Почистване на нагара в двигателя

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Miteto
Мнения: 309
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 20:07
Автомобил: Фейтън
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Miteto » Пет 06 окт 2006 18:40


По темата искам да ви питам, газта чисти ли двигателя по същия начин?




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Съб 07 окт 2006 10:14


Газта не отмива маслото,за разлика от бензина но едва ли почиства двигателя.


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Нед 08 окт 2006 1:46


Почиства и още как.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 10 окт 2006 10:42


Колеги, изчетох всичкото исписано и потвърждавам, че при сцепена гарнитура всичко вътре е идеално чисто! А сцепването си беше сериозничко при мен и въпреки това нямаше нищо, подобно на публикуваната тук снимка.
Обаче! Така и никой не даде идея от къде човек може да си напои моторчето, ако филтъра му е в кутията на дебитомера и ако откачи въздуховода, му гасне колата...
Я моля, някой по-просветен да даде идейка.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Вто 10 окт 2006 12:27


Аз казах че можеби има ефект а не че трябва да се прави.
Слагаите добавки не вода :D


[steeN]
Мнения: 44
Регистриран на: Пет 01 юли 2005 13:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: там някъде

Мнениеот [steeN] » Вто 10 окт 2006 17:08


radotom написа:...
Обаче! Така и никой не даде идея от къде човек може да си напои моторчето, ако филтъра му е в кутията на дебитомера и ако откачи въздуховода, му гасне колата...
Я моля, някой по-просветен да даде идейка.


вакуума за регулатора на налягането на горивото примерно...


Потребителски аватар
passatGL
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 28 сеп 2005 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passatGL » Пет 13 окт 2006 17:34


ако сипа вода в резервоара няма ли да е най-лесно?


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Съб 14 окт 2006 18:53


passatGL написа:ако сипа вода в резервоара няма ли да е най-лесно?

Иииии да ве, как не съм се сетил досега, пробвай и кажи после какво е станало, ма сложи повчеко вода. :lol: Майтапя се колега, водата е по-тежка от горивото и ще слезе доло и или няма да тръгне въобще към двигателя или ще тръгне само вода и ще изгасне веднага(най-малкото зло), така че не си играй с огъня ми земи една пръскалка или спринцовка и пръскай вътре през някой отвор, но по малко, подавайки гас за да не гасне мотора. :wink:


Потребителски аватар
GERIO
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот GERIO » Пет 20 окт 2006 17:42


Нека и аз да дам експертно мнение. :roll:
Методът за почистване на нагар с исползване на вода е много широко застъпен но не при двигателите а при турбокомпресорните агрегати на големи двигатели. В тази сфера също има много спорове, но за сега се наложил като най - ефектиктивния. лично аз го практикувам редовно. Такава ми е работата.
Относно почистване на дигател научавам от този сайт. Направо съм удивен. Подобна идея не ми е хрумвала а смея да си мисля, че си падам експериментор. Поткрепям всички които са дръзнали да го пробват дори си мисля и аз да опитам.
А относно вредния ефект - всичко което се прави разумно не би могло да навреди.
А по научно - термострееса, който на който се подлагат частите в бутало - цилиндровата група е достатъчен да разтроши твърдия нагар и да го издуха навън, но не и да навреди на някоя от частите. И все пак всичк зависи от разумното третиране.


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пет 20 окт 2006 22:34


radotom написа:Обаче! Така и никой не даде идея от къде човек може да си напои моторчето, ако филтъра му е в кутията на дебитомера и ако откачи въздуховода, му гасне колата...
Я моля, някой по-просветен да даде идейка.

след дебитомера имаш една дупка където е вързан маркуча за картерните газове .
от там...


Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Пет 20 окт 2006 23:21


малко ОФФФФФ
познавам един арабин който бърка некви химии които ги вкарва с една спринцовка във всеки цилиндър и след това при замерване показва с няколко атмосфери пове4е компресия,но това за около 2-3 хиляди километра,колкото автоджамбазина да покаже че мотора има добра компресия,после изведнъж мотора става съвсем друг
врътки има всякакви


Потребителски аватар
FLAIR
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: SR 1999
Местоположение: София

Мнениеот FLAIR » Съб 21 окт 2006 0:59


Добре де,

в бензина определено има водичка така или иначе (къде на майтап, къде наистина): Зареждах на реномирана верига бензиностанции, но когато отворих карбуратора заради проблеми, той беше пълен с ръжда, появила се там след ръждясване на металния пръстен в бензиновия филтър от "безнина", който минава през него...

Това по принцип не води ли пак до почистване?! :confused


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Съб 21 окт 2006 23:59


Рещих да го пробвам тоя номер разбира се не на колата а нагрях нераж
давеика и с праскалка я ръснах севсем примитивно ама има видим ефект
явно в мотора средата е по подходяща и деиства по добре.Но моито мнение е че с един път няма да има резултат.А самия механизъм на реакцията се изразява в това че при допир с горещия ама наистина
горещ метал водата експлодира и молекулите и изведнъж се задвижват
и се удрят по повърхността на метала нагарите са с по неустоичиви от
метала и се отделят и това се прилага при производството на релси за
свръх скоростни влакове където всяка пукнатина в релсите е фатална
така че процедурата може би е щадяща.В заключение това е само информативно аз лично НЕ БИХ го пробвал с кола и то с дизел като моя.


Потребителски аватар
deyan_petrov
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот deyan_petrov » Нед 22 окт 2006 22:07


вие сте луди бе мислите ли че целия нагар излиза от цилиндара аз да ви питам :wink:


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Пон 23 окт 2006 16:52


deyan_petrov написа:вие сте луди бе мислите ли че целия нагар излиза от цилиндара аз да ви питам :wink:

дори през ауспуха излиза понякога



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта