
Тук е по-голямо Цък
Та идеята каква е - когато колата е с климатик (оригинален или не) има два метода за ремонт на клапите :
1.Сваля се само кожуха с отоплитеното радиаторче и клапите....фреоновия радиатор остава в страни монтиран на купето,бе да се пипа.Това е добре,когато колата има филтър за купето....ако се е сменял редовно и е бил на място винаги такова нещо няма да видите или поне не в такива размери.
2.Сваля се целия кожух на парното заедно с климатичния радиатор.Това е по-добрия вариант ама не всеки си има машина за фреон вкъщи за да си го тегли и връща когато си иска.Идеята е,че се изтегля фреона,развива се ТРВ-то от тръбите и се измъква заедно с радиатора и целия кожух на парното.После се сглобява с нови О-пръстени (фреоноустойчиви) и се връща обратно фреона (с ново масло и оцветител и корегирано количество по каталожните данни за колата).Така цялата таиз мизерия се изрива от радиаторчето и както си личи определено ще има ефект върху въздушния поток,неприятните миризими,гниенето на радиатора и задържането на влага и мухъл в купето и т.н. и т.н.
Мисля,че не е нужно да казвам,колко хубаво е да се насади и филтър за въздуха....става без проблем.На Пасат В3 се слага кутия от Пасат В4 (само отгоре до ЕКУ-то се сменя) и съответно филтър за В4.Тази за В3 е доста скъпа и трудно се намира а и филтъра е по-скъп...та затова от В4.
Успех!