Ква е идеята..
Четох тук за кражбите та се плашим малко с Полото на жената.
Предисловие:
Значи зет ми наремето ми е показвал разни имобилайзерчета, който, след като врътнеш ключа, започват да пускат импуслесн ток и в рамките на 10 см, ако уловят едно устройство, което индуцира тока в себе си и прави некякъв сигнал щракват реленцето и готовоз.
Сега в момента в апартамента имам един транспондер, с една пишка, която като му я подадеш генерира 128 битов код, и ако съвпада спира рулармата.
Та нещо такова просто, ама да лови поне на 10-15 см, така че както си седи на ключовете никой да не разбира какво става и да си палиш и да си ходиш.
Трябва да потърся из нета за нещо да гледаме и да цъкаме тук да видим кво става.
ААА и още нещо, да има поне 3 независими релета за прекъсване, та да можеш поне на 3 места да ги изгърчиш ..
и да си го монтираш сам, та да го зачукаш в резервната гума да не могат го намерят....
Домашно направен имобилайзер - Как?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- gti_power
- Мнения: 429
- Регистриран на: Нед 04 юли 2004 18:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: сф.
това което като идея може да ти кажа е :
1во имобилайзера можеш да го сложиш зад километража ( от лявата страна ) да не може да се бръкне през отвора за касетофона,
так си сваляш таблото и го монтираш,
има едно реле не помня кое по метода на изключване можеш да го откриеш като го няма и колата върти но не пали.
можеш да си прекъснеш някаде по веригата и контактния ключ ..
много е важно понеже имобилайзера ще се монтира така ще трудно да се махне, хувабо е някаде да си оставиш някаква хитринка , бушон по веригата на имобилайзера който да го прекъсва, недай си боже някоя нощ да закъсаш някаде да ти блокира имобилайзера , нямаш палене трябва да си разкостип полвината кола
та е хубаво някаде да си изведеш нещо с което да го прекъсваш....
1во имобилайзера можеш да го сложиш зад километража ( от лявата страна ) да не може да се бръкне през отвора за касетофона,
так си сваляш таблото и го монтираш,
има едно реле не помня кое по метода на изключване можеш да го откриеш като го няма и колата върти но не пали.
можеш да си прекъснеш някаде по веригата и контактния ключ ..
много е важно понеже имобилайзера ще се монтира така ще трудно да се махне, хувабо е някаде да си оставиш някаква хитринка , бушон по веригата на имобилайзера който да го прекъсва, недай си боже някоя нощ да закъсаш някаде да ти блокира имобилайзера , нямаш палене трябва да си разкостип полвината кола
та е хубаво някаде да си изведеш нещо с което да го прекъсваш....
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За прекъсвнето ще се намети какво
Ама идеята е някъв евтинджос да се измисли, дето да си го закачиш на ключовете, и само ако този евтинджос е наблизо да пали иначе не.
Намерих едни хубавини ама искат 80-100 лв.
Върти ми се идея в главата за Рит ампула и магнит ама трябва тестове....
Намерих едни хубавини ама искат 80-100 лв.
Върти ми се идея в главата за Рит ампула и магнит ама трябва тестове....
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: За прекъсвнето ще се намети какво
wili98 написа:Ама идеята е някъв евтинджос да се измисли...
Я погледни това като търсиш "евтинджос" - http://neomontana.dir.bg/kit140.htm и това - http://neomontana.dir.bg/kit145.htm
Ако ще правиш имобилайзер с рид ампула, по-добре използвай малко рид реле. Така ще е по-сигурно за ампулата, а пък намотката може да се ползва в схемата за самоподдръжка през транзистор и РЦ група. Това ще ти позволи да задържиш имобилайзера влкючен за определено време и да си спестиш неудобството ако ти изгасне колата да го преактивираш.
- Muncho
- Мнения: 2996
- Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Някой може ли да ми монтира това http://neomontana.dir.bg/kit145.htm?
И я кажете как би било най-удачно да се монтира... коя верига да прекъсва?
И я кажете как би било най-удачно да се монтира... коя верига да прекъсва?
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За прекъсвнето ще се намети какво
Sunny написа:....
Ама проблема, е че трябва да предпиремаш някакви движения, за да изключиш джаджата...
Идеята е просто нищо да не натискаш или да правиш, въртиш и палиш..
Точно като транспондерите в ключовете...
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Прекъсване
Muncho написа: коя верига да прекъсва?
Със сигурност не претендирам да съм изчерпателен но:
0. Стартер - безсмислено
1. захранване на бобината /лесно преодолимо/
2. Датчик на ХОЛ - известно и също не много трудно преодолимо
3. Бензинова помпа /ако е електрическа/ - тарикатско, също лесно преодолимо, но на практика колата ще спре малко след кражбата, и тогава направо ще я зарежат ако не им се занимава:)
4. ЕКУ - тук му е майката

5. Някой тъп датчик, без конто ЕКУ не ще да запали и светят яко лампи - също доста добре, без риск за ЕКУ'то.
Абе да искаш да прекъсваш...
Добри думи се чуват за Ваското1, аз скоро ще го посещавам, така че бягай в раздел сервизи и му намери телефона и се обаждай...
- borkoyanchev
- Мнения: 70
- Регистриран на: Вто 17 май 2005 16:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не се прекъсва нищо
Слага се един клапан за гориво преди помпата, но има и по-ефективен
начин .
Преди две години монтирах на един ПАСАТОР такъв клапан, но неговата работа беше следната. Ако не е изключен имобилаизера то при завъртане на контактния ключ клапана се отваря и през него нафтовата помпа засмуква въздух.
Ефека е поразителен
колата гасне 20-30метра след като е запалена. Кой крадец ще се занимава да обезвъздушава системата.
Тоя клапан му спаси колицата един път в Бургас и втори в Севлиево.
РАСО

Слага се един клапан за гориво преди помпата, но има и по-ефективен
начин .
Преди две години монтирах на един ПАСАТОР такъв клапан, но неговата работа беше следната. Ако не е изключен имобилаизера то при завъртане на контактния ключ клапана се отваря и през него нафтовата помпа засмуква въздух.
Ефека е поразителен


Тоя клапан му спаси колицата един път в Бургас и втори в Севлиево.
РАСО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта