Почистване на нагара в двигателя
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Колеги, изчетох всичкото исписано и потвърждавам, че при сцепена гарнитура всичко вътре е идеално чисто! А сцепването си беше сериозничко при мен и въпреки това нямаше нищо, подобно на публикуваната тук снимка.
Обаче! Така и никой не даде идея от къде човек може да си напои моторчето, ако филтъра му е в кутията на дебитомера и ако откачи въздуховода, му гасне колата...
Я моля, някой по-просветен да даде идейка.
Обаче! Така и никой не даде идея от къде човек може да си напои моторчето, ако филтъра му е в кутията на дебитомера и ако откачи въздуховода, му гасне колата...
Я моля, някой по-просветен да даде идейка.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
passatGL написа:ако сипа вода в резервоара няма ли да е най-лесно?
Иииии да ве, как не съм се сетил досега, пробвай и кажи после какво е станало, ма сложи повчеко вода.


- GERIO
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 17:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Нека и аз да дам експертно мнение.
Методът за почистване на нагар с исползване на вода е много широко застъпен но не при двигателите а при турбокомпресорните агрегати на големи двигатели. В тази сфера също има много спорове, но за сега се наложил като най - ефектиктивния. лично аз го практикувам редовно. Такава ми е работата.
Относно почистване на дигател научавам от този сайт. Направо съм удивен. Подобна идея не ми е хрумвала а смея да си мисля, че си падам експериментор. Поткрепям всички които са дръзнали да го пробват дори си мисля и аз да опитам.
А относно вредния ефект - всичко което се прави разумно не би могло да навреди.
А по научно - термострееса, който на който се подлагат частите в бутало - цилиндровата група е достатъчен да разтроши твърдия нагар и да го издуха навън, но не и да навреди на някоя от частите. И все пак всичк зависи от разумното третиране.

Методът за почистване на нагар с исползване на вода е много широко застъпен но не при двигателите а при турбокомпресорните агрегати на големи двигатели. В тази сфера също има много спорове, но за сега се наложил като най - ефектиктивния. лично аз го практикувам редовно. Такава ми е работата.
Относно почистване на дигател научавам от този сайт. Направо съм удивен. Подобна идея не ми е хрумвала а смея да си мисля, че си падам експериментор. Поткрепям всички които са дръзнали да го пробват дори си мисля и аз да опитам.
А относно вредния ефект - всичко което се прави разумно не би могло да навреди.
А по научно - термострееса, който на който се подлагат частите в бутало - цилиндровата група е достатъчен да разтроши твърдия нагар и да го издуха навън, но не и да навреди на някоя от частите. И все пак всичк зависи от разумното третиране.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
radotom написа:Обаче! Така и никой не даде идея от къде човек може да си напои моторчето, ако филтъра му е в кутията на дебитомера и ако откачи въздуховода, му гасне колата...
Я моля, някой по-просветен да даде идейка.
след дебитомера имаш една дупка където е вързан маркуча за картерните газове .
от там...
- spirof
- Мнения: 420
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
малко ОФФФФФ
познавам един арабин който бърка некви химии които ги вкарва с една спринцовка във всеки цилиндър и след това при замерване показва с няколко атмосфери пове4е компресия,но това за около 2-3 хиляди километра,колкото автоджамбазина да покаже че мотора има добра компресия,после изведнъж мотора става съвсем друг
врътки има всякакви
познавам един арабин който бърка некви химии които ги вкарва с една спринцовка във всеки цилиндър и след това при замерване показва с няколко атмосфери пове4е компресия,но това за около 2-3 хиляди километра,колкото автоджамбазина да покаже че мотора има добра компресия,после изведнъж мотора става съвсем друг
врътки има всякакви
- FLAIR
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: SR 1999
- Местоположение: София
Добре де,
в бензина определено има водичка така или иначе (къде на майтап, къде наистина): Зареждах на реномирана верига бензиностанции, но когато отворих карбуратора заради проблеми, той беше пълен с ръжда, появила се там след ръждясване на металния пръстен в бензиновия филтър от "безнина", който минава през него...
Това по принцип не води ли пак до почистване?!
в бензина определено има водичка така или иначе (къде на майтап, къде наистина): Зареждах на реномирана верига бензиностанции, но когато отворих карбуратора заради проблеми, той беше пълен с ръжда, появила се там след ръждясване на металния пръстен в бензиновия филтър от "безнина", който минава през него...
Това по принцип не води ли пак до почистване?!

- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Рещих да го пробвам тоя номер разбира се не на колата а нагрях нераж
давеика и с праскалка я ръснах севсем примитивно ама има видим ефект
явно в мотора средата е по подходяща и деиства по добре.Но моито мнение е че с един път няма да има резултат.А самия механизъм на реакцията се изразява в това че при допир с горещия ама наистина
горещ метал водата експлодира и молекулите и изведнъж се задвижват
и се удрят по повърхността на метала нагарите са с по неустоичиви от
метала и се отделят и това се прилага при производството на релси за
свръх скоростни влакове където всяка пукнатина в релсите е фатална
така че процедурата може би е щадяща.В заключение това е само информативно аз лично НЕ БИХ го пробвал с кола и то с дизел като моя.
давеика и с праскалка я ръснах севсем примитивно ама има видим ефект
явно в мотора средата е по подходяща и деиства по добре.Но моито мнение е че с един път няма да има резултат.А самия механизъм на реакцията се изразява в това че при допир с горещия ама наистина
горещ метал водата експлодира и молекулите и изведнъж се задвижват
и се удрят по повърхността на метала нагарите са с по неустоичиви от
метала и се отделят и това се прилага при производството на релси за
свръх скоростни влакове където всяка пукнатина в релсите е фатална
така че процедурата може би е щадяща.В заключение това е само информативно аз лично НЕ БИХ го пробвал с кола и то с дизел като моя.
- deyan_petrov
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 17 юли 2006 19:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта