допълнителен оборотомер

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
baibradar
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 08 окт 2006 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот baibradar » Пон 12 фев 2007 22:09


Вижте какво намерих в форума на колегите от Ауди:
http://audibg.com/NEW/index.php?showtop ... FA%F0&st=0
Няма ли да се намери и някой в нашия форум да направи подобно нещо




Потребителски аватар
blue_shadow
Мнения: 875
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот blue_shadow » Вто 13 фев 2007 21:39


Ненормална работа, но за това освен мерак се искат и познания и то сериозни.... та в тоя ред на мисли никой ли не може да даде ъкъл как да свържа оборотомера от лада (на 5та страница) ???


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Вто 13 фев 2007 22:22


Колега blue_shadow на схемата която си дал за оборотомера имаш три кабела: + от конт.ключ,маса и сигнал от бобината.А сигнала от бобината се взима (предполагам )от двойната букса.Там са червен и зелен (или син кабел) ,вържи го на този зеления(или син кабел) и би трябвало да проработи. :roll:


Потребителски аватар
blue_shadow
Мнения: 875
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот blue_shadow » Сря 14 фев 2007 9:52


Евала бате, вързах клемата "1" на оборотомера за зеления кабел на бобината и тръгна :) Мерси много. Само дето самия оборотомер не отчита май много правилно- веднага кат запаля колата е на около 1100-1300, а след 2-3 мин. пада до на 0-200 оборота??? Някакви идеи?


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 14 фев 2007 13:23


blue_shadow написа:Ненормална работа, но за това освен мерак се искат и познания и то сериозни.... та в тоя ред на мисли никой ли не може да даде ъкъл как да свържа оборотомера от лада (на 5та страница) ???


Колега , защо си се насочил точно към този оборотомер, едно че не е особенно точен, друго че стрелката играе като да не казвам какво. По добре си намери от друг автомобил и си направи циферблат.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 14 фев 2007 13:31


baibradar написа:Вижте какво намерих в форума на колегите от Ауди:
http://audibg.com/NEW/index.php?showtop ... FA%F0&st=0
Няма ли да се намери и някой в нашия форум да направи подобно нещо


аааа това е grizzly той е извънземен :) присъствах на монтирането на компира ...... grizzly е нечовек :)


Потребителски аватар
tisho_psg
Мнения: 1334
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: допълнителен оборотомер

Мнениеот tisho_psg » Вто 25 яну 2011 23:39


Колеги,ще изтупам от прахта малко тази тема.
Купих си кит с цифров оборотомер,волтметър и термометър.Прочетох темата,но не ми стана съвсем ясно къде се вързва кабела за оборотомера към бобината?
Към кабел за ниско или високо напрежение и кой са тези кабели?
На бобината си имам 2 букси-едната е свързана с дебелия кабел отиваш към делкото и другата е с 3 кабела които влизат някъде в купето.Та къде точно да върза кабел към кита за да отчита оборотите?
Някой колеги пишат за няколко намотки върху кабела към делкото,но предполагам не се оголва той а върху кожуха му може би се навива?
Всякаква информация ще е полезна :D


hp7909
Мнения: 321
Регистриран на: Пет 09 яну 2009 15:47
Автомобил:
Двигател:

Re: допълнителен оборотомер

Мнениеот hp7909 » Сря 26 яну 2011 3:21


ако е за ниското ,средния кабел на бобината


Потребителски аватар
tisho_psg
Мнения: 1334
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: допълнителен оборотомер

Мнениеот tisho_psg » Сря 26 яну 2011 8:33


hp7909 написа:ако е за ниското ,средния кабел на бобината

Средния кабел,от трите които влизат в купето,така ли?
И от ниското ли се взима инфо?


hp7909
Мнения: 321
Регистриран на: Пет 09 яну 2009 15:47
Автомобил:
Двигател:

Re: допълнителен оборотомер

Мнениеот hp7909 » Сря 26 яну 2011 12:33


на бобината има 1 букса с 3 кабела ,средния


Потребителски аватар
tisho_psg
Мнения: 1334
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: допълнителен оборотомер

Мнениеот tisho_psg » Сря 26 яну 2011 15:38


hp7909 написа:на бобината има 1 букса с 3 кабела ,средния

:bowdown :bowdown :bowdown


hp7909
Мнения: 321
Регистриран на: Пет 09 яну 2009 15:47
Автомобил:
Двигател:

Re: допълнителен оборотомер

Мнениеот hp7909 » Сря 26 яну 2011 23:47


тръгна ли?


Потребителски аватар
tisho_psg
Мнения: 1334
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: допълнителен оборотомер

Мнениеот tisho_psg » Чет 27 яну 2011 23:56


Не съм го пробвал още,по принцип уреда има волтметър и него главно ще пробвам,вече даже се чудя дали да го връзвам и да го ползвам и за оборотомер,защото си имам фабричен такъв.Май не ми се прокарва и кабел от бобината в купето...


Потребителски аватар
undisput
Мнения: 73
Регистриран на: Нед 18 мар 2012 8:41
Автомобил: VW Golf 1.6 GL
Двигател: PN 1991
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: допълнителен оборотомер

Мнениеот undisput » Съб 08 дек 2012 15:54


аз като се рових из нета какво намерих http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=105 при колегите с опелите



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта