Доколкото разбирам, господа изобретателите са се заели да направят вид "перпетум мобиле (вечен двигател) от ново поколение". Разлагат водата на съставните и части - водород и кислород и после ги изгарят, смесени с малко конвенционално гориво (20%), извличайки по този начин повече енергия, отколкото са вложили (което си е пълен абсурд) или, което звучи по-реалистично на прима виста, че ще вдигнат КПД на двигателя с повече от 50%. Е, да, ама не, както казваше П.Б.
Независимо от това по какъв начин се разлага водата на водород и кислород, дали с класическа електролиза или с хитроумно магнито-честотно-резонансно-електро-плазмено...последният да затвори вратата, за това е необходима енергия. И то точно толкова, колкото ще се получи при изгарянето на получения водород в кислородна среда, стига де се осигурят идеални условия. В реалността винаги ще има загуби, например от разсейване на топлината в околното пространство, така че в разлагането на водата ще вложим повече енергия, отколкото ще получим от изгарянето на получения водорд в кислородна среда. Да не говорим, че превръщането на топлинната енергия в механична също не минава без загуби и то чудовищни.
И така единственото рационално зрънце в цялата история е евентуалното леко повишаване на ефективността на изгаряне на конвенционалното гориво в среда, обогатена с кислород и водород. Подозирам обаче, че за да се случи това е необходима радикална промяна на двигателя. Под въпрос е и това дали въпросното повишаване на ефективността ще успее да компенсира неизбежните преки и косвени енергийни загуби за разлагането на водата. Така че цялата работа според мен е обикновен въздух под налягане, а не турбо, уви

.
Очаквам да бъда заклеймен от оптимистите и обвинен в науко-техническо мракобесие, но това не ме притеснява.
Дерзайте, господа изобретатели. По повод драстичното повишаването на КПД на двигателя, направете си труда да пресметнете чрез формулата на Карно как може да се получи това и как повишаването на температурата на изгарянето на газовете ще се отрази на дълговечността на двигателя, която според вас се увеличава дестки пъти. Смятайки, имайте предвид, че температурата на изпусканите газове няма как да е по-ниска от тази на околната среда, без принудително охлаждане.
ПС, понеже, освен другите небивалици изпоизчетох и доста терминологични глупости в
http://forum.beinsa.info искам да попитам уважаемия Людмил що е то електрически положително зареден водороден атом? Как си го представяш? Давам този пример за илюстрация и само.