използвах присъединителни клеми , но се оказа че с тях не става като хората и затова след това запоих всичко и изолирах с изолирбланд.
това е монтаж за б5 . доколкото знам за б5.5 окабеляването е с други цветове и не се налага монтажа на диоди както при мен.
надявам се съм бил полезен колеги . нямам снимки но мисля че всеки с малки познания по ел истории като мен може да се справи сам.благодаря за вниманието .ако имате въпроси пишете
Монтаж на ДРЛ на Пасат Б5
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Последна промяна от Peteff на Нед 30 авг 2009 14:24, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 529
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 16:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Браво! Отлично се е получило!
Сега остана да изврънкаме колегата Лайтмастер да ъпдейтне фърмуера на устройството и да добави плавно палене на габаритите, за да се удължава животът на крушките им и моменталното им гасене при влизане в режим "Изпрати ме до в къщи" за да не пищи зумера, докато колите ни изпращат

Сега остана да изврънкаме колегата Лайтмастер да ъпдейтне фърмуера на устройството и да добави плавно палене на габаритите, за да се удължава животът на крушките им и моменталното им гасене при влизане в режим "Изпрати ме до в къщи" за да не пищи зумера, докато колите ни изпращат

- anger
- Мнения: 788
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
- Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
sashot написа:Браво! Отлично се е получило!
Сега остана да изврънкаме колегата Лайтмастер да ъпдейтне фърмуера на устройството и да добави плавно палене на габаритите, за да се удължава животът на крушките им и моменталното им гасене при влизане в режим "Изпрати ме до в къщи" за да не пищи зумера, докато колите ни изпращат
Това с гасненето мисля го има в АЛЦ1, ама той да каже, че аз съм кат' дискотЙека напоследък - палят се ДРЛ - и, включват се ксенони, после гаснат!!! Абе Лайт Мастъра си оправда ника още веднъж, за което евала!




- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
sashot написа:Браво! Отлично се е получило!
Сега остана да изврънкаме колегата Лайтмастер да ъпдейтне фърмуера на устройството и да добави плавно палене на габаритите, за да се удължава животът на крушките им и моменталното им гасене при влизане в режим "Изпрати ме до в къщи" за да не пищи зумера, докато колите ни изпращат
при мен като сложих диодите за да не ми пуска ток към таблото и спря да пищи индикацията за включени светлини
едит : оказа се че по същото време ми се е скапало микроключето под бравата което е

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта