малко помощ за преработка на ел.инсталацията за чистачките

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
doxter
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 13 май 2006 8:02
Автомобил: 1986 Golf mk2
Двигател: EV
Местоположение: София
Контакти:

малко помощ за преработка на ел.инсталацията за чистачките

Мнениеот doxter » Съб 04 ное 2006 8:45


Здравеите значи историята е такава че карам голф2 модел С който се оказа че е единствения модел на който чистачките нямат интервал :(

Интересува ме дали мога да си преправя инсталацията за да се здобия с тази екстра и какво ще ми е необходимо :) за сега съм наясно че ще трябва за начало да се здобия с лостчето за вклиучване на чистачките което има ход и на долу но познанията ми стигат до тук дали ще трябва да си сменя и самата машинка която движи целата работа и въобще какво трябва да направя моля помогнете щото с ел. инсталациите съм индиана и храма на обречените

Благодаря предварително на всички отзовали се :)




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 04 ное 2006 11:43


Кой ти каза, че модел С със сигурност е чистачки без интервал ? Аз карах Джета модел С /е, вярно, 87 година, ама това едва ли има значение/ - имаше си интервал. Най-точно - имаше 3 положения лоста на чистачките - прекъснато, бавна скорост, висока скорост, + пръскане & чистене. Провери си лостчето - да няма заяждане, лоши контакти, и т.н., след това релето за чистачките - пак почистване, евентуално някой да не го е сменил. Мисля, че няма да се налага инсталация да сменяш.


Потребителски аватар
doxter
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 13 май 2006 8:02
Автомобил: 1986 Golf mk2
Двигател: EV
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот doxter » Съб 04 ное 2006 12:07


Значи незнам дали годината има значение но на мене лостчето за чистачките ми и ма 2 положения занчи местисе само на горе и съответно е бързо и бавно

аз съм виждал как е когато има интервал и е наолу 1 път ти е интервала и нагоре нали бързото и бавното

Брат ми беше казал че само моделите С са без интервал явно греши незнам или може това да се дължи на това че джетите нямат задна чистачка и за това да има интервал на предните, аз на задната си имам интервал и постоянно движение, незнам но факта е че фабрично съм прее... с интервала отпреде.Онзи ден си разглабях под таблото и ми направи впечетление че липсва 1 от карачетата кадето влиза буксата за чистачките и за това си помислих че ако си сменя лостчето и релето ако трябва и машинката ще се здобия с така желания интервал :) щото е много досадно да ти мели нон-стоп или да цъкаш като откачен когато не вали силно :(


pipi_to
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 сеп 2004 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pipi_to » Съб 04 ное 2006 13:16


Сваляш лоста за чистачките и ще видиш едно "чепче" (бяло мисля че беше) пластмасово, което е сложено да спира лоста, за да не се включва в режима с интервал. Махаш чепчето и лоста вече може да отиде в положението за режим с интервал. Поне така беше на бившето ми Поло 2 84'.


Потребителски аватар
doxter
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 13 май 2006 8:02
Автомобил: 1986 Golf mk2
Двигател: EV
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот doxter » Съб 04 ное 2006 13:51


pipi_to написа:Сваляш лоста за чистачките и ще видиш едно "чепче" (бяло мисля че беше) пластмасово, което е сложено да спира лоста, за да не се включва в режима с интервал. Махаш чепчето и лоста вече може да отиде в положението за режим с интервал. Поне така беше на бившето ми Поло 2 84'.


Оценявам информацията която ми давате и давамта но явно или аз не съм се изразил ясно или не си прочел внимателно.Мисалта ми е че дори и да го махна това "чепче" както си го нарекъл аз пак си оставам БЕЗ КРАЧЕТО НА БУКСАТА и съответно нищо не права :( Явно само на голфовете е така :(

Идеята ми е ако може някои да даде схема за свързване на чистачките с интервал и ако може някои да ми каже какво реле ще ми трябва, а за машинката ще погледна на брат ми на голфа дали трябва да я сменям :) демек с колко проводника е до колкото знам стандартната е с 3 един за - и два + 1 за бавното и 1 за бързото а според мен интервала се контролира от реле ??? ако греша кажете :)


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Съб 04 ное 2006 15:52


Един луд японски фен на VW (наред с многото други модове) е представил следния: забавяне на интервала на чистачките. В крайна сметка ти се появява едно потенциометърче на таблото с което избираш интервала (бързо, бавно) през който да ти работят чистачките. Не може да ти се получи интервал обаче ... ако превключиш на интервал (липсата на което при теб до колкото разбрах е проблема) може да регулираш от 1.5 секунди до 20 секудни.


http://www.vwgolf-mk2.com/ewiperspeedcontroller.html



П.С. Извинете ме .. обаче не прочетох всички постове защото ме боли главата, а и не сметнах че е нужно в случая.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 04 ное 2006 18:18


http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page09_g2

Ако си добре /всъщност горе-долу/ с руски и английски - заповядай !


Потребителски аватар
doxter
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 13 май 2006 8:02
Автомобил: 1986 Golf mk2
Двигател: EV
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот doxter » Пет 10 ное 2006 12:32


мерси колеги надявам се информацията да е полезна и на други колеги с моя проблем :D



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта