
рязане на спортни прожини голф 2
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: рязане на спортни прожини голф 2
сега всички си срежете амортесьорите като е възможно 

-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пон 27 апр 2009 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: рязане на спортни прожини голф 2
racing_team_vidin написа:яката_работа написа:Интересно ми е само как и къде ще срежеш амортисьора , и той ще остане използваем след това ?
реже се стаблото от горния край и после се нарязва нова резба
Всеки с поне малко акъл в главата би си задал въпроса - Има ли смисъл да се пребия някъде , при положение че едно спортно окачване е 300 - 500 лева ?
Re: рязане на спортни прожини голф 2
Малко преувеличавате, аз съм със спортни пружини и амортисьори и съм резнам пружините одпред защото имах същия грозен ефект (дефект) и освен че колата започва да вози по-твърдо защото хода на амортисьора намалява друго няма, но предполагам че ако е обикновен амортисьор няма да има никакъв ход и ще се кара само на пружини и тампони което вече си е рисково
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: рязане на спортни прожини голф 2
значи някой май не разбраха спортно окачване значи-спортни АМОРТИСЬОРИ И ПРУЖИНИ.Ако си купиш само пружини може да направиш известен компромис и да срежеш амортисьорите,не че е хубаво ама финикийските знаци са малко
пп до колегата по нагоре спортното окачване е за хора с акъл "150 коня" ти какво търсиш там

пп до колегата по нагоре спортното окачване е за хора с акъл "150 коня" ти какво търсиш там


Re: рязане на спортни прожини голф 2
Хаха кой го измисли това че само коли с по 150 коня трябва да са със спортно окачване, на мен ми харесва колата да е на земята а и неoбичам да се чувствам като в кораб по завойте
- peyu
- Мнения: 493
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:10
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: рязане на спортни прожини голф 2
Моля ви се колеги, не обръщайте темата в чат.
Мисля че е правилно да се обясни на колегата
плюсовете от спортното окачване и минусите на обикновените
амортисьори с рязани спортни пружини.
Също така мисля че това за 150-те коне е глупост, аз в момента карам
кола 75-коня и съм с комплект пълнител и пружина "спортно окачване".
Невярвам да влизаш в завоите с 220 като караш АБФ или КР.
(139-150коня)
П.П. Колегата ако се интересува да разгледа в обяви,
мисля че има няколко комплекта окачвания в продажба. Успех!
Мисля че е правилно да се обясни на колегата
плюсовете от спортното окачване и минусите на обикновените
амортисьори с рязани спортни пружини.
Също така мисля че това за 150-те коне е глупост, аз в момента карам
кола 75-коня и съм с комплект пълнител и пружина "спортно окачване".
Невярвам да влизаш в завоите с 220 като караш АБФ или КР.

П.П. Колегата ако се интересува да разгледа в обяви,
мисля че има няколко комплекта окачвания в продажба. Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта