ANNIHILATOR написа:Що се отнася за по малкия разход на гориво при климатроника от климатика е така. Тъй като климатроника като достигне желаната температура спира потока на фреона през компресора който яде от мощността, а климатика си върти нонстоп.
Да ама не. В това това леко топличко време климатроника е мин темп /18/ . Сутрин все още бива и вентилатора е на 2 чертичка на индикацията. Но вече към 10:30 вентилаторът е на маскимум - пълно поле по дисплея . Не чувам компресорът да се зиключва, а вентилаторът 5-10 сек след запалване на двигателя сранботва на 1ва степен и след малко на 2 ра степен.
Прави ми впечатление , че когато спра отдолу става малка локва от конденза.
Ако ли пък спра на слънче с тази черна боя вътре сле 30-40 мин не се влиза - отварям 2 те врати , после паля и затварям вратите, а аз седя 2-3 мин навън. Едва след това се влиза вътре.
После се чудете защо на арабите все им са бели колите.
забелявамвече , че и разхода ми скочи в градски условия с 2л /то и по 10-15 мин се стои на светофар/.