Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- ivanveltchev
- Мнения: 106
- Регистриран на: Сря 30 яну 2008 22:49
- Автомобил: VW Passat B4
- Двигател: ABS 1995
- Местоположение: София (Младост/Банкя)
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
При пасат Б3, както е написал колегата ivchoto е направено управлението на климатика /Max - клапата е затворена и Norm - клапата е отворена/, но и при двете положения климатика работи. Вече при пасат Б4 е направено отделно клапата от климатика в смисъл климатика си го пускаш/спираш с едното копче, а с другото копче си отваряш и затваряш клапата независимо дали работи климатика или не. Аз съм с пасат Б4 и ми доста полезно това за клапата да си я затваряш без да работи климатика.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 06 фев 2008 16:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
А задължително ли трябва да работи компресора,за да сработва клапата.Питам защото в момента нямам фреон в системата.И логично тази клапа сработва само за студено,т.е през зимата не може да се ползва.Така ли е?
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 06 фев 2008 16:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
До преди малко си правих експерименти и установих,че при мен клапата действа когато включа на контакт при положение 0 на вентилатора.Пусна ли вентилатора веднага клапата отваря.пробвах какви ли не комбинации от копчетата,включително и тези за климатика,но клапата не отриагира.Спра ли вентилатора и веднага затваря.Не зная дали това е истинското и действие или нещо при мен не е на ред.Предполагах че ще затваря когато климатика работи и да не влиза горещ въздух в купето през лятото
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 12 дек 2007 14:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костинброд
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
имам едно въпросче
с баща ми правихме това упражнение разглобихме , сглобихме и се излезе проблем....като дадем на контакт фаровете светват без да е натиснато копчето за фаровете...без контакт само от копчето свети само левия габарит , десния неще
някъде явно му стана нещо окъсява явно ,,някакви идей
с баща ми правихме това упражнение разглобихме , сглобихме и се излезе проблем....като дадем на контакт фаровете светват без да е натиснато копчето за фаровете...без контакт само от копчето свети само левия габарит , десния неще
някъде явно му стана нещо окъсява явно ,,някакви идей
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 06 фев 2008 16:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
До преди малко си правих експерименти и установих,че при мен клапата действа когато включа на контакт при положение 0 на вентилатора.Пусна ли вентилатора веднага клапата отваря.пробвах какви ли не комбинации от копчетата,включително и тези за климатика,но клапата не отриагира.Спра ли вентилатора и веднага затваря.Не зная дали това е истинското и действие или нещо при мен не е на ред.Предполагах че ще затваря когато климатика работи и да не влиза горещ въздух в купето през лятото
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Клапата работи само при контакт, без значение дали работи или не вентилатора и климатика. Понеже работи с вакум трябва да работи и мотора
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 06 фев 2008 16:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
При мен работи и без да е запален мотора.Явно има складиран вакум.Но само при спрян вентилатор.Не зная как ще действа като заредя с фреон и при работещ климатик.Може пък тогава да действа от бутона MAX.
- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Във предния ляв подкалник има три топки,които играят ролята на вакумен резервоар,но незнам как ще работи клапата без контакт,след като за да пусне вакум до нея и трябва ток.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 06 фев 2008 16:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Клапата работи при спрян вентилатор, но когато включа на контакт дори и да не е запален двигателя.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 06 фев 2008 16:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
И все пак никой ли не може да сподели за тази клапа,дали само при спрян вентилатор е в затворено положение?Става въпрос за модел B3 2000куб.16вент.136к.с,пълна мех.инжекция.При работещ климатик действа ли?Аз не мога да разбера защото в момента нямам фреон в системата.
- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
При мен работеше само като натисна копчето MAX на климатика и пуснат вентилатор.Не съм оставал без фреон и не мога да кажа дали ще работи.
- vannkkata
- Мнения: 313
- Регистриран на: Съб 26 яну 2008 16:12
- Автомобил: Passat 1996
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Тая клапа работи при две положения:
1во: пуснат климатик с копче MAX;
2ро: някакъв останал вакум в резервоара в комбинация с контакт и копчето за вентилатора на положение 0.
Ако се надяваш да се стопля по-бързо със затворена клапа, ще имаш неприятното усещане за мъгла отвътре по прозорците. За последното има един начин, ама трябва работещ климатик.
1во: пуснат климатик с копче MAX;
2ро: някакъв останал вакум в резервоара в комбинация с контакт и копчето за вентилатора на положение 0.
Ако се надяваш да се стопля по-бързо със затворена клапа, ще имаш неприятното усещане за мъгла отвътре по прозорците. За последното има един начин, ама трябва работещ климатик.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 06 ное 2012 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: samokov
ПОмощ
Някой знае ли под какъв ред се поставят жилата за управление на парното на пасат B3
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 22:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gabrovo
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
след като си смених парното ми възникна следния проблем.Не ще да ми затваря въпросната вакумна клапа.Явно някъде нещо заяда защото като и помогна малко и се затваря.някой има ли някакви идеи къде може да е проблема.
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: ПОмощ
onemanarmybg написа:Някой знае ли под какъв ред се поставят жилата за управление на парното на пасат B3
Жилата не могат да се объркат, те са с различна дължина
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта