Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- ktamen
- Мнения: 6173
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Предишния собственик на моя голф е облепил клапите точно с такова тиксо (или подобно) и досега не са мръднали. Клапите ми са увити в тиксо, а не просто по една лепенка на дупките. Все пак ти препоръчвам да си сложиш ламаринки и да ги занитиш за да си спокоен.
- icemans
- Мнения: 151
- Регистриран на: Пон 30 юни 2008 20:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Най-накрая моето приключение свърши вчера. Направо ми се разказа играта - признавам си. Най-много ме измъчи самото сваляне на парното. На първата страница пише, че се вади отляво - е, аз от там не можах да го изкарам и си го извадих от дясно. Вярно с 1-2 счупени щипки, но ги оправих. Обаче после самото наместване ми разказа играта - ужас. Дано не ми се налага скоро пак да го правя. Може и аз да не съм разбрал нещо относно самото сваляне, но определено не си е работа А иначе клапите ги направих като изрязах ламарини и ги хванах с нитове:
После същите ги увих с изолационна лента и се получи това:
Сякаш не уплътняват много плътно, но поне си работи всичко както трябва
После същите ги увих с изолационна лента и се получи това:
Сякаш не уплътняват много плътно, но поне си работи всичко както трябва
- demooo74
- Мнения: 135
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 21:32
- Автомобил: vw golf 4 TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: godech
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Да май не ти прилягат плътно и за съжаление ефекта няма да е много добър! Не съм специалист , но от лепенката е трябвало да пуснеш по още половин сантиметър в повече .От там ще ти минава студен въздух ! пп пиши прав ли съм?
- stefan4o
- Мнения: 19167
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
По принцип си прав. Заводско там е с донапрен, просто защото явно той не създава такова голямо съпротивление при плъзване по пластмасата плюс това явно има повече от добри топло-изолационни качества (гофрирания ми маркуч, оригиналният, който смуче студен въздух от подкалника се състои от "скелет" от нещо като пластмасова тел, отгоре покрита с около сантиметър пласт донапрен). И моите клапи не станаха супер плътни, както е излязла заводски, но пък парното е повече от добре, мога по тениска да стоя в колата и да ми е горещо, това за мен е напълно достатъчно
- icemans
- Мнения: 151
- Регистриран на: Пон 30 юни 2008 20:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Да, така си е! Парното си е задоволително!
- demooo74
- Мнения: 135
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 21:32
- Автомобил: vw golf 4 TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: godech
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Сори , но това задоволително нещо не ми вдъхва доверие ! Моето беше задоволително преди да го правя!
- geshat
- Мнения: 103
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 10:24
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR 2006
- Местоположение: sofia
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
при мен имаше слабо парно докато загрее и после почти никакво като е загряла колата. Оказа се, че на тръбите за парното в коша преди радиаторчето имат един клапан с байпас и като се прецака този клапан и затваря топлата вода към парното, като загрее водата. Махнах това нещо и парното започна да получава максимално количество топла вода и стана сауна в колата. Между другото сменях радиаторчето, както е описал колегата със снимките, но ми отне 2 дни.Не е от некадърност (сервизен техник съм), но цялата процедура си е голяма игра. Изподрах си ръцете,преговорих си всички ругатни от речника на висок глас.Отрязах трите шпилки в коша(много корозия), дето държат парното и навих нови шпилки директно в пластмасата..И сега парно имам само по време на движение - на място духа хладно .И двете тръби на входа на купето са горещи. Явно радиаторче за 20лв.,произведено в китай за “ЕВРО 07“ не е добра идея .Бих дал 60-70 за нещо марково, но не ми се разглобява пак колата.
- келеш
- Мнения: 180
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Стамболийски
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
geshat написа: Явно радиаторче за 20лв.,произведено в китай за “ЕВРО 07“ не е добра идея .Бих дал 60-70 за нещо марково, но не ми се разглобява пак колата.
За съжаление намерих точно такова радиаторче(не съм искал да пестя пари) и го монтирах.Едва се усеща топлото.
Но и никой от форума не споделя какво точно като марка радиаторче да се търси.
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
icemans написа:Колеги, днес и аз влязох във филма Само не знам после кой ще събира всичко това . Моя проблем беше, че ми духаше хладно и понеже радиаторчето е сравнително ново реших, че е от клапите. Сега като ги свалих обаче видях, че първата клапа от която УЖ зависи да спира студения въздух всъщност не е със скъсани дунапрени. Е късат се докато ги пипна, но пък би трябвало да изолира. Ето в какво състояние беше:
Според мене не би трябвало проблемът ми да е от клапата. Само втората е накъсана. Надух и радиаторчето в банята с вода и си пуска нормално. Т.е. не е и от него според мене. Двата маркуча които влизат в него си бяха горещи когато нямах парно. И сега вече не знам от какво е липсата на парно. Аз ще си запуша клапите и дано все пак се оправи. Дайте съвет с какво е най-добре и най-лесно да се запушат.
За съжаление не се разминах и без жертви. Счупиха ми се 2-3 щипки на ръкава който влиза в клапите. Всъщност така като гледам 2 от тях си бяха счупени, защото не намерих тленни останки от тях. Намерих "ухо"-то само на една от тях което мисля да залепя с някакво моментно лепило. Но ако някой има някакви идеи как мога да го захвана по-здраво там нека сподели. Или да ходя да си търся нов ръкав?! Говоря за щипките които са отзад и една от горе.
И като за последно. Докато разглобявах кутията на клапите падна един болт с квадратна глава който нещо не мога да схвана от къде е:
Моля ви помагайте, че до 2-3 дена трябва облепя клапите и да го събирам, ак оне забравя кое къде беше
Сигнах до тук/дори без да свалям трите жила,само планката с плъзгачите/ и сега питам да разглобя ли бокса на клапите за да ги облепя и от двете страни или да ги облепя с алуминиево тиксо само от достъпната страна?
- ktamen
- Мнения: 6173
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Ако ги облепиш само от едната страна ще има да се чудиш дали няма да се разлепят и дупките пак да зейнат. Занитвай ламаринки да си спокоен.
Аз препоръчвам радиаторче втора употреба - купено от някой колега от форума, който да гарантира, че е имал хубаво парно с това радиаторче. Ново радиаторче за около 70лв също не е гаранция, че ще топли.
Аз препоръчвам радиаторче втора употреба - купено от някой колега от форума, който да гарантира, че е имал хубаво парно с това радиаторче. Ново радиаторче за около 70лв също не е гаранция, че ще топли.
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Благодаря за отговора,
разглобих бокса,измих всичко, и... материал за облепване?..!
Подложки за горещи кухненски прибори!!!/ Тест на 120.C в конвектомата../Кухненска печка с горещ въздух/,тест с ацетон/коресилин/,тест с хлоропреново лепило за обувки , тест на изсъхнало лепило / от отвора на тубата/ с вряла вода-без проблем и... действам!Клапите,след облепване изсуших пак в печката на 70.C за минути.
Един неделен следобед като време-ПАРНОТО Е 6+!Радиаторчето не съм сменял-промих го отвън с почистващ спрей за климатици/може и с кухненски обезмаслител/,единственото притеснение бе парата от питата/монтирана мокра/.
След 20 мин. подгрев излязох от ГОЛФА,не се стоеше от жега!
разглобих бокса,измих всичко, и... материал за облепване?..!
Подложки за горещи кухненски прибори!!!/ Тест на 120.C в конвектомата../Кухненска печка с горещ въздух/,тест с ацетон/коресилин/,тест с хлоропреново лепило за обувки , тест на изсъхнало лепило / от отвора на тубата/ с вряла вода-без проблем и... действам!Клапите,след облепване изсуших пак в печката на 70.C за минути.
Един неделен следобед като време-ПАРНОТО Е 6+!Радиаторчето не съм сменял-промих го отвън с почистващ спрей за климатици/може и с кухненски обезмаслител/,единственото притеснение бе парата от питата/монтирана мокра/.
След 20 мин. подгрев излязох от ГОЛФА,не се стоеше от жега!
- pecata12310
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Този метод може ли да се използва при ремонта на клапата за голф 3
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 07 окт 2013 16:18
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: 1.6 dizel
- Местоположение: Лом
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Аз имам проблем с парното също.
направих промивка на системата както и на радиаторчето и пак нямам парно когато го пусна духа съвсем слабо стреслата се изправя загрева всичко каквото си пише по книгите вапрсниа автомобил е голф 2 1.6 дизел 89 г модел рабит Помагаите
направих промивка на системата както и на радиаторчето и пак нямам парно когато го пусна духа съвсем слабо стреслата се изправя загрева всичко каквото си пише по книгите вапрсниа автомобил е голф 2 1.6 дизел 89 г модел рабит Помагаите
- ktamen
- Мнения: 6173
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Клапите облепени ли са?
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 07 окт 2013 16:18
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: 1.6 dizel
- Местоположение: Лом
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Клапите утре ще ги свалям, освем от клапите от какво може да е проблема ?????
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта