Домашно направен имобилайзер - Как?

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Домашно направен имобилайзер - Как?

Мнениеот wili98 » Вто 09 авг 2005 22:32


Ква е идеята..
Четох тук за кражбите та се плашим малко с Полото на жената.
Предисловие:
Значи зет ми наремето ми е показвал разни имобилайзерчета, който, след като врътнеш ключа, започват да пускат импуслесн ток и в рамките на 10 см, ако уловят едно устройство, което индуцира тока в себе си и прави некякъв сигнал щракват реленцето и готовоз.

Сега в момента в апартамента имам един транспондер, с една пишка, която като му я подадеш генерира 128 битов код, и ако съвпада спира рулармата.


Та нещо такова просто, ама да лови поне на 10-15 см, така че както си седи на ключовете никой да не разбира какво става и да си палиш и да си ходиш.

Трябва да потърся из нета за нещо да гледаме и да цъкаме тук да видим кво става.

ААА и още нещо, да има поне 3 независими релета за прекъсване, та да можеш поне на 3 места да ги изгърчиш ..

и да си го монтираш сам, та да го зачукаш в резервната гума да не могат го намерят....




Потребителски аватар
gti_power
Мнения: 429
Регистриран на: Нед 04 юли 2004 18:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: сф.

Мнениеот gti_power » Сря 10 авг 2005 12:44


това което като идея може да ти кажа е :
1во имобилайзера можеш да го сложиш зад километража ( от лявата страна ) да не може да се бръкне през отвора за касетофона,
так си сваляш таблото и го монтираш,
има едно реле не помня кое по метода на изключване можеш да го откриеш като го няма и колата върти но не пали.

можеш да си прекъснеш някаде по веригата и контактния ключ ..

много е важно понеже имобилайзера ще се монтира така ще трудно да се махне, хувабо е някаде да си оставиш някаква хитринка , бушон по веригата на имобилайзера който да го прекъсва, недай си боже някоя нощ да закъсаш някаде да ти блокира имобилайзера , нямаш палене трябва да си разкостип полвината кола
та е хубаво някаде да си изведеш нещо с което да го прекъсваш....


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

За прекъсвнето ще се намети какво

Мнениеот wili98 » Сря 10 авг 2005 14:41


Ама идеята е някъв евтинджос да се измисли, дето да си го закачиш на ключовете, и само ако този евтинджос е наблизо да пали иначе не.
Намерих едни хубавини ама искат 80-100 лв.

Върти ми се идея в главата за Рит ампула и магнит ама трябва тестове....


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: За прекъсвнето ще се намети какво

Мнениеот Sunny » Сря 10 авг 2005 14:51


wili98 написа:Ама идеята е някъв евтинджос да се измисли...

Я погледни това като търсиш "евтинджос" - http://neomontana.dir.bg/kit140.htm и това - http://neomontana.dir.bg/kit145.htm


jtk
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 31 мар 2005 8:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jtk » Сря 10 авг 2005 14:59


Ако ще правиш имобилайзер с рид ампула, по-добре използвай малко рид реле. Така ще е по-сигурно за ампулата, а пък намотката може да се ползва в схемата за самоподдръжка през транзистор и РЦ група. Това ще ти позволи да задържиш имобилайзера влкючен за определено време и да си спестиш неудобството ако ти изгасне колата да го преактивираш.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Сря 10 авг 2005 15:23


Някой може ли да ми монтира това http://neomontana.dir.bg/kit145.htm?
И я кажете как би било най-удачно да се монтира... коя верига да прекъсва?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: За прекъсвнето ще се намети какво

Мнениеот wili98 » Чет 11 авг 2005 13:59


Sunny написа:....

Ама проблема, е че трябва да предпиремаш някакви движения, за да изключиш джаджата...

Идеята е просто нищо да не натискаш или да правиш, въртиш и палиш..
Точно като транспондерите в ключовете...


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Прекъсване

Мнениеот wili98 » Чет 11 авг 2005 14:05


Muncho написа: коя верига да прекъсва?

Със сигурност не претендирам да съм изчерпателен но:
0. Стартер - безсмислено
1. захранване на бобината /лесно преодолимо/
2. Датчик на ХОЛ - известно и също не много трудно преодолимо
3. Бензинова помпа /ако е електрическа/ - тарикатско, също лесно преодолимо, но на практика колата ще спре малко след кражбата, и тогава направо ще я зарежат ако не им се занимава:)
4. ЕКУ - тук му е майката :) /според мен/ ама е рисковано от пишман майстори
5. Някой тъп датчик, без конто ЕКУ не ще да запали и светят яко лампи - също доста добре, без риск за ЕКУ'то.

Абе да искаш да прекъсваш...

Добри думи се чуват за Ваското1, аз скоро ще го посещавам, така че бягай в раздел сервизи и му намери телефона и се обаждай...


Потребителски аватар
borkoyanchev
Мнения: 70
Регистриран на: Вто 17 май 2005 16:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот borkoyanchev » Пет 12 авг 2005 14:01


А ако си с дизел и без компютър коя верига е най-добре да прекъснеш?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 12 авг 2005 14:18


Не се прекъсва нищо :!:

Слага се един клапан за гориво преди помпата, но има и по-ефективен
начин .

Преди две години монтирах на един ПАСАТОР такъв клапан, но неговата работа беше следната. Ако не е изключен имобилаизера то при завъртане на контактния ключ клапана се отваря и през него нафтовата помпа засмуква въздух.
Ефека е поразителен :wink: колата гасне 20-30метра след като е запалена. Кой крадец ще се занимава да обезвъздушава системата. :wink:

Тоя клапан му спаси колицата един път в Бургас и втори в Севлиево.

РАСО


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Пет 12 авг 2005 20:30


paco написа:.....

клапана от какво е?или ги има готови? питам защото аз имам някъква плочка върху клапана на ГНП-то но си мисля че ми прави мизерии та съм се намислил да го сменям плочката е свързана с имобилаизера някъква аларма МЕД италианска предполагам не съм много запознат


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пет 12 авг 2005 21:59


Не го сменяй хубав е МЕД е голяма фирма в тези неща.
П.С. каквото и решение да се използва е добро само за евтини и старички коли при по новите само каското помага :D


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Съб 13 авг 2005 14:15


Vladko написа:Не го сменяй хубав е МЕД е голяма фирма в тези неща.
П.С. каквото и решение да се използва е добро само за евтини и старички коли при по новите само каското помага :D
каско си има А мА ГАСНЕ ПО СОбСТВЕНА СИСТЕмА КОГАТО мУ СЕ ИСКА И ОСОбЕНО НА ГОлЯмО КрЪСТОВИЩЕ В ПИКОВ чАС


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пон 15 авг 2005 12:23


Вижте каква му е болката и му помогнете :D



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта