Схема на Зарядно за акумулатор

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2643
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: Схема на Зарядно за акумулатор

Мнениеот Vasseto » Пет 19 фев 2010 10:41


georgi70 написа:...Става по малки двигатели на променлив ток като вентилатори и други.



Тази схема е най удачна за мотори за постоянен ток,за каквито явно говориш.За променливо токови мотори ще се регулират в мн малки граници,което обезмисля тази схема за тях.




georgi70
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 22:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Харманли

Re: Схема на Зарядно за акумулатор

Мнениеот georgi70 » Пет 19 фев 2010 13:59


Vasseto написа:
georgi70 написа:...Става п малки двигатели на променлив ток като вентилатори и други.



Тази схема е най удачна за мотори за постоянен ток,за каквито явно говориш.За променливо токови мотори ще се регулират в мн малки граници,което обезмисля тази схема за тях.

Ползвам го да намаля оборотите на двигателя на вътрешно от климатик оборотите се реголират от 0 до максимум и работи така цяла зима пък ти ми кажи правотоков ли е двигателя ?Устройството става и за оборотите на дрелки но намаля мощноста.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Схема на Зарядно за акумулатор

Мнениеот pas1.8mi » Пет 19 фев 2010 17:18


Vasseto написа:
georgi70 написа:...Става по малки двигатели на променлив ток като вентилатори и други.



Тази схема е най удачна за мотори за постоянен ток,за каквито явно говориш.За променливо токови мотори ще се регулират в мн малки граници,което обезмисля тази схема за тях.



Би ли ни обяснил как ще подкараш Постоянно-токов двигател с тази схема?


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2643
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: Схема на Зарядно за акумулатор

Мнениеот Vasseto » Пет 19 фев 2010 21:56


Ейййй сега хванете ме набийте,че твърдя дрелките са с постоянно токов мотор.
А те са с такъв.Това че вървят на променлив ток е друга бира.


Като писас поста си мислех да напиша че става за малки мощности.Нищо.

Става за малки мощности до 200W примерно.


georgi70
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 22:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Харманли

Re: Схема на Зарядно за акумулатор

Мнениеот georgi70 » Пет 19 фев 2010 22:06


с постоянно токов мотор
само акомолаторните това че има четки не значи че е на прав ток? :012:


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Схема на Зарядно за акумулатор

Мнениеот pas1.8mi » Пет 19 фев 2010 22:28


Vasseto написа:Ейййй сега хванете ме набийте,че твърдя дрелките са с постоянно токов мотор.
А те са с такъв.Това че вървят на променлив ток е друга бира.


Като писас поста си мислех да напиша че става за малки мощности.Нищо.

Става за малки мощности до 200W примерно.

Колега тук си в грешка!Този тип двигатели са водят Хибридни,но в никакъв случай не са постоянно-токови! :wink: :beer


Потребителски аватар
magician
Мнения: 123
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Схема на Зарядно за акумулатор

Мнениеот magician » Пет 19 фев 2010 22:39


Използвам темата, да попитам:
Имам зарядно със селенови елементи /сигурно е на 25 години/. В един момент спря да зарежда и установих, че проблема е в елементите. Махнах ги и сложих един "Грец" обаче като меря на отворена верига /сиреч на двете клеми, които се закачват към акумулатора/ ми дава 20 волта. На що годе читав акумулатор не пада под 17 V.
Обяснявам си го с по-високото съпротивление на оригиналните селенови елементи,а при грец-а съпротивлението сигурно е около нула...Та въпросът ми е как да огранича напрежението до към 14-15 волта? Ампермер нямам и не мога да измеря тока, но трафа е заводски за зарядно на лек автомобил...


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Схема на Зарядно за акумулатор

Мнениеот fox_vt » Пет 19 фев 2010 22:54


Ами май най удобно ще е да сложиш устройството предложено от георги70 на първичната верига на трафа.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Схема на Зарядно за акумулатор

Мнениеот pas1.8mi » Съб 20 фев 2010 8:06


fox_vt написа:Ами май най удобно ще е да сложиш устройството предложено от георги70 на първичната верига на трафа.

:да:


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Схема на Зарядно за акумулатор

Мнениеот proxy » Нед 21 фев 2010 1:13


Универсален колекторен двигател се води на дрелките. Работи и на променливо и на постоянно напрежение.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2643
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: Схема на Зарядно за акумулатор

Мнениеот Vasseto » Нед 21 фев 2010 23:20


proxy написа:Универсален колекторен двигател се води на дрелките. Работи и на променливо и на постоянно напрежение.


Постоянно токов мотор с последователно възбуждане.
Малко е пресилено това с "Универсален" но както и да е.
:да:


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2643
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: Схема на Зарядно за акумулатор

Мнениеот Vasseto » Нед 21 фев 2010 23:26


pas1.8mi написа:....Хибридни,но в никакъв случай не са постоянно-токови! :wink: :beer




Какво ще рече хибридни?
С нафта и вода ли ?
spam


Постояяно токовите мотори могат да работят на променлив ток.
При променливо токовите мотори постоянния ток е електрическа спирачка.


хихихихх.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта