Здравейте колеги,
Преди седмица закарах колата за да я поизкърпят и си я взех в неделя.
Майстора ми беше обещал,че като я закърпи ще я пръсне отдолу с някаква смола,но малко си е пооставил ръцете и мисля,че проблема с ръждата ще го има пак догодина.Мисля си дали е добре в/у тази смола да я намажа с боди и да и ударя и една ръка по пода вътре.
Ако някой има идея добре ли е това което мисля да каже.Благодаря на отзовалите се.
Закърпване
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Закърпване
Опитай със студен цинк 

-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 08 дек 2011 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Закърпване
Мисля, че най уязвми са кухините, понеже се задържа кал/влага. Интелигентният начин е със парафинов спрей/боди 900/ ако не е тръгнала корозия, по-мръсния е пръскане под налягане на масло/течна грес. И в двата случая гониш влагата
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Закърпване
Маже се първо с подобна на заводската гума (търси на carsystem) и отгоре пръскаш body 900.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Закърпване
С две думи, каквото и да правиш, ако майстора си е оставил ръцете след 2 години пак ще напъпе ръждата. Влагаш излишни пари, по-добре събирай пари и я карай при човек който знае какво прави, а не да се учи на твоята кола! За да не избие ръжда по пода, трябва да се изтърка всичко до ламарина, да се изкърпи където трябва, после да се загладят заварките и всичко да стане едно, после се минава със боя, или боди, зависи от майстора, но тази процедура излиза не по-малко от 500 лева! Ако искаш да стане както трябва, иначе ако оставиш така колата, ще тръгнат и праговете и до 5 години няма да имаш кола, даже и на крик няма да можеш да я вдигнеш!
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Закърпване
Малко се престаравате.. вземи си боди в кутия и намажи хубаво от вън и вътре,после спи спокойнощ
- hr1994
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пон 15 мар 2010 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gabrovo
Re: Закърпване
Наистина много благодаря на отзовалите се.
Кърпежа е направен добре(рязано е до здраво ламарина отгоре,ламарина отдолу да стане като сандвич.После по ръбовете е мазана с нещо,върху него грунд и върху него някакви асвалтови смоли).Като казвам,че майстора си е оставил ръцете имам в предвид,че отдолу не е напръскано хубаво дъното.
За толкова пари толкова.
И на мен идеята ми беше да се намаже хубаво вътре и вън с боди.Май ще мацам пък дано да е здраво.
Кърпежа е направен добре(рязано е до здраво ламарина отгоре,ламарина отдолу да стане като сандвич.После по ръбовете е мазана с нещо,върху него грунд и върху него някакви асвалтови смоли).Като казвам,че майстора си е оставил ръцете имам в предвид,че отдолу не е напръскано хубаво дъното.
За толкова пари толкова.
И на мен идеята ми беше да се намаже хубаво вътре и вън с боди.Май ще мацам пък дано да е здраво.
- ktamen
- Мнения: 6360
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Закърпване
Ако първия път е лошо намазано с каквото и да мажеш отгоре файда няма.
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Закърпване
Колега, не зная какъв ти е майстора, но това което казваш ламарина отгоре - ламарина отдолу, няма да изкара много освен ако ламарината не е 2мм. Ръждата тръгва между двете ламарини, защото там не е боядисано. Все едно да боядисаш прага отвътре, не че не е възможно, но отнема много време.
- vanbo
- Мнения: 146
- Регистриран на: Чет 13 дек 2007 17:15
- Автомобил: Passat 3 TDI
- Двигател: 1. 6 SB 1992
- Местоположение: Плевен
Re: Закърпване
Колегите по- горе са прави - важно е първото обработване на ламарините. Когато след 15г. чакане / преди години / станах горд собственик на ВАЗ 2107,/ малко се отклонявам от темата / първата ми работа беше да я закарам в автосервиза. Един ден стоя насред плаца , под слънцето, на вторият ден / аз стоя до майстора и го гледам в ръцете / я пръскаха и мазаха с някаква смес / старият материал.../ А после още 2 дни - отново на асфалта, под слънцето...Говоря за далечната 1987г. когато Господ ходеше между хората... Всяка есен наливах в праговете и горяло масло. След 22 години безупречна служба я продадох за 5500 лв. Казах на момчето , пред нотариуса, че ако намери изгнила ламарина отдолу, му я подарявам... Още съжалявам за тази машина... Та, колега, още си мераклия - вземи се в ръце, направи си всичко качествено - в твое присъствие да става обработката , и ще си спокоен за долните ламарини. Добре дошъл в този прекрасен форум !)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 156 госта