Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Сря 16 юни 2010 19:10
- Автомобил: Golf Mk2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Търговище
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Мерси колега. Вторият ми въпрос е малко глупав, защото мога да видя от старата букса кой кабел е "+" за къси/дълги и кой е масата.
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Сря 16 юни 2010 19:10
- Автомобил: Golf Mk2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Търговище
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Днес направих процедурата със запояване и т.н., остава утре да сложа новите кабели на колата. Последно питане та да не опуша утре нещо:
30 - "+" от акумулатора
87 - "+" към фаровете
86 - "+" от ключа за фаровете
85 - маса някъде по купето?
30 - "+" от акумулатора
87 - "+" към фаровете
86 - "+" от ключа за фаровете
85 - маса някъде по купето?
Последна промяна от Bennett на Пет 08 ное 2013 21:03, променено общо 1 път.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1394
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Точно така
А аз да питам тези дето се хвалят че са докарали 13-13,8в до фаровете...
къде и кога ги мерите тези 13 и нещо волта ?
Мерите ги на откачена букса от фара или директно на крушката ?
Значи вързах ги един път и премерих на крушката но отново нямаше 13в
после прекарах по-дълги кабели до динамото и пак премерих на крушката но отново няма 13в
12.8 мисля че бяха когато меря точно на крушката.
Ако сваля буксата и меря на нея са 13 и нещо близо до 14.
Вие къде мерите та се хвалите с тези 13,5-13,8в ?
![th_up :th_up](./images/smilies/th_up.gif)
А аз да питам тези дето се хвалят че са докарали 13-13,8в до фаровете...
къде и кога ги мерите тези 13 и нещо волта ?
Мерите ги на откачена букса от фара или директно на крушката ?
Значи вързах ги един път и премерих на крушката но отново нямаше 13в
после прекарах по-дълги кабели до динамото и пак премерих на крушката но отново няма 13в
![stumm :stumm](./images/smilies/stumm.gif)
Ако сваля буксата и меря на нея са 13 и нещо близо до 14.
Вие къде мерите та се хвалите с тези 13,5-13,8в ?
- Presli82
- Мнения: 508
- Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
- Автомобил: Volkswagen Passat b2
- Двигател: diesel
- Местоположение: Svoge
- Контакти:
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Мери се директно на крушката в момента когато свети.
Има значение и дали в този момент двигателя(динамото) работи.
Има значение и дали в този момент двигателя(динамото) работи.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1394
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Точно така меря и максимума ми е 12.8 на светната крушка и запален двигател.
Както казах 2 пъти правих инсталацията и все не достигам 13 или повече волта.
Динамото си зарежда акумулатора с 13,8-9в значи някъде ми се губи нещо
Иначе сега има подобрение в светлината и то осезаемо но ако може повече ще е още по добре![smile :smile](./images/smilies/icon_smile.gif)
Както казах 2 пъти правих инсталацията и все не достигам 13 или повече волта.
Динамото си зарежда акумулатора с 13,8-9в значи някъде ми се губи нещо
![confused :confused](./images/smilies/confused.gif)
Иначе сега има подобрение в светлината и то осезаемо но ако може повече ще е още по добре
![smile :smile](./images/smilies/icon_smile.gif)
- stefan4o
- Мнения: 19167
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Кажи как си изпълнил схемата, за да се опитаме да помогнем.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1394
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Така както е по схемата:
Кабел 2.5квадрата
релета 30А
цокъл за реле
гнездо за бушони
кабелни обувки
абре всичко съм изпипал за да си личи че е добре направено а не просто превързани няколко жици и готово
Ползвал съм схемата от тази тема:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=50950
И на кратко:
След кръглата букса режа 4-те кабела - бял + бял с черно и жълт + жълт с черно
По спомен белите са дълги а жълтите къси (тези с черната ивица са за лява или дясна страна)
Аз взех само тези с 1 цвят (бял и жълт) другите 2 ги изолирах на страни.
Пуснат е само силов +
Едната крушка е обикновена 55W а другата е от тези подсилените 100W
Кабел 2.5квадрата
релета 30А
цокъл за реле
гнездо за бушони
кабелни обувки
абре всичко съм изпипал за да си личи че е добре направено а не просто превързани няколко жици и готово
![mhihi :mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
Ползвал съм схемата от тази тема:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=50950
И на кратко:
След кръглата букса режа 4-те кабела - бял + бял с черно и жълт + жълт с черно
По спомен белите са дълги а жълтите къси (тези с черната ивица са за лява или дясна страна)
Аз взех само тези с 1 цвят (бял и жълт) другите 2 ги изолирах на страни.
Пуснат е само силов +
Едната крушка е обикновена 55W а другата е от тези подсилените 100W
- stefan4o
- Мнения: 19167
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Накратко - фаровете ти как получават + и -.
Знам един сигурен начин, в който до тях със сигурност ще отидат 13.8 волта. Пускаш - от клемата на акумулатора, а + го прекъсваш през релетата.![th_up :th_up](./images/smilies/th_up.gif)
Ако ползваш маса от някъде другаде е напълно в реда на нещата ако има лоши връзки да не идва желаното от теб напрежение.
Знам един сигурен начин, в който до тях със сигурност ще отидат 13.8 волта. Пускаш - от клемата на акумулатора, а + го прекъсваш през релетата.
![th_up :th_up](./images/smilies/th_up.gif)
Ако ползваш маса от някъде другаде е напълно в реда на нещата ако има лоши връзки да не идва желаното от теб напрежение.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1394
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Накратко
фаровете ми получават + от акумулатора и минус от старата си инсталация.
Значи да взема един по дебел кабел и единия край да го сложа на "-" на акумулатора а с другия край да пипна на крушката ?
При този опит трябва ли да прекъсна старата маса или не пречи ?
А как да проверя за лоши връзки ?
Примерно да измеря напрежението в началото на кабела (там дето излиза от релето)
и после да премеря на края на кабела (при крушката) ?
Ако има разлика повече от 0,5v значи има лоша връзка ?
![mhihi :mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
Значи да взема един по дебел кабел и единия край да го сложа на "-" на акумулатора а с другия край да пипна на крушката ?
При този опит трябва ли да прекъсна старата маса или не пречи ?
А как да проверя за лоши връзки ?
Примерно да измеря напрежението в началото на кабела (там дето излиза от релето)
и после да премеря на края на кабела (при крушката) ?
Ако има разлика повече от 0,5v значи има лоша връзка ?
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Сря 16 юни 2010 19:10
- Автомобил: Golf Mk2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Търговище
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Днес сложих новите кабели и всичко е тип-топ, съжалявам само че не съм направил процедурата по-рано. Дългите ми преди светеха колкото късите в момента. Благодаря на всички за отговорите и помощта.
- stefan4o
- Мнения: 19167
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
dontaskdontsay написа:Накраткофаровете ми получават + от акумулатора и минус от старата си инсталация.
Тук е ключът за палатката
![beer :beer](./images/smilies/beer.gif)
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Аз ползвам масата на фара,при акумулатора е 13.8в,а при фаровете е 13.45в,съответно разликата е 0.35в.
Да разбирам,че е в границата на допустимите загуби?
Да разбирам,че е в границата на допустимите загуби?
- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Raikov написа:...Да разбирам,че е в границата на допустимите загуби?
Допустими загуби няма (не трябва да има)
Може да ги наречеш пренебрежимо малки.
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
mccoy написа:Raikov написа:...Да разбирам,че е в границата на допустимите загуби?
Допустими загуби няма (не трябва да има)
Може да ги наречеш пренебрежимо малки.
Явно е достатъчно, написаното от първоисточника(до колкото успях да разбера) 13.2в се постига 100% кпд
- stefan4o
- Мнения: 19167
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
И аз мисля, че е добре. Не пипай и не усложнявай излишно с нови кабели ![Mr Green Fun :Mr Green Fun](./images/smilies/Mr Green Fun.gif)
![Mr Green Fun :Mr Green Fun](./images/smilies/Mr Green Fun.gif)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта