Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот icefire » Нед 25 авг 2013 22:45


Sashko_Trg написа::gruebel :gruebel Съмнявам се, датчика е направен да изчислява разхода, няма значение дали ще е чип или турбо.

Няма "датчик", колега, разходът се смята от ECU-то. Виж ми предишното мнение :beer

Kuncavia написа:Значи с чип, тези 25 коня идват софтуерно и не е проблем, но да вземем кола, която е 200+ с валове, дюзи, турбини, глави на помпи, филтри и т.н. Много ми е интересно дали се променя, според мен би трябвало, но имам колега, който караше 1.8 Т A4 катафалка 200 коня на колелата (заводско 150) и му показваше градско 12-15 на ръчка, което е малко според мен, аз ако сритам стоково 1.8Т ще мина на 17 минимум...


На базата на един конкретен пример е трудно да се направят изводи.. Трябва да се произнесе някой по-компетентен. Ако се прави по-сериозен тунинг, т.е. не само нов софтуер на компютъра, вече зависи конкретно какво е правено. ECU-то изчислява само теоретичния разход, но все пак той знае колко гориво е отишло към дюзите - би трябвало да си отчита правилно. Ако все пак се стигне до разлики, от софт кодинга може да се настройва в някакви малки граници. Мисля, че беше на някаква малка стъпка (дали не беше 5%, не помня точно :rolleyes ) и с тази стъпка може да се регулира показанието нагоре и надолу.




VAG_MANIA
Мнения: 101
Регистриран на: Вто 12 мар 2013 16:37
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: asz 1.9TDI 131
Местоположение: София

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот VAG_MANIA » Нед 01 сеп 2013 12:14


Здравейте колеги, искам да споделя пред какъв проблем съм изправен и дали някой може да помогне...
Колата е 98г AFN, но с комфорт модул от 2003г. AVF (131к.с.). Не работят стъклата и огледалата, както и подсветките на бутоните на вратите и затова сложих табло от 2003г. Оказа се, че то е с CAN и заработиха стъкла и всичко. Изключих имобилайзера, но сега не работят оборотомера, свети маслото постоянно и ербега. Има ли табла които са К шина и едновременно с CAN? Идеята е връзката с двигателя да е с К, а с комфорт модула по CAN и всичко да работи?


Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот icefire » Нед 01 сеп 2013 13:16


Опасявам се, че не... Ще ти трябва CAN симулатор за двигателя :banghead


VAG_MANIA
Мнения: 101
Регистриран на: Вто 12 мар 2013 16:37
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: asz 1.9TDI 131
Местоположение: София

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот VAG_MANIA » Нед 01 сеп 2013 15:16


а къде може да се намери и има ли смисъл тази гимнастика, скъпо ли е?


Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот icefire » Нед 01 сеп 2013 16:21


Ами евтино не е. Актуални цени не знам, преди време като бях гледал се тиражираха цени от около 100 евро, а и трудно се намираше.. сега как е нямам идея. Дали има смисъл.. само ти си знаеш, защото си сменил и таблото, и комфорт модула.. Аз лично предпочитам нещата да са stock, обаче щом си тръгнал да сменяш всичко с CAN.. решението си е изцяло твое :beer


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот Kuncavia » Пон 02 сеп 2013 17:39


Имам два въпроса. Първо лесния:
Ако си взема табло от пасат, без fiss, най обикновено, просто гадно (за дам и е по-тънко) и изрежа по среда пластмасата, която е вместо fiss и сложа моята карантия, ще се затвори ли? Мисълта ми е да си ползвам пасатското табло с ринговете, а вътре да си ми е голфаджийското с full-fiss-a?
И са сложния:
Те такова нещо некой виждал ли е: http://www.fis-control.de/index.html или по-специфично boost метъра през fiss-a? И има ли тва чудо почва у нас :gruebel


Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот Vag_activator » Вто 03 сеп 2013 8:56


Ако вземеш от Passat b5.5 да ще се затвори,но няма е добре горе на бензиномера и на температурата за водата самата плака!
Твоето табло,трябва да е като псатското марка VDO!
Трябва да се отреже пласмасата с малките рингове и да се превърли на твоето табло.Напасване,китване,структурен спрей...
И ефекта е passat-ско табло в голф 4 (с 4 ринга),почти R32-ково (само че дизел).
Ще ти изпратя снимки на лс да видиш за какво говоря.Още не съм завършил започнатото!
DSC08535.JPG

DSC08534.JPG

DSC08758.JPG

DSC08769.JPG

Последна промяна от Vag_activator на Вто 01 окт 2013 23:23, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
delian1978
Мнения: 654
Регистриран на: Нед 21 фев 2010 12:51
Автомобил: GOLF MK4 1.9 TDI R Line
Двигател: ALH 1999
Местоположение: Шумен/Габрово

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот delian1978 » Вто 03 сеп 2013 10:35


Kuncavia написа:Имам два въпроса. Първо лесния:
Ако си взема табло от пасат, без fiss, най обикновено, просто гадно (за дам и е по-тънко) и изрежа по среда пластмасата, която е вместо fiss и сложа моята карантия, ще се затвори ли? Мисълта ми е да си ползвам пасатското табло с ринговете, а вътре да си ми е голфаджийското с full-fiss-a?
:gruebel

Колега,ринговете се разлепят много лесно и се прехвърлят на голфовското табло.Аз така направих моето с рингове от Пасат англичанка.Няма смисъл от такива сложни манипулации с рязане и преправяне.


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот Kuncavia » Вто 03 сеп 2013 10:55


delian1978 написа:Колега,ринговете се разлепят много лесно и се прехвърлят на голфовското табло.Аз така направих моето с рингове от Пасат англичанка.Няма смисъл от такива сложни манипулации с рязане и преправяне.


Сигурно си прав, въпреки, че имам спомен за тези рингове, че и там е играчка, но не само ще е пасатско табло, ами sport-taho (идея нямам как се пишеше и произнасяше), което е още една идея по-хубаво :th_up

п.с. как да разбера дали моето табло е VDO?


Потребителски аватар
delian1978
Мнения: 654
Регистриран на: Нед 21 фев 2010 12:51
Автомобил: GOLF MK4 1.9 TDI R Line
Двигател: ALH 1999
Местоположение: Шумен/Габрово

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот delian1978 » Вто 03 сеп 2013 12:02


Отзад на таблото си пише,иначе отпред няма как да разбереш.


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот Kuncavia » Вто 03 сеп 2013 15:44


Разгледах архива и старото и новото са ми VDO :th_up


Dpapazov

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот Dpapazov » Вто 03 сеп 2013 20:07


Аз днес вързах лоста за борд, и чаках едно табло. Уж с борд, вързах аз пинове, кабели, всичко и чакам еконт. Идва таблото и гледам то без борд... По-принцип трябваше да е Half MFA ама му го върнах. Продължавам да търся... Сега след, като съм вързал всички кабели с моето табло не мога ли да изкарам някаква информация, през тези малките дисплей, за часовника или там където излиза.
Ако има някаква тема относно това, моля насочете ме :) дали не залагам правилни критерии за търсене, дали няма начин не знам. Но предполагам ако има, трябва пак да сменям пиновете


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот Kuncavia » Вто 03 сеп 2013 21:15


Сега видях снимките и физическите разлики в таблата. Въпроса ми е не мога ли да ползвам цялата карантия на пасаторското табло и да вкарам само електрониката с платки кабели и т.н. от фул фиса в него и така да не се наложи да махам рингове, да режа неща и т.н.?


Потребителски аватар
delian1978
Мнения: 654
Регистриран на: Нед 21 фев 2010 12:51
Автомобил: GOLF MK4 1.9 TDI R Line
Двигател: ALH 1999
Местоположение: Шумен/Габрово

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот delian1978 » Сря 04 сеп 2013 19:17


На Пасат таблото не влиза в Голф 4,по-широко е,има повече място отстрани на уредите.


Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот icefire » Сря 04 сеп 2013 19:57


Доколкото знам самите платки пасват както в табло от пасат, така и в табло от голф, дори теоретично е възможно да се сложи табло от пасат в голф (платката на пасата се слага в таблото от голфа), само че никога не съм го пробвал, а и не съм се интересувал дали на практика се получава или има проблеми



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта