Връзване на обортомер

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
docenta
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Връзване на обортомер

Мнениеот docenta » Чет 18 окт 2007 13:02


Здравейте колеги.
Някой може ли да ми каже къде и как да си вържа външен обортомер.




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 18 окт 2007 13:52


Пише се оборОтомер. За електрическото свързване - необходими са 3 проводника - "+","-" и сигнал от чукче, датчик на Хол, или каквото там прекъсва веригата към бобината (ниското напрежение). Допълнително може да има осветление (четвърти проводник). Ако има някакви други сигнални лампи, които искаш да използваш - за тях отделно. Къде и как ще го поставиш ще си решиш сам.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 19 окт 2007 1:17


На първото ми поло 91г AAU къде ли не се опитвах да го вържа тоя кабел за сигнала - та датчик на Хол ли та всички =сови кабели към бобинатали - Направо не зная какне изгорих нещо. Накрая по съвет на колега от форума този кабел за сигнала го навих на високоволтовиат кабел от бобината към делкото ,като направих 25 навивки и оборотомера заработи!


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 19 окт 2007 9:58


Anbuch написа:...

Да, и това също е вариант.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12116
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 19 окт 2007 14:16


На същия принцип връзват автоматичните ключета за прехвърляне на газ - бензин. Минимума мисля за да работи точно бяха 13 намотки около централния кабел


Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Пет 19 окт 2007 16:22


сигнала за оригиналния оборотомер излиза от седмо краче на комутатора



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта