Sashko_Trg написа::gruebelСъмнявам се, датчика е направен да изчислява разхода, няма значение дали ще е чип или турбо.
Няма "датчик", колега, разходът се смята от ECU-то. Виж ми предишното мнение

Kuncavia написа:Значи с чип, тези 25 коня идват софтуерно и не е проблем, но да вземем кола, която е 200+ с валове, дюзи, турбини, глави на помпи, филтри и т.н. Много ми е интересно дали се променя, според мен би трябвало, но имам колега, който караше 1.8 Т A4 катафалка 200 коня на колелата (заводско 150) и му показваше градско 12-15 на ръчка, което е малко според мен, аз ако сритам стоково 1.8Т ще мина на 17 минимум...
На базата на един конкретен пример е трудно да се направят изводи.. Трябва да се произнесе някой по-компетентен. Ако се прави по-сериозен тунинг, т.е. не само нов софтуер на компютъра, вече зависи конкретно какво е правено. ECU-то изчислява само теоретичния разход, но все пак той знае колко гориво е отишло към дюзите - би трябвало да си отчита правилно. Ако все пак се стигне до разлики, от софт кодинга може да се настройва в някакви малки граници. Мисля, че беше на някаква малка стъпка (дали не беше 5%, не помня точно
