Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Raikov
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
Двигател: AJL Turbo 180 hp
Местоположение: София

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот Raikov » Чет 14 ное 2013 18:10


stefan4o написа:И аз мисля, че е добре. Не пипай и не усложнявай излишно с нови кабели :Mr Green Fun

О не съм си и помислил,единствено ще сложа някоя по модерна крушка и приключвам. :mhihi




Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот lubecku » Пон 18 ное 2013 19:41


Монтирах и аз релета, 30-40А от елимекс, нови кабели 2,5 квадрата, обувки всичко както си му е реда,
сигнал от жълтият кабел на единият фар и белият на другият съответно за къси и дълги, силовата от акумулатора до релето с предпазител, и така, естествено сега нямам само габарити :screwy тази крушка мога ли да я махна от ключа или задължитлно трябва диод ?
Притеснява ме това че до буксата влизаща във фара 4 пиновата квадратна букса на пасат б3 стигат колкото и до акумулатора 13,85 13,90, но когато я закача на фара и под товар дава 12,85 12,90, толко ли трябва да дава под товар, това го меря на пуснати фарове на буксата на самата крушка , на изключени фарове тоест без товар толко колкото и на акумулатора :neutral :question


Потребителски аватар
vlad1.8mi
Мнения: 201
Регистриран на: Чет 18 ное 2004 12:39
Автомобил: VW Passat Variant
Двигател: 1.8T+ AEB 1999
Местоположение: ,Плевен,София

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот vlad1.8mi » Пон 18 ное 2013 19:56


Ти само плюсовите проводници ли си сменил с 2,5mm?Трябва да смениш и минусовият проводник! :mhihi


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот lubecku » Пон 18 ное 2013 20:00


Единият минус е директно от акумулатора с 2,5 мм другият е от алуминиевата лапа над водната помпа и хидравликата, мерих ги и двете маси и двете са 0,000 ома с масата на акумулатора


Потребителски аватар
dontaskdontsay
Мнения: 1394
Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
Автомобил: Golf III 1.6 1994
Двигател: ABU

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот dontaskdontsay » Пон 18 ное 2013 21:02


Същото като мен :confused
Онзи ден сложих на бързо един кабел от минусовата клема до крушката и ефект не видях. Това ме навежда на мисълта че проблема не е в пускането на нов минусов кабел.
Е аз на бързо го пробвах така че не съм 100% сигурен ама утре ако имам време ще го разръчкам пак да видя дали е лоша връзка, лош минус или нещо др. :mhihi


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот lubecku » Пон 18 ное 2013 22:38


Минусовите са нови един от акумулатора за близкия фар един от маса на купето, 0 ома към кабел маса на акумулатора,
нови силови плюсове 2,5 мм от релетата и до релетата през предпазители 40А, запоени здрави връзки на всякъде, нови релета и т.н.
До куплунга който влиза във фара заводския си идват точно толко колкото и на акумулатора при работещ двигател и пуснати консуматори, но на куплунга на крушката Н4 под товар при пуснати къси и габарити мултицета показва 12,9
нормално ли е да има такъв пад и какво е напрежението при вас под товар ?


didopoli
Мнения: 168
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот didopoli » Пон 18 ное 2013 23:04


При мен нещата също не бяха цветущи.Изглежда им е слабо място с тия падове на напрежението.При мен и в превключвателя имаше пад вече не помня колко,но при превключване като го зарържиш назад светеше по ярко ,като го пуснеш иии.Слагам една снимка(и в друга тема е пускана),но се вижда явно разликата.
Изображение
Долу в петната от фаровете се вижда разликата.На снимката само единият фар е с реле.За схемата 2 релета едно за къси и едно за дълги.Кабел по спомен 2.5мм2 и на + и на - .На фаровете от старите кабели се използват за оперативно само за релетата.


Потребителски аватар
Piqndurnik
Мнения: 563
Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
Автомобил: Passat Variant
Двигател: CBAB 2010
Местоположение: около Мюнхен

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот Piqndurnik » Пет 22 ное 2013 17:53


samo_pechka написа:Няма ли да се скапят рефлекторите от тези крушки ? За кабела не се тревожи :smile ще издържи 15 ампера ток без проблем ( 200вата /14 волта приблиз 15 ампера ток )

Може и контакти да нагорят.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот kossis » Сря 04 дек 2013 17:19


Ако реша да сложа ксенон и на късите и на дългите какво е необходимо-два комплекта ?

Колко би струвало това ? Говоря за по евтините решения !

Необходимо ли е и на дългите да се сложи ксенон ?

Колко струва само крушката при смяна ?


yuri88
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 03 ное 2011 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: PLEVEN

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот yuri88 » Съб 04 яну 2014 21:36


колеги направих и аз тази процедура с реленцата ии останах направо изомен стана супер сега фаровете светят уникално имах пад на 9в сега съм 12.5 на дълги с 4-те светлини за голф3 става на ?


Bennett
Мнения: 44
Регистриран на: Сря 16 юни 2010 19:10
Автомобил: Golf Mk2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Търговище

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот Bennett » Съб 04 яну 2014 23:43


Колега, то при теб е било плачевно положението с тези 9V, нормално е сега да светят много по-силно.


yuri88
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 03 ное 2011 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: PLEVEN

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот yuri88 » Нед 05 яну 2014 12:56


да колега просто сега съм си супер :biggrin


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот kossis » Нед 05 яну 2014 14:37


Абе какви са тия заводски окабелявания които имат такъв спад на напрежението ?

Колко годишни са тия коли ?

Къде го мерите този пад на напрежението- на буксата на крушката, на алтернатора ??? Мотора работи ли в този момент ?


yuri88
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 03 ное 2011 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: PLEVEN

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот yuri88 » Нед 05 яну 2014 21:19


колега мери се при крушката на буксата при запален мотор и светнати фарове просто тези баби4ки нямат релета на фаровете на след време се преебават клиуцхове и вси4ко :smile


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот kossis » Нед 05 яну 2014 22:57


В тоя ред на мисли майче и при Ауди В4-92 година пак няма релета. Там какво е положението ? Да каже някой с подобна кола.

А при Пасат 5,5 има ли релета ?



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: vocil и 27 госта