Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
viktor197
Мнения: 146
Регистриран на: Пет 25 яну 2008 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот viktor197 » Вто 21 яну 2014 18:52


Релета : Защо и как да обновите вашия HEADLAMP ВЕРИГА

От Даниел Стърн със специална помощ от Steve лак

Кликнете тук за принтер лесен за PDF версия на тази статия.

Замислен CARE & внимателно обмисляне ИЗИСКВА

Успехът или провалът на усилията ви за осветление ъпгрейд язди на качеството на вашите части и качеството на работата си. Няма значение колко внимателно маршрута кабели, които да се избягва прегряването им изолация. Няма значение колко добре сте спойка връзки ( плисета и немарливи или " студени " спойки корозират и да умре ) . Няма значение колко добре се предпази допълнително окабеляване от автомобилния спрей. Няма значение , че използвате предпазители в ново окабеляване за предпазване от повреди на превозните средства се дължи на нова или стара електрическа повреда . Няма значение , че използвате висококачествени части, които са предназначени да се изправи срещу трудностите на автомобилната употреба. Такива компоненти трябва да бъдат устойчиви на широк диапазон от температури , пътна плясък , дим намерени под капака на всяка кола , тежка и продължителна вибрация и т.н. Тя ще ви плащат, за да изберете само продуктите на компании с добре установена репутация за качество и дълготрайност ; си $ 2.25 сделка не - име реле лесно може да те убие , когато тя не успее на тъмен път някъде , оставяйки ви без никакви светлини. Да не се купуват компонентите на превозното средство единствено по цената !

Техниките, описани в тази статия ще ви дадат отлични резултати само ако работата се извършва внимателно и в по- висок стандарт , с качествени части и материали и без кварталния рязане или немарливо работата .

Аз лично няма да изпълнява тази надстройка на наистина колекционерска кола , без да се грижи , за да скриете всички нови кабели . Всъщност , там е може би не е много необходимо да отидете на високо захранва Cibie (или друга европейска спецификация ) предни фарове за истински колекционер автомобил, който не се движи през нощта. Но по трудолюбиви дневно ( и вечер ) на водача като моя , мощни фарове са истинско благословение , и водене на кабелите на открито , където може да се види и да се проверят помага да се избегнат повреди ! Също така имайте предвид, че тази статия се фокусира върху общия принцип зад фар окабеляване. Има много варианти в първоначалната оборудване дизайн фар верига , и тя ще бъде за вас да се разгледа настройка на вашия автомобил старателно , за предпочитане с помощта на електрически схеми , приложими за Вашия автомобил .

Защо да използваме РЕЛЕТА ?

Мощност за фаровете се контролира от превключвател на таблото . Това е * не * е страхотно място да се включи в системата , поради две причини : Ключът фар използва малки, високо съпротивление контакти, за да завърши вериги , и с дължини на тел , необходими за работата от акумулатора до таблото и по целия път за фаровете създава прекомерен спад в напрежението резистивни , особено с тънки проводници , използвани в повечето инсталации фабричните .

В много случаи , най- тънки фабричните жиците са недостатъчни дори и за оборудване на склад фар . Фар крушка светлина е силно компрометирана с намалена напрежение . Спадът на излъчената светлина не е линейно , това е експоненциално с мощност 3.4 . Например , нека разгледаме един 9006 къси светлини крушка класиран 1000 лумена при 12,8 волта и щепсел в различни напрежения :

10.5V : 510 лумена
11.0V : 597 лумена
11.5V : 695 лумена
12,0 V : 803 лумена
12.5V : 923 лумена
12.8V : 1000 лумена ← Номинално изходно напрежение
13.0V : 1054 лумена
13.5V : 1198 лумена
14.0V : 1356 лумена ← Номинално напрежение живот
14.5V : 1528 лумена


Европейците приемат малко по- реалистично с техните рейтинги напрежение; те считат мощност при 13.2V да бъде " 100% " . Кривата загуба е същото , въпреки че . Когато работите напрежение пада до 95 процента ( 12.54v ) , фарове крушки произвеждат само 83 процента от номиналната им светлина . Когато напрежението спадне до 90 процента ( 11.88v ) , изход крушка е само 67 процента от това, което трябва да бъде. И когато напрежението падне до 85 процента ( 11.22v ) , изход крушка е нищожните 53 процента от нормалното ! Тя е много повече общи неща, отколкото може би си мислите за фабрика фар кабели превключвател / настройки за производство на този вид на спад на напрежението , особено след като те са вече не е чисто нов и връзките са натрупали някаква корозия и замърсяване.

От фара на - изключване , единичен проводник минава към селектора лъч ( висока / ниска ) ключ. Две жици тече от димера към предната част на колата : една за дълги светлини , един за ниско .

Ето какво трябва да започнем с :

вкъщи

За Daniel Stern Lighting

Продукти

Tech

релета

Markerflash

цел

Lights

крушки

Automotive Lighting FAQ

NHTSA Alert!

Релета : Защо и как да обновите вашия HEADLAMP ВЕРИГА

От Даниел Стърн със специална помощ от Steve лак

Кликнете тук за принтер лесен за PDF версия на тази статия.

Замислен CARE & внимателно обмисляне ИЗИСКВА

Успехът или провалът на усилията ви за осветление ъпгрейд язди на качеството на вашите части и качеството на работата си. Няма значение колко внимателно маршрута кабели, които да се избягва прегряването им изолация. Няма значение колко добре сте спойка връзки ( плисета и немарливи или " студени " спойки корозират и да умре ) . Няма значение колко добре се предпази допълнително окабеляване от автомобилния спрей. Няма значение , че използвате предпазители в ново окабеляване за предпазване от повреди на превозните средства се дължи на нова или стара електрическа повреда . Няма значение , че използвате висококачествени части, които са предназначени да се изправи срещу трудностите на автомобилната употреба. Такива компоненти трябва да бъдат устойчиви на широк диапазон от температури , пътна плясък , дим намерени под капака на всяка кола , тежка и продължителна вибрация и т.н. Тя ще ви плащат, за да изберете само продуктите на компании с добре установена репутация за качество и дълготрайност ; си $ 2.25 сделка не - име реле лесно може да те убие , когато тя не успее на тъмен път някъде , оставяйки ви без никакви светлини. Да не се купуват компонентите на превозното средство единствено по цената !

Техниките, описани в тази статия ще ви дадат отлични резултати само ако работата се извършва внимателно и в по- висок стандарт , с качествени части и материали и без кварталния рязане или немарливо работата .

Аз лично няма да изпълнява тази надстройка на наистина колекционерска кола , без да се грижи , за да скриете всички нови кабели . Всъщност , там е може би не е много необходимо да отидете на високо захранва Cibie (или друга европейска спецификация ) предни фарове за истински колекционер автомобил, който не се движи през нощта. Но по трудолюбиви дневно ( и вечер ) на водача като моя , мощни фарове са истинско благословение , и водене на кабелите на открито , където може да се види и да се проверят помага да се избегнат повреди ! Също така имайте предвид, че тази статия се фокусира върху общия принцип зад фар окабеляване. Има много варианти в първоначалната оборудване дизайн фар верига , и тя ще бъде за вас да се разгледа настройка на вашия автомобил старателно , за предпочитане с помощта на електрически схеми , приложими за Вашия автомобил .

Защо да използваме РЕЛЕТА ?

Мощност за фаровете се контролира от превключвател на таблото . Това е * не * е страхотно място да се включи в системата , поради две причини : Ключът фар използва малки, високо съпротивление контакти, за да завърши вериги , и с дължини на тел , необходими за работата от акумулатора до таблото и по целия път за фаровете създава прекомерен спад в напрежението резистивни , особено с тънки проводници , използвани в повечето инсталации фабричните .

В много случаи , най- тънки фабричните жиците са недостатъчни дори и за оборудване на склад фар . Фар крушка светлина е силно компрометирана с намалена напрежение . Спадът на излъчената светлина не е линейно , това е експоненциално с мощност 3.4 . Например , нека разгледаме един 9006 къси светлини крушка класиран 1000 лумена при 12,8 волта и щепсел в различни напрежения :

10.5V : 510 лумена
11.0V : 597 лумена
11.5V : 695 лумена
12,0 V : 803 лумена
12.5V : 923 лумена
12.8V : 1000 лумена ← Номинално изходно напрежение
13.0V : 1054 лумена
13.5V : 1198 лумена
14.0V : 1356 лумена ← Номинално напрежение живот
14.5V : 1528 лумена


Европейците приемат малко по- реалистично с техните рейтинги напрежение; те считат мощност при 13.2V да бъде " 100% " . Кривата загуба е същото , въпреки че . Когато работите напрежение пада до 95 процента ( 12.54v ) , фарове крушки произвеждат само 83 процента от номиналната им светлина . Когато напрежението спадне до 90 процента ( 11.88v ) , изход крушка е само 67 процента от това, което трябва да бъде. И когато напрежението падне до 85 процента ( 11.22v ) , изход крушка е нищожните 53 процента от нормалното ! Тя е много повече общи неща, отколкото може би си мислите за фабрика фар кабели превключвател / настройки за производство на този вид на спад на напрежението , особено след като те са вече не е чисто нов и връзките са натрупали някаква корозия и замърсяване.

От фара на - изключване , единичен проводник минава към селектора лъч ( висока / ниска ) ключ. Две жици тече от димера към предната част на колата : една за дълги светлини , един за ниско .

Ето какво трябва да започнем с :

Това са дълги дължини на тънка тел между батерията и фаровете ! Обикновено ние откриваме 16 габарит тел (1.5 mm2) в най-добрия , по-често 18 габарит (1.0 mm2) , а в някои случаи дори с 20 калибър (0.5 mm2) . Повечето от тези вериги произвеждат неприемлив спад на напрежението .

КАК да измерите НАПРЕЖЕНИЕ DROP

Този тест трябва да се направи с лампите включени и всички крушки са свързани , така че може да се наложи да работят , за да получите достъп до правилния извод на крушката . В някои случаи тя може да бъде най-лесно да се премахне крушката от фара и (внимателно ) го оперират извън фара с волтметър свързан. Или , можете да " backprobe " гнездото на фара .

Свържете положителния ( червено) тест преднината на волтметър към акумулатора на колата положителни ( + ) клема , а отрицателния ( черен) тест доведе до + терминал на двете фар с нажежаема жичка ( лъч ) , които тествате - използвайте най-отдалечената на крушката от батерията . Вашият волтметър ще даде директно отчитане на спад на напрежението . Напиши го .

След това, свържете положителния ( червено) волтметър проводник към земята терминал на фар крушката , а отрицателната волтметър кабел към отрицателния ( -) терминал на батерията. Вашият волтметър отново ще даде директно отчитане на спад на напрежението . Напиши го . Добави двете цифри пад на напрежение , получени , и това е общият спад верига напрежение .

Как да решим НАПРЕЖЕНИЕ DROP

За постигане на пълна мощност от производителя на електроенергия - батерията или алтернатора Positive ( + ) клема - за електроенергия на потребителите - фаровете - ние трябва да се намали дължината на пътя, мощност между производителя и потребителя, и ние трябва да максимизиране на електрически ток транспортен капацитет , или тел габарит , на това правомощие път. Но ние все още искаме да бъдем в състояние да контролира фаровете дистанционно (от седалката на водача ) , така че как ще го направим ? Инсталирайте релета !

Преминаването е устройство, което завършва или се развали една верига , изпращане или прекъсване на ток към каквото и устройство искаме да контролираме. A реле е просто електрически бутон, задействан . Когато ние изпращаме захранването на релето с ключа на фаровете , релето затваря верига между батерията или алтернатор положителен ( + ) клема и фаровете . За разлика от предни фарове , релета изискват само една малка сума на властта , за да работят , така че най- тънки кабели, които са недостатъчни за захранване фарове са повече от достатъчни за захранване на релетата . Ние просто ще използва съществуващите фарове проводниците , за да превключите на релета и изключване , и нека релетата вършат много работа за изпращане или прекъсване на ток към фаровете . Ние използваме релета обилно с ток транспортен капацитет , който ни дава възможност да се използва за окабеляване тежки габарит , което също има изобилие от текущата балансова капацитет. По този начин , ние може да донесе пълен ток към фаровете , като на практика няма пад на напрежение , дори ако изберете да инсталирате жадни за власт overwattage фаровете крушки.

A реле се нуждае само от вата или два на властта , за да го активирате . От друга страна, общата мощност дори много старомодни , скриващи се фарове системи " е над 100W на късите светлини ( дори повече на дългите светлини ) , което означава, че те се нуждаят от повече от 10 ампера ток. Не забравяйте, мощност ( във ватове ) е равен на ток ( в ампери ) на квадрат пъти съпротивлението ( в ома ) . Така че, ако ключа фар или лъч превключвателя има съпротивление от само 1 ом , поради застаряването на населението , това означава, че 100 вата струва на отопление в ключа . Ever сложи ръката си на 100W крушка ? Не забравяйте, че тези ключове не може да разсее топлината много добре , така че те ще получите наистина горещо. Можете да спойка с по-малко като 15вата поялник !

Така че какво прави фар веригата изглежда, когато ние инсталирате релета ?

Има няколко неща, за да забележите, в тази схема :

вкъщи

За Daniel Stern Lighting

Продукти

Tech

релета

Markerflash

цел

Lights

крушки

Automotive Lighting FAQ

NHTSA Alert!

Релета : Защо и как да обновите вашия HEADLAMP ВЕРИГА

От Даниел Стърн със специална помощ от Steve лак

Кликнете тук за принтер лесен за PDF версия на тази статия.

Замислен CARE & внимателно обмисляне ИЗИСКВА

Успехът или провалът на усилията ви за осветление ъпгрейд язди на качеството на вашите части и качеството на работата си. Няма значение колко внимателно маршрута кабели, които да се избягва прегряването им изолация. Няма значение колко добре сте спойка връзки ( плисета и немарливи или " студени " спойки корозират и да умре ) . Няма значение колко добре се предпази допълнително окабеляване от автомобилния спрей. Няма значение , че използвате предпазители в ново окабеляване за предпазване от повреди на превозните средства се дължи на нова или стара електрическа повреда . Няма значение , че използвате висококачествени части, които са предназначени да се изправи срещу трудностите на автомобилната употреба. Такива компоненти трябва да бъдат устойчиви на широк диапазон от температури , пътна плясък , дим намерени под капака на всяка кола , тежка и продължителна вибрация и т.н. Тя ще ви плащат, за да изберете само продуктите на компании с добре установена репутация за качество и дълготрайност ; си $ 2.25 сделка не - име реле лесно може да те убие , когато тя не успее на тъмен път някъде , оставяйки ви без никакви светлини. Да не се купуват компонентите на превозното средство единствено по цената !

Техниките, описани в тази статия ще ви дадат отлични резултати само ако работата се извършва внимателно и в по- висок стандарт , с качествени части и материали и без кварталния рязане или немарливо работата .

Аз лично няма да изпълнява тази надстройка на наистина колекционерска кола , без да се грижи , за да скриете всички нови кабели . Всъщност , там е може би не е много необходимо да отидете на високо захранва Cibie (или друга европейска спецификация ) предни фарове за истински колекционер автомобил, който не се движи през нощта. Но по трудолюбиви дневно ( и вечер ) на водача като моя , мощни фарове са истинско благословение , и водене на кабелите на открито , където може да се види и да се проверят помага да се избегнат повреди ! Също така имайте предвид, че тази статия се фокусира върху общия принцип зад фар окабеляване. Има много варианти в първоначалната оборудване дизайн фар верига , и тя ще бъде за вас да се разгледа настройка на вашия автомобил старателно , за предпочитане с помощта на електрически схеми , приложими за Вашия автомобил .

Защо да използваме РЕЛЕТА ?

Мощност за фаровете се контролира от превключвател на таблото . Това е * не * е страхотно място да се включи в системата , поради две причини : Ключът фар използва малки, високо съпротивление контакти, за да завърши вериги , и с дължини на тел , необходими за работата от акумулатора до таблото и по целия път за фаровете създава прекомерен спад в напрежението резистивни , особено с тънки проводници , използвани в повечето инсталации фабричните .

В много случаи , най- тънки фабричните жиците са недостатъчни дори и за оборудване на склад фар . Фар крушка светлина е силно компрометирана с намалена напрежение . Спадът на излъчената светлина не е линейно , това е експоненциално с мощност 3.4 . Например , нека разгледаме един 9006 къси светлини крушка класиран 1000 лумена при 12,8 волта и щепсел в различни напрежения :

10.5V : 510 лумена
11.0V : 597 лумена
11.5V : 695 лумена
12,0 V : 803 лумена
12.5V : 923 лумена
12.8V : 1000 лумена ← Номинално изходно напрежение
13.0V : 1054 лумена
13.5V : 1198 лумена
14.0V : 1356 лумена ← Номинално напрежение живот
14.5V : 1528 лумена


Европейците приемат малко по- реалистично с техните рейтинги напрежение; те считат мощност при 13.2V да бъде " 100% " . Кривата загуба е същото , въпреки че . Когато работите напрежение пада до 95 процента ( 12.54v ) , фарове крушки произвеждат само 83 процента от номиналната им светлина . Когато напрежението спадне до 90 процента ( 11.88v ) , изход крушка е само 67 процента от това, което трябва да бъде. И когато напрежението падне до 85 процента ( 11.22v ) , изход крушка е нищожните 53 процента от нормалното ! Тя е много повече общи неща, отколкото може би си мислите за фабрика фар кабели превключвател / настройки за производство на този вид на спад на напрежението , особено след като те са вече не е чисто нов и връзките са натрупали някаква корозия и замърсяване.

От фара на - изключване , единичен проводник минава към селектора лъч ( висока / ниска ) ключ. Две жици тече от димера към предната част на колата : една за дълги светлини , един за ниско .

Ето какво трябва да започнем с :

Това са дълги дължини на тънка тел между батерията и фаровете ! Обикновено ние откриваме 16 габарит тел (1.5 mm2) в най-добрия , по-често 18 габарит (1.0 mm2) , а в някои случаи дори с 20 калибър (0.5 mm2) . Повечето от тези вериги произвеждат неприемлив спад на напрежението .

КАК да измерите НАПРЕЖЕНИЕ DROP

Този тест трябва да се направи с лампите включени и всички крушки са свързани , така че може да се наложи да работят , за да получите достъп до правилния извод на крушката . В някои случаи тя може да бъде най-лесно да се премахне крушката от фара и (внимателно ) го оперират извън фара с волтметър свързан. Или , можете да " backprobe " гнездото на фара .

Свържете положителния ( червено) тест преднината на волтметър към акумулатора на колата положителни ( + ) клема , а отрицателния ( черен) тест доведе до + терминал на двете фар с нажежаема жичка ( лъч ) , които тествате - използвайте най-отдалечената на крушката от батерията . Вашият волтметър ще даде директно отчитане на спад на напрежението . Напиши го .

След това, свържете положителния ( червено) волтметър проводник към земята терминал на фар крушката , а отрицателната волтметър кабел към отрицателния ( -) терминал на батерията. Вашият волтметър отново ще даде директно отчитане на спад на напрежението . Напиши го . Добави двете цифри пад на напрежение , получени , и това е общият спад верига напрежение .

Как да решим НАПРЕЖЕНИЕ DROP

За постигане на пълна мощност от производителя на електроенергия - батерията или алтернатора Positive ( + ) клема - за електроенергия на потребителите - фаровете - ние трябва да се намали дължината на пътя, мощност между производителя и потребителя, и ние трябва да максимизиране на електрически ток транспортен капацитет , или тел габарит , на това правомощие път. Но ние все още искаме да бъдем в състояние да контролира фаровете дистанционно (от седалката на водача ) , така че как ще го направим ? Инсталирайте релета !

Преминаването е устройство, което завършва или се развали една верига , изпращане или прекъсване на ток към каквото и устройство искаме да контролираме. A реле е просто електрически бутон, задействан . Когато ние изпращаме захранването на релето с ключа на фаровете , релето затваря верига между батерията или алтернатор положителен ( + ) клема и фаровете . За разлика от предни фарове , релета изискват само една малка сума на властта , за да работят , така че най- тънки кабели, които са недостатъчни за захранване фарове са повече от достатъчни за захранване на релетата . Ние просто ще използва съществуващите фарове проводниците , за да превключите на релета и изключване , и нека релетата вършат много работа за изпращане или прекъсване на ток към фаровете . Ние използваме релета обилно с ток транспортен капацитет , който ни дава възможност да се използва за окабеляване тежки габарит , което също има изобилие от текущата балансова капацитет. По този начин , ние може да донесе пълен ток към фаровете , като на практика няма пад на напрежение , дори ако изберете да инсталирате жадни за власт overwattage фаровете крушки.

A реле се нуждае само от вата или два на властта , за да го активирате . От друга страна, общата мощност дори много старомодни , скриващи се фарове системи " е над 100W на късите светлини ( дори повече на дългите светлини ) , което означава, че те се нуждаят от повече от 10 ампера ток. Не забравяйте, мощност ( във ватове ) е равен на ток ( в ампери ) на квадрат пъти съпротивлението ( в ома ) . Така че, ако ключа фар или лъч превключвателя има съпротивление от само 1 ом , поради застаряването на населението , това означава, че 100 вата струва на отопление в ключа . Ever сложи ръката си на 100W крушка ? Не забравяйте, че тези ключове не може да разсее топлината много добре , така че те ще получите наистина горещо. Можете да спойка с по-малко като 15вата поялник !

Така че какво прави фар веригата изглежда, когато ние инсталирате релета ?

Има няколко неща, за да забележите, в тази схема :

Тези на пръв поглед случайни числа на релета и контакти са универсални ( от Bosch постановление ... ) терминални обозначения . На релета , имаме :

86 е превключване на реле (контрол ) вход верига.

85 е превключване на реле (контрол ) верига изход .

30 е входа на силовата верига .

87 е изходната мощност верига.

Най-добрите релета да се използват при създаването на фар верига имат двойно 87 терминали. Това ви позволява да използвате един 87 терминал за захранване на лявата спиралата , а другата 87 терминал за захранване на спиралата в полето каквото верига сте изграждане ( къси светлини , дълги светлини , фарове за мъгла и др.) Имайте предвид, че терминал белязан 87а не е същото като 87 терминал .

На фаровете контакти, крайните наименования са както следва ( не е показано на схемата) :

56а е високо храната греда .

56b е най- ниска емисия лъч.

31 е земята .

КЪДЕ ДА прекарайте жиците

На следващо място, трябва да изберете място, където да се направи мощност за фаровете . Двете най-често срещаните избор са изхода на алтернатора ( B + , BAT) терминала , или на батерията положителен пост . Някои коли с дистанционно монтирани батерии или под капака на предпазителите панели имат мощност точки под капака , а те може да бъде добър избор , както добре. Така че, който е най-добрата точка мощност ?

На автомобили с пълен настоящите силата на тока (най-вече преди 1976 Chrysler продукти) , че е най-добре да вземат властта от изходящ извод алтернатор , а не на батерията положителен ( + ) клема . Този така , че когато всичко е в неговата "нормална " държава ( т.е. работещ двигател , заредена батерия ), то силата на фаровете не мине през съществуващата електрическа мрежа на колата изобщо. Това е най- мъдър начин да го направя на автомобили с пълен настоящите силата на тока , тъй като тези датчици трябва да носят * всички * ток за цялата кола . Поддържане на силнотокови товар от тази област намалява стреса върху цялата система за окабеляване , и елиминира много спадане на напрежението на зареждане страна на окабеляването .

По-голямата част от автомобилите , обаче , не е нужно пълно настоящите силата на тока , което го прави ОК, за да направим своя избор , въз основа на достъп и удобство , на алтернатора или батерия положителния полюс (или Power Point терминали, за автомобили , така оборудвани ) . Тези точки са всички електрически общи , както и всяка от тях ще служат еднакво добре .

Може да сте чували , че не е добре да се вземе фар мощност от изхода на алтернатора , защото на " напрежение шпайкове " , това е един мит. Не свръхнапрежения присъстват в електрическата система с добро регулиране на напрежението , както и всички пикове , които се намират в система с регулиране лошо напрежение са налице в еднаква степен в цялата система . Ако вашата система за таксуване е " упорит " , обозначен с лампи превозни средства, които мигат по-ярка и димер с двигател, работещ с постоянна скорост , а след това трябва да реши проблема , който причинява шиповете !

Друго съображение при подслушване на батерията е потенциалът за корозия. Запазете тези терминали чисти - чисти - чист , и след като сте добавили захранващия кабел към кабела на положителния батерия, обикновено чрез пръстен терминал , не забравяйте да преразхода на терминалите с пластмасова базирани спрей направен за целта.

Забележка : Илюстрациите по-долу използват алтернатора като точка за мощност излитане.

ОПАЗВАНЕ НА схема с FUSES

Системата включва предпазители в страната на захранване от електрическата мрежа на фара , възможно най-близо до точката на излитане мощност ( батерия или алтернатор + терминал) . Това е много важно! Когато започнете подслушване в места в електропроводната система , които не са били подслушвани, първоначално , трябва правилно да се защити системата за окабеляване с предпазители. В случай на подслушване в " батерията " връзката на алтернатора , например: Предполагам новия си фаровете окабеляване ( или част от старата окабеляване след релето ) шорти към земята. Без бушон , вие ще започнете пожар някъде ! Алтернаторът обикновено може да изпомпва 60 ампера или повече , и батерията може да допринесе още 80 до 100 ампера преди главния бушон на превозното средство или стопяема пластина ударите . Thats от порядъка на 130А , преминаващ през своите жици , които ще ги нагряват до оранжево - топла веднага. Да не говорим , че ако го направите взриви главния бушон , сега сте заседнали , както добре. И ако вие притежавате един стар класически , без каквато и да е основният предпазител или защита на общия - верига , цялата окабеляването може да бъде бърз пържени до пращене , хрупкави свеж в рамките на няколко секунди . Аз съм виждал / миришеше / чувал това да се случи , и това не е най-бързо забравени. (Между другото - ако карате такава кола , добавете MAIN FUSE OR Разтопими LINK !)

Забележете, че в схемата на модернизирани ключа на фаровете , проводниците към самите фарове са по-тежки . Ако ще да е проблем за определяне на неадекватни фабрика фаровете проводници , направи пълен работа и тичам добри проводници чак до фаровете . Необходимите парчета и части за улесняване на такова подобрение , като за предпазител и фаровете гнезда съвместими с тел - голям габарит , може да бъде трудно да се намери място. Части магазини са склонни да носят едно и също нещо неадекватно - малък габарит колата си първоначално дойде с . Пакети , съдържащи всички тези необходими части, двойна 87 релета , както и всички останали от " сочни бита " са на разположение тук .

ИЗБОР WIRE РАЗМЕРИ ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ В ЛАМПА

Използвайте само въжета , никога стабилно ( тип домакинство) тел, в автомобилни приложения .

Избор на свързващите проводници е от решаващо значение за успеха на един ъпгрейд верига. Тел, която е твърде малка ще създаде пад на напрежение , което се опитваме да избегнем. От друга страна, жица, която е твърде голям габарит може да предизвика механични затруднения поради своята скованост , особено в поп - нагоре ( "скрити ") фаровете системи . Захранващата верига фар трябва да се използва не по-малко от 14 - габарит (2.5 mm2) тел, с 12 - габарит (4.0 mm2) е за предпочитане. 10 - габарит (5.2 mm2) може да се използва, ако крушки на изключително висока мощност трябва да се използват , но това е обикновено Overkill . Не забравяйте да вземете един вид , че се огъва лесно, ако твоя е система, скрит - фар . Да не пропусна да използва големия размер проводник от двете страни на фар веригата ! Пад на напрежението се дължи на неадекватна заземяване , твърде ! ще саботират усилията ви само , ако се сблъскате хубави , големи жици към фуражи страна на всеки фар , и се оставя на разплакани малки проводници фабрика наземните на място. Повечето фабрика фаровете вериги работят на твърде тънки земята кабели каросерията на автомобила . Това е приемливо земята - едва - на нова кола. Като кола възрасти , корозия и мръсотия изгради и драстично увеличаване на тяхната устойчивост между колата и тялото на земята страна на електрическата система на превозното средство . Това отнема малко повече усилия, за да стартирате нови , големи земята кабели директно до негативни на батерията (- ) терминал или към метален корпус на алтернатора , а това осигурява правилното място.

КЪДЕ ДА Монтирайте релета

Релета са много компактни - около 1 инч с 1.5 инча. Защото те заемат толкова малко пространство , то е относително лесно да ги монтирате в оптимално място . Защото основната идея с този ъпгрейд е да се сведе до минимум дължината на захранващата верига на фаровете , за да донесе на производител и потребител като близо една до друга ( електричество) , колкото е възможно , най-добре е да се монтира на релетата в предната част на колата близо до властта източник ( алтернатор , батерия или Power Point ) и в близост до фаровете . Защото ще трябва най -малко две релета - един за дългите светлини , една за къси светлини - вие ще искате да използвате релета, които включват модула заключване функция, за да се създаде спретнати релейни банки, които могат да бъдат направени да изглеждат като заводските инсталации , ако окабеляване е направено спретнато . Тези релета също използват формовани терминални блокове , така че всички от жиците идват заедно в едно гнездо реле , което е за предпочитане да има отделни проводници без поддържаща щепсел . Това са релетата , включени в инсталационните пакети можете да намерите тук .

СПЕЦИАЛНИ СЪОБРАЖЕНИЯ ЗА ЗЕМЯТА комутация SYSTEMS

Много японски автомобили , както и няколко други, използват "земята комутация " фар верига. В тези схеми , фарът и лъч превключвател почивката или да попълнят земята страна на фар веригата, а не страната на фуражи. На тези системи , това е наложително да се използват и двете отрицателни и положителни съществуващите фарове жици за задействане на релетата . Изкушаващо е да тече на съществуващ фураж, жицата фар за реле терминал 86 ( спусъка фуражи ) и просто да се намери удобен основание за реле терминал 85 ( спусъка земята) . Все пак, това няма да работи с наземните комутация системи. Тичане на съществуващ фураж, тел на автомобила до терминал 86 , и тичам съществуващите заземяване на автомобила да terminal85 .

Сега , какво ще правим сега, че сме използвали - нагоре ни една и само заземен проводник на 85 терминала на ниско релето лъч , но ние все още трябва да инсталирате високо лъч реле ? Отиди от другата страна на колата и имате друг заземен проводник ! Не забравяйте, че реле задейства вериги може да бъде толкова дълго, колкото искате , защото те заемат незначителна мощност . Така че , можете да се разшири съществуващите фарове, кабели на автомобила да си реле място за монтиране . Тя е добре да се използва този метод , независимо от това дали имате система земя- включен или не, така че давай напред и да го използвате , ако не сте сигурни .

СПЕЦИАЛНА ОПЦИЯ ЗА 4 - LAMP SYSTEMS

Ето един начин да се увеличи гъвкавостта и полезността на вашия фар система четириядрен лъч. Тя е приложима към системи, които използват висока / ниска и лампа дълги светлини единица . Намери празно място на таблото или на превключвателя конзолата на колата си . Инсталирайте превключвател за превключване и използвате трето реле за намаляване на вътрешните високо само лампите и излиза на дълги светлини верига. По този начин , ако сте крейсерска заедно с всичките четири високи греди и трясък , и ще видите, стопове начин отпред или фарове в далечината , което може да хвърли ключа и деактивиране на високо само лампи при запазване на външните лампи за дълги светлини . По този начин вие няма да заслепяват далечната друг шофьор , но не е нужно да се туткам - протежение на къси светлини за миля. Това прави за три , а не два , греди дистрибуции.

За да постигнем това , схема за управление на трети релето трябва да бъде пълно , само когато високите къси светлини са aactivated и когато новосъздадените добавя ключ на таблото е включено. Тук е диаграма на такава схема :

Забележете , че пълното / частично преминаване дългите светлини се захранва от фуража високо лъч от превключвателя за избор на лъч. Тази схема ще се промени режима на работа на високите ви къси светлини . С пълно / частично преминаване високо лъч в нормалната позиция "ВКЛЮЧЕНО" , всичките четири дълги светлини ще светнат , когато изберете високо греда с превключвателя за избор на лъч. Ако изключите пълен / частичен високо лъч превключвател "изключено" , на високо само фаровете ще се изключат , докато високи / ниски къси светлини продължават да работят в режим на дълги светлини . Можете все още да използвате превключвателя за избор на лъч да се премине от висока към ниска греда , но пълно / частично преминаване високо лъч позволява да настройвате достъпа на дългите светлини , за да получите максимално количество светлина, без да заслепяват далечни насрещно движещите се водачи .

ВАЖНО : Не използвайте високи къси светлини в трафик. Това включва всички високи къси светлини , дори и с пълно / частично преминаване високо лъч в положение "изключено" . Това е опасно и неприятно да използвате лампи с по начин, който създава заслепяване на другите водачи .

Специални съображения за автомобили с LAMP- прекъсване ПОКАЗАТЕЛИ

Някои автомобили имат показатели на арматурното табло , монтирани да каже на водача, когато фар е изгоряла . Функцията на тези устройства могат да бъдат нарушени от монтирането на фарове, релета . Има начини да се поддържат функцията на индикатора за крушка - прекъсване , докато все още се използват релета . На собствените си превозни средства , просто извадете крушката от индикатора на крушка - прекъсване ... аз ще го направя * бележка * изгорели фар




Потребителски аватар
crashman
Мнения: 321
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 16:29
Автомобил: Bora
Двигател: AUS
Местоположение: морето
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот crashman » Вто 21 яну 2014 21:24


Здравей, ако искаш да помогнеш в темата, по-добре дай оригиналния линк на статията на АНГЛИЙСКИ!!! От двете прочетени от мен изречения съм сигурен, че е ползван гугъл транслейт. :mhihi


Bennett
Мнения: 44
Регистриран на: Сря 16 юни 2010 19:10
Автомобил: Golf Mk2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Търговище

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот Bennett » Сря 22 яну 2014 0:01


То още като прочетеш "тел 1,5мм2" и ти се отщява да продължиш нататък.


viktor197
Мнения: 146
Регистриран на: Пет 25 яну 2008 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот viktor197 » Сря 22 яну 2014 18:41




Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот kav4o » Пет 24 яну 2014 23:19


Има ли вече ставащи лед крушки за нашите обикновени фарове....
Примерно това
http://image.dhgate.com/albu_364000701_00-1.0x0/high-power-xenon-white-h4-11w-car-led-headlight.jpg
Изображение


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот gancho » Съб 25 яну 2014 9:51


не


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот kav4o » Пон 27 яну 2014 16:58


Ето на каква друга щуротия попаднах :eek сигурно в най-скоро време ще сме на такива ламби :mhihi
http://www.aliexpress.com/item/High-power-50W-CREE-Super-Bright-LED-Headlights-car-h4-Head-Lamps-Bulbs-1800lm-5000K-12V/1426200664.html?s=p


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот gancho » Пон 27 яну 2014 22:56


Няма да стане и с тези лампи.
Да вземем примерно една лампа Н7-източника на светлина е жичка с дължина 6-7мм и излъчва светлина в 360 градуса диапазон.Около този източник се конструира рафлектор,който насочва тази светлина само напред,към пътя.Мястото на източника на светлина се нарича фокусна точка на рефлектора.Когато преместите източника на светлина и/или посоката му на светлина изменяте светлинния поток от фара.Казано по друг начин-светлината от новия източник няма да отиде на пътя,където ни трябва ,а голяма част ще е в други посоки.

Ксеноновите лампи стават достатъчно успешно на мястото на халогенните лампи по простата причина,че светлинния източник е газ в стъклена ампула с дължина, съпоставима с дължината на жичката и поставена в същата фокусна точка и най-важното - излъчва светлина пак в 360гр посока. :exclaim

Не съм видял ЛЕД светлинен източник да отговаря на горните условия.
Виждал съм в нета какви ли не "Н4,Н3,Н7 ЛЕД лампи",накичени с каквъв ли не брой СМД диоди.Всички те са за неграмотници,които като си ги купят и ги сложат и като се стъмни-разбират ,че не стават.
Факта,че се произвеждат и продават говори,че гореописаните хора не са малко. :mhihi :th_up
:beer


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот kossis » Вто 28 яну 2014 10:06


Абе тия лампи от последният линк имат и вентилаторчета отзад и някакви кутийки за захранване !

Кви са тия работи бе ??? :bowdown :biggrin


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот kav4o » Вто 28 яну 2014 19:06


gancho написа:Няма да стане и с тези лампи.
Да вземем примерно една лампа Н7-източника на светлина е жичка с дължина 6-7мм и излъчва светлина в 360 градуса диапазон.Около този източник се конструира рафлектор,който насочва тази светлина само напред,към пътя.Мястото на източника на светлина се нарича фокусна точка на рефлектора.Когато преместите източника на светлина и/или посоката му на светлина изменяте светлинния поток от фара.Казано по друг начин-светлината от новия източник няма да отиде на пътя,където ни трябва ,а голяма част ще е в други посоки.

Ксеноновите лампи стават достатъчно успешно на мястото на халогенните лампи по простата причина,че светлинния източник е газ в стъклена ампула с дължина, съпоставима с дължината на жичката и поставена в същата фокусна точка и най-важното - излъчва светлина пак в 360гр посока. :exclaim

Не съм видял ЛЕД светлинен източник да отговаря на горните условия.
Виждал съм в нета какви ли не "Н4,Н3,Н7 ЛЕД лампи",накичени с каквъв ли не брой СМД диоди.Всички те са за неграмотници,които като си ги купят и ги сложат и като се стъмни-разбират ,че не стават.
Факта,че се произвеждат и продават говори,че гореописаните хора не са малко. :mhihi :th_up
:beer

Всичко това, което си написал е вярно и ми е ясно на мен,просто ми е много интересно тези боклуци как светят и дори и да не стават предполагам че много скоро ще има и такива които да вършат работа.
Като ги гледам тия са направени със два светодиода - горния свети на къси, а най-вероятно двата светят на дълги...най верояно се нагряват доста, защото си имат и вентилатори :mhihi
Пак казвам, просто ми е интересно как ще свети...за ония със хилядите диоди по тях ми е ясно как разфокусирано ще светят,но тия със сигурност ще са по-добри :c010
http://www.youtube.com/watch?v=z7Rgqn79UhY
Само дето дългите светят по-близо от късите :mhihi
Ще ги убия с моите кристалки депо и h4 cool blue intense с релета


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 675
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот TDI-RS » Вто 28 яну 2014 22:03


а в този ред на мисли какъв е коментара за фаровете на новите Ауди-та, които са изцяло от LED светлини


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот gancho » Сря 29 яну 2014 9:19


ще са по-добри
http://www.youtube.com/watch?v=z7Rgqn79UhY
Само дето дългите светят по-близо от късите
Ще ги убия с моите кристалки депо и h4 cool blue intense с релета


Това само потвърждава моите писания по-нагоре icon_idea
Н4 лампа е с 2 жичики,както знаем.Светлината на жичката на късите е ограничена с ламаринка- светлината излиза от лампата в посоки малко повече от 180гр. и съответно така е конструиран рефлектора.Жичката на дългите обаче свети в 360гр покока.ЛЕД лампата е с два мощни СМД диода.Този за късите излъчва светлина в посока малко по-малко от 180гр и затова късите светлини са горе-долу добре,осветяват ярко в средата ,пред колата и встрани почти ги няма.Това е така ,защото СМД диода не излъчва равномерно в 180 гр,а примерно в 140-150гр е най-ярък.Идва ред на СМД диода за дългите-пак излъчва оптимално в тези примерно 150гр,а не в 360,както е оригиналния източник на светлина за този рефлектор.Затова дългите светят по-близко от късите-част от светлинния поток липсва.
Затова с твоите афтърмаркет фарове "ги убиваш" :mhihi
С тези нови и интересни(и доста скъпи)ЛЕД лампи производителите ще измъкват още-повече пари от същите неграмотници :mhihi

Като направят СМД диод като малка сфера-да излъчва светлина във всички посоки-тогава ще си купя такива лампи.

Надявам се с моите писания да съм спестил някой и друг лев на неграмотниците.
Без лоши чувства. :beer


Гога Та
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 30 окт 2012 12:35
Автомобил: VW PASSAT B3
Двигател: RP 1993
Местоположение: Добрич

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот Гога Та » Сря 29 яну 2014 16:12


Колеги попаднах на тази тема и виждам,че има много изписано,но не мога да прочета всички мнения и за това питам има ли някакъв начин да си оправя (да си усиля) фаровете без да слагам ксенон на Passat B3 благодаря за помощта предварително :)


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11932
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 29 яну 2014 17:06


Ами поне първата страница ако прочетеш ще разбереш начина, същия е като при голфа, реленце, бушони и кабели и при хубави неръждясали фарове проглеждаш, особено ако се сменят и лампите с нещо по качествено и скъпичко да речем найтбрейкър 90+ с удължен живот или еквивалент някакъв


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот lubecku » Сря 29 яну 2014 17:53


Някой ще каже ли след релетата какъв му е пада под товар ?



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта