Привет,
Става въпрос за Т5 Мултиван 2004г.
Таблото работи напълно изправно, но след няколко часа престой се рестартира. Няма час, т.е. показва 0 часа, както и дневният километраж става 0. Същото се случва с и с управлението на климатроника- той се пуска сам, въпреки, че преди часове е спрян. Същото е и с управлението на сухата печка. ЗАабравя настройките/час, дата и т.н./
Предпазителите са здрави и не мисля, че е от тях. Къде да търся проблема и дали не причина CAN шината, която управлява тоците.
Моля за съвет къде да търся проблема или препоръчан VW електричар, защото има много дилетанти, които мислят, че могат да направят нещо, а повече пакостят всъщност.
Поздрави и предварителни благодарности.
Таблото забравя часа и дневният километраж.
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- McLane
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
- Автомобил: SeatToledo
- Двигател: AGN
- Местоположение: Шумен
Re: Таблото забравя часа и дневният километраж.
Акумулатор ,алтернатор там всичко неред ли е?
Re: Таблото забравя часа и дневният километраж.
Да,да със сигурност не е от там! Не е от пика на ампераж при паленето.
Все едно модула за управление на токовете решава в един момент, че на това няма да му пуска напрежение. Най-често е след 9-10 часа престой на колата.
Реално сутринта влизам и муша ключа. Показание 0,00ч и дневният киламетраж и той на нула. Климатроника го оставам изключен, но той се включва на 24 градуса. Същото и с печката. Забравя дата, час и настройки.
Ако съм позвал колата сутринта и се прибирам с нея пак от работа, всичко си е наред. Странно нали?
Все едно модула за управление на токовете решава в един момент, че на това няма да му пуска напрежение. Най-често е след 9-10 часа престой на колата.
Реално сутринта влизам и муша ключа. Показание 0,00ч и дневният киламетраж и той на нула. Климатроника го оставам изключен, но той се включва на 24 градуса. Същото и с печката. Забравя дата, час и настройки.
Ако съм позвал колата сутринта и се прибирам с нея пак от работа, всичко си е наред. Странно нали?
- McLane
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
- Автомобил: SeatToledo
- Двигател: AGN
- Местоположение: Шумен
Re: Таблото забравя часа и дневният километраж.
Много странен казус .Масата на колата проверявана ли е ?Ако ЕКУ на този бус е под кората на чистачките дали не е свързано с влага,натрупана мръсотия с годините.
Re: Таблото забравя часа и дневният километраж.
Не, не е от мърсотия или корозия. Няма пропадания на захранването, мигане или подобни. Буса е обслужван много грижливо от предишният собственик. Сещам се, че са слагани мултимедии и мониторчета вътре. Може някъде да е преправена исталацията за тази цел.
Молбата ми е от някой запознат сериозно с материята да каже къде се включва в кой куплунг на контролера въпросните неща- климатроника, таблото и кюмбето.
Ще е полезно и мисля да проследя от този куплунг до крайните изпълнителни устройства какво става.
Поздрави.
Молбата ми е от някой запознат сериозно с материята да каже къде се включва в кой куплунг на контролера въпросните неща- климатроника, таблото и кюмбето.
Ще е полезно и мисля да проследя от този куплунг до крайните изпълнителни устройства какво става.
Поздрави.
- boichopavlov
- Мнения: 158
- Регистриран на: Чет 13 юли 2006 21:37
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSX 2006
- Местоположение: с. Петърница
Re: Таблото забравя часа и дневният километраж.
Има ли втори акумулатор под предна лява седалка?
Re: Таблото забравя часа и дневният километраж.
Да, има. Направи ми впечатление, че днес си беше ОК. Запалих без проблем и всичко отиде на 0 км и часа пак беше чао. Тоест се занули.
Реално стартовият акумулатор ми е нов, на 1 месец. Другият не е гледан. Той за какво служи реално? Нямам никаква предства. Знам, че е за печките, но от там нататък нищо за него.
Реално стартовият акумулатор ми е нов, на 1 месец. Другият не е гледан. Той за какво служи реално? Нямам никаква предства. Знам, че е за печките, но от там нататък нищо за него.
Re: Таблото забравя часа и дневният километраж.
Ремонтирано! Проблема беше в едни кондензатори. Интересното беше, че таблото пускаше по CAN шината сигнал и палеше и мократа печка в топло време, което ме вбесяваше.
При правилният човек всичко се установи и ремонтира без проблем. "Правилният човек" е в София и мога да напиша кой е на ЛС.
При правилният човек всичко се установи и ремонтира без проблем. "Правилният човек" е в София и мога да напиша кой е на ЛС.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост