Тръбичката на радиатора от коята се връща водата в казанчето беше залепена преди.
След вчерашна интервенция по двигателя явно случайно се е отлепила.
С какво лепило трябва да се залепи?
mod edit: vasstop
преместена от Технически за Голф
Лепило за залепване на тръбичка на радиатора ?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- monstera
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз съм лепил пластмасата на моя радиатор с Epoxy Metal на Bison преди една година и до сега не е протекло. Пластмасата трябва да се почисти много добре преди залепването. Това е Epoxy Metal: http://www.aldcroftadhesives.com/productdetails.php?ProductID=193
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз навремето си играх с подобни неща (ама леипх цялата гърловина за големия маркуч към радиатора) и освен леипли (тогава използвах едно зелено Contact Cement ако не греша) ама за по-голяма здравина нагрявах едни телчета с поялник и ги слагах в пластмасата.ако може да се бръкне някак мойеш и да ги завържеш от другата страна ама като гледам за къде ми говориш много се съмнявам и затова само можеш да ги сложиш така,че да легнат в самата пластмаса като хванат и двата детайла.За подобно нясто може би е най-удачно да ползваш телчета от телбот и без да ги изправяш направо да ги нагрееш хубаво и боц в двете пластмаси за да има здравина и маркуча да не натоварва само лепилото.Отгоре мацаш с хубаво и здраво лепило (както колегата предложи това на Бизон) и би трябвало да стане.
Успех!
Успех!
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 17:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vaskoto1 написа:залепва се с нов радиатор...
няма цяр който да е постоянен-с каквото и да я залепиш-ще се отлепи...
пластмасата е ялова-пробвал съм кво ли не-не става!
Знам че е така плаче си за нов радиатор ама :
Тоя месец свещи кабели вакумен реуглатор.
Другия месец предно окачване.
Новия радиатор остава за наесен.
Са съм го вързал с тел ама не искам 3 месеца да доливам вода в казана и отвън всичко да е мокро.
По темата защо съм останал с впечатление че тръбичката е пластмаса и планката на радиатора е метална ?
В горните постове се споменава че всичко е пластмаса?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами аз незнам какво е ама останах с впечатлението че е пластмаса всичко (поне на повечето радиатори ръкавите отстрани са пластмасови) и затова дадох подобна идея....наистина ако едното е метално е неприложима.
Ама ако пък е метално се пробива дупка с подходящ Фи и се навива някакъв щуцер (из магазините за Лада има тонове какви ли не разни странни щуцери със и без резби).
Успех!
Ама ако пък е метално се пробива дупка с подходящ Фи и се навива някакъв щуцер (из магазините за Лада има тонове какви ли не разни странни щуцери със и без резби).
Успех!
- monstera
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Epoxy Metal лепи и към метал доста здраво, може да опиташ и без телчета. Даже ако прецениш наплескай повече върху този тел, с който си вързал, да го покрие. Обаче много е важно да няма прах, ръжда или влага по повърхностите, иначе няма да хване. Аз бях свалил радиатора, като го лепих. Ако сваляш радиатора, го измии, че вътре е пълно с боклуци.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 17:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Сегя слизах до колата и вдигнах капака.
Оказа се че радиатора е метален в него има пластмасова тръба в която има малка метална.
Пластмасовата се е отчупиланаполовина заедно с металната в нея
Досто сложно и объркано звучи но реално част от пластмасоват тръба си стой в металния радиатор.
Са в момента се крепи на една медна тел и май така ще кара докато дочака новия радиатор което трябва да е по скоро.
Оказа се че радиатора е метален в него има пластмасова тръба в която има малка метална.
Пластмасовата се е отчупиланаполовина заедно с металната в нея
Досто сложно и объркано звучи но реално част от пластмасоват тръба си стой в металния радиатор.

Са в момента се крепи на една медна тел и май така ще кара докато дочака новия радиатор което трябва да е по скоро.
- counterbass
- Мнения: 35
- Регистриран на: Сря 15 авг 2007 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- counterbass
- Мнения: 35
- Регистриран на: Сря 15 авг 2007 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта