само един update , информативно питах за цена на оригинални дръжки на двете предни врати , като тази на шофйорското място е с контрол за 4-те врати
общо : 60лв
как да оправя пласмасите на голф 4???
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- The_Game
- Мнения: 251
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 21:25
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: ALH 1999
- Местоположение: Ловеч
Направих цялата процедура (търкане, шкурене, миене след тва пластификатор и боя) обаче пак се надира. Спрея е COSMOS 307 (сив)
и 304 (черен) . С черният като напръскам дръжките не се дерат , а със сивият кат напръскам средната конзола (в стил R32) се надира , и със и без пластификатор все се надира
НЯКОЙ КОЛЕГА ДА ПОМОГНЕ
Сега съм разглобил цялото табло и е малко гадничко без кола 
и 304 (черен) . С черният като напръскам дръжките не се дерат , а със сивият кат напръскам средната конзола (в стил R32) се надира , и със и без пластификатор все се надира



- lazar_g2
- Мнения: 365
- Регистриран на: Нед 14 май 2006 14:22
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: KR
- Местоположение: София
The_Game написа:Направих цялата процедура (търкане, шкурене, миене след тва пластификатор и боя) обаче пак се надира. Спрея е COSMOS 307 (сив)
и 304 (черен) . С черният като напръскам дръжките не се дерат , а със сивият кат напръскам средната конзола (в стил R32) се надира , и със и без пластификатор все се надираНЯКОЙ КОЛЕГА ДА ПОМОГНЕ
Сега съм разглобил цялото табло и е малко гадничко без кола
колега и аз мился да я правя циалата процедура и си мисля ако го пръсно сиво и отгоре Спрей ЛАК ? А и при бората въздуховодите на парното са точно като при Р32

- The_Game
- Мнения: 251
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 21:25
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: ALH 1999
- Местоположение: Ловеч
lazar_g2 написа:The_Game написа:Направих цялата процедура (търкане, шкурене, миене след тва пластификатор и боя) обаче пак се надира. Спрея е COSMOS 307 (сив)
и 304 (черен) . С черният като напръскам дръжките не се дерат , а със сивият кат напръскам средната конзола (в стил R32) се надира , и със и без пластификатор все се надираНЯКОЙ КОЛЕГА ДА ПОМОГНЕ
Сега съм разглобил цялото табло и е малко гадничко без кола
колега и аз мился да я правя циалата процедура и си мисля ако го пръсно сиво и отгоре Спрей ЛАК ? А и при бората въздуховодите на парното са точно като при Р32надявам се събота или неделя да я свърша тази работа !
После кажи какъв е ефекта и дали сивото ще се дере, може и да качиш и снимки

- lazar_g2
- Мнения: 365
- Регистриран на: Нед 14 май 2006 14:22
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: KR
- Местоположение: София
!
Може и да се наложи да полвам професионална помощ , чувал съм за некви пичове в горубляне "пълна промяна" ако се не лъжа те се занимавали с интериор , някой да знае нещо повече ?
- gsimania
- Мнения: 466
- Регистриран на: Вто 07 авг 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир/Перник
- Контакти:
Аз си боядисах панелите по таблото на астрата.Разликата е че там пластмасата е грапава и трябва да се запълнят всички неравности и тогава да се боядисва.Това го писах на един приятел за да си ги направи и той.Снимки ще сложа утре.Цвета е тъмно сив металик.
1)Сваляш пластмасите от таблото и махаш всичко от тях(копчета решетки абе всичко).
2)Измий ги хубаво с топла вода и сапун(с гъбичка).Отпред/отзад за да падне прахта.
3)След като изсъхнат напълно,ги измиваш ги със спирт с парцалче.Не памук за да не останат власинки.Чакаш да изсъхне и продължаваш със стъпка"4"
4)Пръскаш със спрей ПЛАСТОФИКС(основа за бои и грундове за пластмаси).Без него всичко ще се олюпи и прцедурата е напразна.Пруска се от 30 сантиметра по-малко за да не ти потече.Присаш само лицевата част на панелите и ръбовете задължително!!!Можеш да пръснеш и отзад 1 сантиметър от ръба.Пръскаш веднъж и след 10 минути пак за да покрие навсякъде.
5)След 15-20 минути може да почнеш да пръскаш с грунда(шприц кита).Преди да почнеш разклати хубаво спрея(2-3минути без да спираш)/Подготви си едно малко парцалче напоено с корселин за да си бършеш дюзата на спрея,че се запушва често и може да спре да ти пръска.Пръскаш тънък слой от 25-30 сантиметра като гледаш да не потича(не се притеснявай ако потече шосле ще го изшкуриш).Пръскаш две-три ръце(да покрие хубаво)и чакаш да изсъхне.Ако има някъде много дадрано(дълбоко)можеш умишлено да пръснеш повече и да потече.
6)След като изсъхне напълно(на 100%)почваш да шкуриш с 320 шкурка(обикновенна не водна)по-лесно е с малко паченце.Тука е тънкия момен.Внимавай колко силно шкуриш.Трябва просто да го прегалиш за да се изглади повърхността.При пръскането грунда приема фомата на структурата на повърхността и в случая на астрата е грапаво.Не търкай много на ръбовете,че там се сваля най- бързо и ще се покаже пластмасата.
7)Измиваш с вода,само с вода без никакви препарати!!!Чакаш да изсъхне.Ако на някой места след шкуренето се е показала пластмаса я пръсни лекичко с пластофикса.И почваш пак да пръскаш със грунда(шпиц кита).Сега вече гледай да не ти потича въобще(не че е фатално)но е по-добре да не се случва.Пръскаш по детайла(отгоре- надолу) и (отляво-надясно) от единия край до другия като държиш натисната дюзата на спрея, пр:натискаш и почваш от единия край стигаш другия и пускаш,слизаш по-надолу и пак така.
Чакаш хубвао да изсъхне и повтаряш втора ръка.И така 4-5 пъти да стане хубаво покритие.Оставяш го да съхне.В зависимост колко е топло навън,ако е лятото на слънце е готово за 1час,ако не е топло обаче го остави за другия ден.
9)След като е стегнал грунда 100% взимаш водна шкурка като почваш от по-едра и редуваш номера от малък към голям.пр:почваш с 320,минаваш ги по-веднъж като мокриш постоянно шкурката(с по-едрата не натискай толкова да не протриеш целия грунд) и след това продължаваш с 600 пак така;с 800;с 1000 и накрая ги прегалваш с 2000 всичките водни.
10)Като изсъхнат на пипане ше ги провериш за гладкост.Ако си шкурил както трябва,трябва да е гладко.Ако нещо не ти хареса пак пръскаш с грунда и правиш стъпка "5" и "9"наново докато стане.
11)Измиваш ги хуваво и следа като изсъхнат ги увиваш в кухнеско фолио това за загъване,дето е като найлоново за да не се драскат.
12)Отиваш в магазин за авто бои и си избираш от каталог цвят.Направи си 100-150 грама за да стгне.По-добре да хвърлиш отколкото да не стигне.Вземи комплект боя(като им кажеш те ще се сетят) + лак(Sikens е хубав или някакъв друг).И остава някой кадърен авто бояджия да ти ги пръсне с копресор и хубав пистолет.
13)Дерзай! ! !
1)Сваляш пластмасите от таблото и махаш всичко от тях(копчета решетки абе всичко).
2)Измий ги хубаво с топла вода и сапун(с гъбичка).Отпред/отзад за да падне прахта.
3)След като изсъхнат напълно,ги измиваш ги със спирт с парцалче.Не памук за да не останат власинки.Чакаш да изсъхне и продължаваш със стъпка"4"
4)Пръскаш със спрей ПЛАСТОФИКС(основа за бои и грундове за пластмаси).Без него всичко ще се олюпи и прцедурата е напразна.Пруска се от 30 сантиметра по-малко за да не ти потече.Присаш само лицевата част на панелите и ръбовете задължително!!!Можеш да пръснеш и отзад 1 сантиметър от ръба.Пръскаш веднъж и след 10 минути пак за да покрие навсякъде.
5)След 15-20 минути може да почнеш да пръскаш с грунда(шприц кита).Преди да почнеш разклати хубаво спрея(2-3минути без да спираш)/Подготви си едно малко парцалче напоено с корселин за да си бършеш дюзата на спрея,че се запушва често и може да спре да ти пръска.Пръскаш тънък слой от 25-30 сантиметра като гледаш да не потича(не се притеснявай ако потече шосле ще го изшкуриш).Пръскаш две-три ръце(да покрие хубаво)и чакаш да изсъхне.Ако има някъде много дадрано(дълбоко)можеш умишлено да пръснеш повече и да потече.
6)След като изсъхне напълно(на 100%)почваш да шкуриш с 320 шкурка(обикновенна не водна)по-лесно е с малко паченце.Тука е тънкия момен.Внимавай колко силно шкуриш.Трябва просто да го прегалиш за да се изглади повърхността.При пръскането грунда приема фомата на структурата на повърхността и в случая на астрата е грапаво.Не търкай много на ръбовете,че там се сваля най- бързо и ще се покаже пластмасата.
7)Измиваш с вода,само с вода без никакви препарати!!!Чакаш да изсъхне.Ако на някой места след шкуренето се е показала пластмаса я пръсни лекичко с пластофикса.И почваш пак да пръскаш със грунда(шпиц кита).Сега вече гледай да не ти потича въобще(не че е фатално)но е по-добре да не се случва.Пръскаш по детайла(отгоре- надолу) и (отляво-надясно) от единия край до другия като държиш натисната дюзата на спрея, пр:натискаш и почваш от единия край стигаш другия и пускаш,слизаш по-надолу и пак така.

9)След като е стегнал грунда 100% взимаш водна шкурка като почваш от по-едра и редуваш номера от малък към голям.пр:почваш с 320,минаваш ги по-веднъж като мокриш постоянно шкурката(с по-едрата не натискай толкова да не протриеш целия грунд) и след това продължаваш с 600 пак така;с 800;с 1000 и накрая ги прегалваш с 2000 всичките водни.
10)Като изсъхнат на пипане ше ги провериш за гладкост.Ако си шкурил както трябва,трябва да е гладко.Ако нещо не ти хареса пак пръскаш с грунда и правиш стъпка "5" и "9"наново докато стане.
11)Измиваш ги хуваво и следа като изсъхнат ги увиваш в кухнеско фолио това за загъване,дето е като найлоново за да не се драскат.
12)Отиваш в магазин за авто бои и си избираш от каталог цвят.Направи си 100-150 грама за да стгне.По-добре да хвърлиш отколкото да не стигне.Вземи комплект боя(като им кажеш те ще се сетят) + лак(Sikens е хубав или някакъв друг).И остава някой кадърен авто бояджия да ти ги пръсне с копресор и хубав пистолет.
13)Дерзай! ! !
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
L&R написа:Всичко е боядисана бяла пластмаса от рециклирани кофички кисело мляко, такова нещо при Г2,3 нямаше, но конкуренцията го налага.
Та мога и да го повторя даже, ужасен неустойчив интериор.
Те темите по въпроса скоро ще покажат, нали навлиза масово.


no comment
Извинявам за спама, но се вижда добре каква е хавата с интериора.
Успех в подобребнието и не забравяй че за 100лв може да накупиш нови пластмаси от VAG.
- AERVWPOLO
- Мнения: 189
- Регистриран на: Сря 14 фев 2007 23:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ми със кеф бих ви показал как такива недомислици се оправят и стават като нови но не ми се занимава да снимам сега има достатъчно в темата просто трябва да се отдели 1 ден за това и малко повече търпение и става като ново
Аз вече съм с оправен интериор от няколко месеца и нее е мръднало никъде!!!Успех и на другите!!

- krasyncho
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 14 юни 2008 16:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: как да оправя пласмасите на голф 4???
Колеги а от къде може да се поръчат всички пластмаси и какви пари са 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта