Лепило за залепване на тръбичка на радиатора ?

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
hammer
Мнения: 29
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 17:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Лепило за залепване на тръбичка на радиатора ?

Мнениеот hammer » Пет 13 юли 2007 8:24


Тръбичката на радиатора от коята се връща водата в казанчето беше залепена преди.
След вчерашна интервенция по двигателя явно случайно се е отлепила.

С какво лепило трябва да се залепи?
mod edit: vasstop
преместена от Технически за Голф




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 13 юли 2007 8:51


залепва се с нов радиатор...
няма цяр който да е постоянен-с каквото и да я залепиш-ще се отлепи...
пластмасата е ялова-пробвал съм кво ли не-не става!


Потребителски аватар
monstera
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот monstera » Пет 13 юли 2007 8:58


Аз съм лепил пластмасата на моя радиатор с Epoxy Metal на Bison преди една година и до сега не е протекло. Пластмасата трябва да се почисти много добре преди залепването. Това е Epoxy Metal: http://www.aldcroftadhesives.com/productdetails.php?ProductID=193


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 13 юли 2007 9:51


Аз навремето си играх с подобни неща (ама леипх цялата гърловина за големия маркуч към радиатора) и освен леипли (тогава използвах едно зелено Contact Cement ако не греша) ама за по-голяма здравина нагрявах едни телчета с поялник и ги слагах в пластмасата.ако може да се бръкне някак мойеш и да ги завържеш от другата страна ама като гледам за къде ми говориш много се съмнявам и затова само можеш да ги сложиш така,че да легнат в самата пластмаса като хванат и двата детайла.За подобно нясто може би е най-удачно да ползваш телчета от телбот и без да ги изправяш направо да ги нагрееш хубаво и боц в двете пластмаси за да има здравина и маркуча да не натоварва само лепилото.Отгоре мацаш с хубаво и здраво лепило (както колегата предложи това на Бизон) и би трябвало да стане.
Успех!


hammer
Мнения: 29
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 17:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hammer » Пет 13 юли 2007 10:10


vaskoto1 написа:залепва се с нов радиатор...
няма цяр който да е постоянен-с каквото и да я залепиш-ще се отлепи...
пластмасата е ялова-пробвал съм кво ли не-не става!


Знам че е така плаче си за нов радиатор ама :
Тоя месец свещи кабели вакумен реуглатор.
Другия месец предно окачване.
Новия радиатор остава за наесен.
Са съм го вързал с тел ама не искам 3 месеца да доливам вода в казана и отвън всичко да е мокро.

По темата защо съм останал с впечатление че тръбичката е пластмаса и планката на радиатора е метална ?

В горните постове се споменава че всичко е пластмаса?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 13 юли 2007 10:34


Ами аз незнам какво е ама останах с впечатлението че е пластмаса всичко (поне на повечето радиатори ръкавите отстрани са пластмасови) и затова дадох подобна идея....наистина ако едното е метално е неприложима.
Ама ако пък е метално се пробива дупка с подходящ Фи и се навива някакъв щуцер (из магазините за Лада има тонове какви ли не разни странни щуцери със и без резби).
Успех!


Потребителски аватар
monstera
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот monstera » Пет 13 юли 2007 10:50


Epoxy Metal лепи и към метал доста здраво, може да опиташ и без телчета. Даже ако прецениш наплескай повече върху този тел, с който си вързал, да го покрие. Обаче много е важно да няма прах, ръжда или влага по повърхностите, иначе няма да хване. Аз бях свалил радиатора, като го лепих. Ако сваляш радиатора, го измии, че вътре е пълно с боклуци.


hammer
Мнения: 29
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 17:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hammer » Пет 13 юли 2007 11:01


Мерси за инфото.
Ако свалям радиатора - ще го сменя с нов няма начин.
Не си заслужава хамалогията, а и голфетката е 7 дни в седмицата в движение - no way.


hammer
Мнения: 29
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 17:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hammer » Пет 13 юли 2007 14:03


Сегя слизах до колата и вдигнах капака.
Оказа се че радиатора е метален в него има пластмасова тръба в която има малка метална.

Пластмасовата се е отчупиланаполовина заедно с металната в нея

Досто сложно и объркано звучи но реално част от пластмасоват тръба си стой в металния радиатор. :(

Са в момента се крепи на една медна тел и май така ще кара докато дочака новия радиатор което трябва да е по скоро.


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Пет 03 авг 2007 10:44


Взимаш вентил от вътрешна гума на колело или кола махаш остатъците от старата стърчушка да стане гладко да има само малка дупка в радятора.Чистиш винтила от гумата да остане само желязото нагряваш го и го пъхаш .Вече 1 година не ми е правило проблем.


Потребителски аватар
counterbass
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 15 авг 2007 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот counterbass » Пет 17 авг 2007 14:02


ей така да попитам-колко струва за голф 2 1.6 бензин 86-та радиатор -първа и втора ръка?щото оня ден ми се стори че тече,ама не,че много нещо ми мина през главата,та да знам ако сане сакатлък... :?


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пет 17 авг 2007 16:29


нов е от 80 до 210 лв. зависи от страната производител


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Пет 17 авг 2007 16:31


R@do написа:нов е от 80 до 210 лв. зависи от страната производител

Topran 80лв....


Потребителски аватар
counterbass
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 15 авг 2007 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот counterbass » Сря 22 авг 2007 20:06


тенкс.какво друго да кажа.услужливи другарчета сте тук. :wink:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта