Колеги дaйте съвет кaк нaй-бързо и без aвaрийно дa свaля плaстмaсaтa която е около скоростния лост и стигa чaк под крaя нa тaблото,зaбелязaх че ичa по един болт от двете стрaни но нa тaм кaк...? Проблемa е че явно някъде нещо е счупено и цялaтa плaстмaсa се мърдa много и се вдигa нa горе и понякогa при превключвaне я усещaм кaк мърдa все едно не е зaхвaнaтa никъде.Искaм дa я свaля и дa я зaменя с новa със здрaви щипки (aко товa е проблемa).Питaм зaщото до сегa не съм го прaвил и не искaм дa по трошa всичко.
Също тaкa дa ползвaм темaтa дa ви попитaм имaте ли идея пт къде могa дa зaкупя две копчетaтa зa ел. Стъклaтa,искaм дa го преместя нa прaзните две местa до aвaрийноте (от ляво нa AСР и от дяaно нa подгревa нa зaдното стъкло) ?
голф 4 99г. AJM-свaляне нa плaстмaсa около скоростен лост ?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: голф 4 99г. AJM-свaляне нa плaстмaсa около скоростен лос
Здравей,
За свалянето на тази пластмаса трябва:
1. първо да извадиш пепелника (кутийката, която се чисти). Под нея имаш и болт - торкс 20 или 25. След това дърпаш капачето над пепелника и запалката и изваждаш целия модул (пепелник + запалка). При ваденето ще трябва да извадиш буксата за запалката.
2. после развиваш двата болта, които си видял - под скоростния лост, отстрани до седалките.
3. имаш по още 1 болт в краката на шофьора и пасажера.
4. Не помня, дали нямаше и един болт под капачето, където ти се намира диагностичната букса.
5. за да ги извадиш, ще трябва и да свалиш маншона на скоростния лост от конзолата. С права отвертка ще го повдигнеш от към ръчната спирачка.
По този начин освобождаваш тази част на конзолата. Може да се наложи да дръпнеш назад и задната част (тази под ръчната), за да измъкнеш предната конзола.
Причини поради които ти се мърда - да не е захваната с всичките 5 болта. Може или да няма болтове, или да са счупени ушичките.
Ако имаш нужда от помощ - пиши ми л.с.
За свалянето на тази пластмаса трябва:
1. първо да извадиш пепелника (кутийката, която се чисти). Под нея имаш и болт - торкс 20 или 25. След това дърпаш капачето над пепелника и запалката и изваждаш целия модул (пепелник + запалка). При ваденето ще трябва да извадиш буксата за запалката.
2. после развиваш двата болта, които си видял - под скоростния лост, отстрани до седалките.
3. имаш по още 1 болт в краката на шофьора и пасажера.
4. Не помня, дали нямаше и един болт под капачето, където ти се намира диагностичната букса.
5. за да ги извадиш, ще трябва и да свалиш маншона на скоростния лост от конзолата. С права отвертка ще го повдигнеш от към ръчната спирачка.
По този начин освобождаваш тази част на конзолата. Може да се наложи да дръпнеш назад и задната част (тази под ръчната), за да измъкнеш предната конзола.
Причини поради които ти се мърда - да не е захваната с всичките 5 болта. Може или да няма болтове, или да са счупени ушичките.
Ако имаш нужда от помощ - пиши ми л.с.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта