Момчета свърших работата и сега ще се опитам да обобща с обяснения и снимки за ремонта, ама за задните спирачки на Голф2 ГТИ:
На мен моста ми беше свален от колата и ми беше по-лесно, но не пречи да е на колата.

Ето ги и гумичките които са номерирани по-надолу в снимките с една букга "г"пред номера (г1,г2,...)


значи свалят се апаретите като се отвият болтчетата 2 на снимката, отвива се маркучето 1 и се откача жилото на ръчната 3, като предварително сте я охлабили от вътре в купето от жилата зад лоста.
Като са свалени апаратите може да ги почистите от кал и ръжда за да не се цапат после частите като се разглобят и след тази процедура се слагат на нещо или някой да дуржи апарата здраво (аз използвах менгеме) и се отвива буталото на апарата с ключ за флекс или с водопроводен ключ ама да се сложи парцалче та да не се нарани буталото и много е важно да се хваща с ключа само за периферията над гумения тампон "г5", за да не се нарани стената която влиза навътре в цилиндура.



Вадиш буталото и махаш гумичката "г5" и почистваш течността която е в цилиндъра

като вече е подсушено вътре в цилиндъра ще видите една зегерка на дъното, която трябва да се махне.

Това ще стане с клещи за зегерки или с подострени пирони и клещи, но трябва първо да се постави нещо да напъне много малко пружината която напъва зегерката. Тази пръжина се намира под едно нещо като "паяче" което трябва да внимавате да не изкривите като напънете пружината. Аз я напънах с помоща на един болт и гайка, една шайба, една малка тръбичка(около 3-4см) и една планка която продупчих за да пъхна болта. Ето как се слагат тези детайли. Обезателно се слага щайба под трабичката та да легне хубаво тръбичката върху паячето и да натиска равномерно. Натискането става като се охлабва гайката на болта и така натиска на долу пружината.


ето така изглежда "паячето" като се махне зегерката, много е важно пак казвам да не пренатегнете пружината и да повредите-сплеската тази част. Ако се притеснявате оритайте дали няма така да махнете зегерката без да натискате, но пазете да не изхвръкна пружината и евентуално да ви нарани!!!

После оста на буталото се вади с помоща на две товерки, по-якички и на него се намира гумичката "г1"


ето така изглежда последователността на частите в буталото, МНОГО Е ВАЖНА

после махате пружината за ръчната с клещи или на ръка, ако можете и отвивате ограничителния болт

След това вадите оста на ръчната (може и малко трудно, ако е запекла, но се вади. ОБЕЗАТЕЛНО ТРЯБВА ДА СТЕ ИЗВАДИЛИ СЪчМАТА КОЯТО СТОИ ПОД ОСТА НА БУТАЛОТО ИЛИ ИГЛА, КАКТО ОщЕ Я НАРИчАТ)

Почиства се хубаво остта и вътре леглото дето лежи и там дето лежи иглата, отгоре


там също трябва да се почисти и виждате каде стои гумичката "г3" но внимавайте да не я обърнете, ка я вадите така слагете новата!!!

Махате семеринга "г4" и почиствате пак

След което погледнете буталото отдолу и ще видите една зегерка

като я свлите ще видите под неч едни пластини и лагерчета - ВНИМАВАИТЕ ДА НЕ ГИ РАЗМЕСТИТЕ ИЛИ ОБЪРНЕТЕ. Реда е много важен!!!
Като махнете зегерката вземете болта на бъталото, навийте го малко в буталото и дърпате за да излезе тази част която я държи зегерката, но внимателно и ще видите двете гумички на снимката "г1" и "г2", каде стоят. ВНИМАВАЙТЕ ДА НЕ ОБЪРНЕТЕ "г2"

Почистете хубаво детайлите и ги наредетеобратно, като смените и гумичката "г2".
Слагането на зегерката е лесно, без да се натиска с нещо.


ето аз ги измих частите с чист бензин

Ето остта как съм я почистил с много финна шкурка

След почистването се слага грес ама малко на остта там дето лежи иглата, поставя се семеринга "г4", пъха се остта и се завива ограничителния болт (с 10 ключе при мен) и се слага пружината

Сега вече идва ГАДНАТА чАСТ ОТ РАБОТАТА, сглобяването. То става с тези материали с които извадихте зегерката.
КАТО НАТЯГАТЕ ПРУЖИНАТА МОГО ВНИМАТЕЛНО ДА НЕ СВИЕТЕ КРАчЕТАТА НА "ПАЯчЕТО". То трябва да е наместено централно и полека да стягате, докато опре в голямата шайба със щифтчето на нея, ще я видите на остта на буталото. Това щифтче има място кадето да легне!!! Нагодете го!!!като напънете пружината слагате зегерката. Оставете си място откадетода бръкнете с една отверка и да татискате задния край на зегерката, а друг който трябва да ви помага да вземе пироните и да пъхне първо единия и после другия край на зегерката. После с отверка(малка) да напъхате зегерката хубаво в канала й и чак тогава охлабвате болта. Като махнете болта уверете се дали сте сложили добре зегерката.
След това слагате гумичката "г3".
После пъхате гумичката "г5" в долната част на буталото, като го намазвате а малко масло, за да се върти гумичката около него и пъхате долната част на гумичката в канала дето трябва да влезе на апарата и чак тогава завивате буталото, по начина по който сте го отвили
Накрая слагате гумичката "г8" и завивате пропката за обезвъздушаване

А гумичката "г7" незнам за каде е ???? може би за жилото на ръчнатада не влиза прах в жилото ????
Надявам се да съм ви бил полезен.
