Борислав Андреев написа: Ще търся място трафа да е в коша на колата,ако нестава в багажника ще го бутна!
Колега, нали казваш че не изкаш да имаш консуматор на 220V в колата

А иначе забрави да прекараш 50...60 A по 2квадрата кабели


Борислав Андреев написа: Ще търся място трафа да е в коша на колата,ако нестава в багажника ще го бутна!
Борислав Андреев написа:mafiota написа:
P.S. А и при 50...60А на 12В, си трябва дебели захранващи кабели и много добри контактни съединения, и въпреки това загубите няма да са малки (до колкото разбирам изкаш трафа и изправителя да са вън).
Имайки предвид,че оригиналния подгрев на антифриза(а и на ДВГ-то) е захранен с 2кв. кабел едва ли ще ми е нужен по голям от 6кв.
Ще търся място трафа да е в коша на колата,ако нестава в багажника ще го бутна!
tarikat89 написа:.....
такива подгревни от дизелов мотор или може и свещи от бензинов ....
tarikat89 написа:а само да питам какви свещи ще се ползват за въпросното подгряване на антифриза?!?
такива подгревни от дизелов мотор или може и свещи от бензинов..
tarikat89 написа:,а и също така ако са от дизелов мотор там под 10-12лв освен менташки свещи др няма.. не идва ли една доста дебела инвестиция това затопляне ако тряа се сменят свещи?!?
tarikat89 написа:..по ми се иска нщква глупост да се измисли като запаля мотора и до 1-2-3 мин да е поне на 50-60градуса мотора..
mafiota написа:lion_heart002 написа:Я вижте в ауди форума подгряването на изпарителите как са си го направили хората и действайте
Дай линк де, а и не всички имаме регистрация в този " прекрасен" ауди форум![]()
pe6kata написа:при Т 40 градуса на антифриза(преди фланеца), Т във фланеца с 3 подгревни свещи е към 75 градуса, Т след фланеца, непосредствено преди парното към 55 градуса
фланеца е м/у главата и парното. Изключва на 60 градуса
Инжекторното време при 40 градуса на антифриза е 4,20 милисек на празен ход без подгрев
с вкл подгрев отива на 4.50милисек при празен ход.
на градско, без работа на място, с вкл. подгрев достига 60градуса на анитифирза, при еднакви условия двойно по-бързо и за двойно по-кратко разстояние. При 4-5 градуса това става за 1,5км и 3-4мин
pe6kata написа:при Т 40 градуса на антифриза(преди фланеца), Т във фланеца с 3 подгревни свещи е към 75 градуса, Т след фланеца, непосредствено преди парното към 55 градуса
фланеца е м/у главата и парното. Изключва на 60 градуса
Инжекторното време при 40 градуса на антифриза е 4,20 милисек на празен ход без подгрев
с вкл подгрев отива на 4.50милисек при празен ход.
на градско, без работа на място, с вкл. подгрев достига 60градуса на анитифирза, при еднакви условия двойно по-бързо и за двойно по-кратко разстояние. При 4-5 градуса това става за 1,5км и 3-4мин
Namesata написа:pe6kata написа:при Т 40 градуса на антифриза(преди фланеца), Т във фланеца с 3 подгревни свещи е към 75 градуса, Т след фланеца, непосредствено преди парното към 55 градуса
фланеца е м/у главата и парното. Изключва на 60 градуса
Инжекторното време при 40 градуса на антифриза е 4,20 милисек на празен ход без подгрев
с вкл подгрев отива на 4.50милисек при празен ход.
на градско, без работа на място, с вкл. подгрев достига 60градуса на анитифирза, при еднакви условия двойно по-бързо и за двойно по-кратко разстояние. При 4-5 градуса това става за 1,5км и 3-4мин
Понеже и аз се подготвям за зимата![]()
.Някои пробвал ли е да остави свещите да работят до 80 и нагоре градуси на водата?Дали ще е проблем за водните съединения при температура на водата 80градуса и следователно по горните сметки 115 след тях?
enigma79 написа:Namesata написа:pe6kata написа:при Т 40 градуса на антифриза(преди фланеца), Т във фланеца с 3 подгревни свещи е към 75 градуса, Т след фланеца, непосредствено преди парното към 55 градуса
фланеца е м/у главата и парното. Изключва на 60 градуса
Инжекторното време при 40 градуса на антифриза е 4,20 милисек на празен ход без подгрев
с вкл подгрев отива на 4.50милисек при празен ход.
на градско, без работа на място, с вкл. подгрев достига 60градуса на анитифирза, при еднакви условия двойно по-бързо и за двойно по-кратко разстояние. При 4-5 градуса това става за 1,5км и 3-4мин
Понеже и аз се подготвям за зимата![]()
.Някои пробвал ли е да остави свещите да работят до 80 и нагоре градуси на водата?Дали ще е проблем за водните съединения при температура на водата 80градуса и следователно по горните сметки 115 след тях?
Според мен първо дали ще издържи акумолатора(едва ли) и второ защо са ти толкова големи температури?
Namesata написа:enigma79 написа:Namesata написа:pe6kata написа:при Т 40 градуса на антифриза(преди фланеца), Т във фланеца с 3 подгревни свещи е към 75 градуса, Т след фланеца, непосредствено преди парното към 55 градуса
фланеца е м/у главата и парното. Изключва на 60 градуса
Инжекторното време при 40 градуса на антифриза е 4,20 милисек на празен ход без подгрев
с вкл подгрев отива на 4.50милисек при празен ход.
на градско, без работа на място, с вкл. подгрев достига 60градуса на анитифирза, при еднакви условия двойно по-бързо и за двойно по-кратко разстояние. При 4-5 градуса това става за 1,5км и 3-4мин
Понеже и аз се подготвям за зимата![]()
.Някои пробвал ли е да остави свещите да работят до 80 и нагоре градуси на водата?Дали ще е проблем за водните съединения при температура на водата 80градуса и следователно по горните сметки 115 след тях?
Според мен първо дали ще издържи акумолатора(едва ли) и второ защо са ти толкова големи температури?
1.Щом според теб няма да издържи защо ме питаш мене![]()
![]()
.
2.Любопитен съм дали може да достигне такава температура.
3.Не ми отговори на въпроса.Тоест спамиш тоест отговорът ти с нищо не ми помага.
Не ме интересува колко се товари алтернатора ,акумулатора и колко ще ми качи разхода не ми бери грижата на мене.
Нека пишат оптимисти![]()
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта