Смяна на съединител на голф 3 гти 115 коня 2е двигател помощ
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- fenix_dj
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 17:08
- Автомобил: golf 3
- Двигател: aam 1992
- Местоположение: Sopot
Смяна на съединител на голф 3 гти 115 коня 2е двигател помощ
Здравейте колеги,има ли някой тук който може да ми разясни как се сменя съединител на голф 3 гти 115 коня 2е двигател и какво ми е нужно за да направя това на полеви условия тоест пред блока
- DaNicHeLi
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 20 ное 2008 11:52
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Смяна на съединител на голф 3 гти 115 коня 2е двигател п
Много ще се измъчите на полеви условия, поне канал намери,ако си сам забрави.По-добре отиди и дай 100лв и недей да си губиш времето 

- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Смяна на съединител на голф 3 гти 115 коня 2е двигател п
Да го направиш това пред блока не е невъзможно, но ще ти е изключително трудно. Има доста неща за сваляне, също така и два от трите тампона, които закрепват мотора! КОето значи, че ще трябва да се подпре мотора и да може и да се наклони за изкарването, съответно поставянето после на кутията.
Моят съвет е, да не се захващаш, а да намериш някой, който има поне елементарни условия и знае какво прави.
Моят съвет е, да не се захващаш, а да намериш някой, който има поне елементарни условия и знае какво прави.
- mvangelov
- Мнения: 83
- Регистриран на: Пон 27 апр 2009 11:27
- Автомобил: MK3
- Двигател: 2E
- Местоположение: sofia
Re: Смяна на съединител на голф 3 гти 115 коня 2е двигател п
Колега аз моя го сменях на двора , но беше кофти работа вдигнах я на трупчета но си е много нерви и трябва да сте минимум 2-ма !
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Смяна на съединител на голф 3 гти 115 коня 2е двигател п
еми човека явно няма 100 излишни лева са смяна,че отделно и съединителя и той е към 200 и си е сериозна сума
и аз подкрепям мнението че за пред блока без канал ще е много трудно един вид операцията може да се нарече отмъщението на голфа
на канал е по лесно особенно с помощник
накратко стъпките
1-разхлабваш гайката на карето от към шофьорската страна,че после ще я сваляш
ако искаш може и двете полуоски да свалиш че да не ти се пречкат
2-сваляш акумулатора
3-дърпаш ръчната,осигуряваш колата да не тръгне,даваш на свободна и дигаш колата на крик от едната страна,навираш се под колата и с имбус мисля номер 8 /средния на снимката/се развиват болтовете на вътрешното каре,след като ги развиеш ,развиваш гайката на външното и сваляш цялата полуоска с двете карета,повтаряш цялата операция и от другата страна
4- разкачаш лостовата система на избирача на кутията,махаш жилото за съединителя
5-кутията се държи към блока с 4-5 болта 12мм за ключ19
отдоло на кутията има една ламаринас 2-3 болта 6мм,развиваш ги
6-китията има стойка която я закрепва към тампон
7-подпираш мотора за картера,аз ползвам крик,така мога да си дигам и свалям мотора
8-сваляш стартера
ако си развил всичко болтове кутията се разделя от блока,излиза и оста от съединителя и малко трудно се вади,но става
9 след като си свалил кутията ,съединителя е хванат за маховика с 6 болта,развиват се с вложка 9мм най-дясната на снимката
10-купуваш си нов съединител комплект с лагер
при монтажа трябва да се центрова феродовия диск да е в центъра,принципно става с един инструмент приличаш на малка пръчка/ос
сглобяването е по обратен ред
нужни са ти средния и най десния накрайник от снимката,яка тресчотка 1/2 най малко ,няколко удължения и вложка 30мм за каретата на полуоските други вложки са с номера 10-13-17-19
и аз подкрепям мнението че за пред блока без канал ще е много трудно един вид операцията може да се нарече отмъщението на голфа
на канал е по лесно особенно с помощник
накратко стъпките
1-разхлабваш гайката на карето от към шофьорската страна,че после ще я сваляш
ако искаш може и двете полуоски да свалиш че да не ти се пречкат
2-сваляш акумулатора
3-дърпаш ръчната,осигуряваш колата да не тръгне,даваш на свободна и дигаш колата на крик от едната страна,навираш се под колата и с имбус мисля номер 8 /средния на снимката/се развиват болтовете на вътрешното каре,след като ги развиеш ,развиваш гайката на външното и сваляш цялата полуоска с двете карета,повтаряш цялата операция и от другата страна
4- разкачаш лостовата система на избирача на кутията,махаш жилото за съединителя
5-кутията се държи към блока с 4-5 болта 12мм за ключ19
отдоло на кутията има една ламаринас 2-3 болта 6мм,развиваш ги
6-китията има стойка която я закрепва към тампон
7-подпираш мотора за картера,аз ползвам крик,така мога да си дигам и свалям мотора
8-сваляш стартера
ако си развил всичко болтове кутията се разделя от блока,излиза и оста от съединителя и малко трудно се вади,но става
9 след като си свалил кутията ,съединителя е хванат за маховика с 6 болта,развиват се с вложка 9мм най-дясната на снимката
10-купуваш си нов съединител комплект с лагер
при монтажа трябва да се центрова феродовия диск да е в центъра,принципно става с един инструмент приличаш на малка пръчка/ос
сглобяването е по обратен ред
нужни са ти средния и най десния накрайник от снимката,яка тресчотка 1/2 най малко ,няколко удължения и вложка 30мм за каретата на полуоските други вложки са с номера 10-13-17-19
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта