Здравейте колеги.
Някой може ли да ми каже къде и как да си вържа външен обортомер.
Връзване на обортомер
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Пише се оборОтомер. За електрическото свързване - необходими са 3 проводника - "+","-" и сигнал от чукче, датчик на Хол, или каквото там прекъсва веригата към бобината (ниското напрежение). Допълнително може да има осветление (четвърти проводник). Ако има някакви други сигнални лампи, които искаш да използваш - за тях отделно. Къде и как ще го поставиш ще си решиш сам.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
На първото ми поло 91г AAU къде ли не се опитвах да го вържа тоя кабел за сигнала - та датчик на Хол ли та всички =сови кабели към бобинатали - Направо не зная какне изгорих нещо. Накрая по съвет на колега от форума този кабел за сигнала го навих на високоволтовиат кабел от бобината към делкото ,като направих 25 навивки и оборотомера заработи!
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12116
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта