Ако реално се замислиш какво извършват двата филтъра, ще разбереш, че разликата между тях е от тука до луната и всеки е предвиден за съвсем различно нещо.....
golfer написа:това, че си сложил 2 филтъра не мислиш ли, че спъва колата и ти вдига разхода?!
Не! Филтъра е толкова разреден, че пет карбуратора ще вържа към него и петте ще се давят от въздух. С него и без него няма разлика, нито във високите нито в ниските, както и само с него и без филтър. Просто ми писна в тая кална софия филтъра да ми става на нищо през месец.... Колата ми харчи, 10-12 градско и 6.5-7л. газ на вън, при скорост 100-120.

А при карбуратор, колкото по скопяваш въздуха толкова повече върви. И така скопяваш докато почне вече във високите да умира. Ти съкращаваш притока на въздух, но бензина си го налива, а от там какво се получава?

Прекалено богата смес, което води до висок разход. Да има при пиербърга повече центровки за въздуха но те не са достатъчни. Основно от филтъра зависи притока.
Кое от казаното ми са глупости?
