


Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Пасат В4-тунинг,подобрения-тема за всички с пасат В4
Тея борбети 9 инчовите отзад с 2.5 фланци ли ги караш вмомента ?
Re: Пасат В4-тунинг,подобрения-тема за всички с пасат В4
без фланец са 9-ките. С фланец бяха 7,5 и излизаха малко повече, може би 5 мм повече
Re: Пасат В4-тунинг,подобрения-тема за всички с пасат В4
Колега, Пасата е страхотен, и аз имам Б4 сихро черен комби и искам да те питам някои неща...
На първо време , как нареди диодите на врътките на парното, аз сложих но свети неравномерно и много силно, чак дразнещо, но съм без стъклените проводници на светлината отдолу ... бе стана грозно а при теб е красиво
а и за задната броня и аз трябва да я сваля и да изправя гедата... на пешеходна пътека пуснах жена с количак и отзад една офца с микра се спря.... че ми и държи сметка че съм спрял рязко...както и да е интересно ми е като изправя гредата самата броня дали ще се върне по нея или трябва греене нещо то при мен е доста по лек удара, но се е огънала нагоре и опира в капака...
а и пръскането спрей и отделно лак или...
но евала за темата и аз ще кача снимки на моя, само да разбера как

На първо време , как нареди диодите на врътките на парното, аз сложих но свети неравномерно и много силно, чак дразнещо, но съм без стъклените проводници на светлината отдолу ... бе стана грозно а при теб е красиво

а и за задната броня и аз трябва да я сваля и да изправя гедата... на пешеходна пътека пуснах жена с количак и отзад една офца с микра се спря.... че ми и държи сметка че съм спрял рязко...както и да е интересно ми е като изправя гредата самата броня дали ще се върне по нея или трябва греене нещо то при мен е доста по лек удара, но се е огънала нагоре и опира в капака...
а и пръскането спрей и отделно лак или...
но евала за темата и аз ще кача снимки на моя, само да разбера как


Re: Пасат В4-тунинг,подобрения-тема за всички с пасат В4
Смених долната помпа на съединителя, филтъра на газовия инжекцион и филтъра на клапана преди редуктора, до такава степен се бяха затлачили, че на 160 автоматично минаваше на бензин, при настъпване на 2-3 поредни скорости с нагазване на педала на газта пак прехвърляше на бензин заради недостиг. Смених и всички маркучи по вакуумите, бяха се понацепили и спря да работи клапата за вътрешна циркулация, сега и мотора почна да работи по-меко, явно е смуквал въздух от тук от там по малко.
Онзи ден пък ходих при познат за гърнета, разглеждахме един катализатор от пасат като моя. Оказва се, че не е от типа с благородните метали и ерамики а най-обикновена пита, чиято единствена цел е да намалява сечението, да увеличава скоростта в даденото сечение, да пада налягането и в следствие на това се покачва температурата на изгорелите газове в катализатора и доизгаря неизгоряло гориво. Майсторчето каза, за да не се затъпква не карай до 2000об/мин ами го понастъпвай да се чисти.
Онзи ден пък ходих при познат за гърнета, разглеждахме един катализатор от пасат като моя. Оказва се, че не е от типа с благородните метали и ерамики а най-обикновена пита, чиято единствена цел е да намалява сечението, да увеличава скоростта в даденото сечение, да пада налягането и в следствие на това се покачва температурата на изгорелите газове в катализатора и доизгаря неизгоряло гориво. Майсторчето каза, за да не се затъпква не карай до 2000об/мин ами го понастъпвай да се чисти.
Re: Пасат В4-тунинг,подобрения-тема за всички с пасат В4
И аз си поиграх с таблото днес, купих си и две папки едната по плътно червена от другата
и ето резултата с по-светлата:

а това е без габарити, между другото Ваското 1 ми каза, че осветлението на дисплейчетата е хубаво да се вземе ток от контакт иначе без габарити не светят, .... винаги за съвети е много точен евала

А за общото осветление на таблото- махнах зеления филтър и сложих бяр, но с ориг ел.крушки, ефекта е че свети нещо м/у червено и жълто много меко и приятно...
П.С. Като слагате диоди горе над таблото филтър има или директно, а и как не ви заслепява вечер, аз не мога да търпя толкова светло, а и не могад да се затъмняват нали с копчето за реглаж


а това е без габарити, между другото Ваското 1 ми каза, че осветлението на дисплейчетата е хубаво да се вземе ток от контакт иначе без габарити не светят, .... винаги за съвети е много точен евала


А за общото осветление на таблото- махнах зеления филтър и сложих бяр, но с ориг ел.крушки, ефекта е че свети нещо м/у червено и жълто много меко и приятно...
П.С. Като слагате диоди горе над таблото филтър има или директно, а и как не ви заслепява вечер, аз не мога да търпя толкова светло, а и не могад да се затъмняват нали с копчето за реглаж

Re: Пасат В4-тунинг,подобрения-тема за всички с пасат В4
Ето и как се получи с новата решетка
, а също и таблото, но с врътките на парното нещо не става, пробвах с лентови диоди готови за 12в , но не може да се щракне панела, явно са груби
Явно ще трябва да запоявам самост.диоди...и съпротивления ..


...нещо ме дразнят разл. цветове около мигачите и малките фарчета и блендата, не знам как ще стои ако мигача и блендата станат черни ....щото фара трябва да си е светъл



Явно ще трябва да запоявам самост.диоди...и съпротивления ..


...нещо ме дразнят разл. цветове около мигачите и малките фарчета и блендата, не знам как ще стои ако мигача и блендата станат черни ....щото фара трябва да си е светъл


Re: Пасат В4-тунинг,подобрения-тема за всички с пасат В4
хубав пасат
аз пък сложих ксенон Hella D2S и се чудя защо толкова време ми трябвало да се наканя.Свети перфектно!
пуснах мки малко повече спирачки към задните колела и си купих от ОМВ органайзер за багажник Dunlop, много полезна джаджа

аз пък сложих ксенон Hella D2S и се чудя защо толкова време ми трябвало да се наканя.Свети перфектно!
пуснах мки малко повече спирачки към задните колела и си купих от ОМВ органайзер за багажник Dunlop, много полезна джаджа

Re: Пасат В4-тунинг,подобрения-тема за всички с пасат В4
DoH_KuXoT написа:хубав пасат![]()
аз пък сложих ксенон Hella D2S и се чудя защо толкова време ми трябвало да се наканя.Свети перфектно!
пуснах мки малко повече спирачки към задните колела и си купих от ОМВ органайзер за багажник Dunlop, много полезна джаджа
Мерси колега, а как пусна повече към задните колела, махна кантара или го регулирахте да отваря повече

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Пасат В4-тунинг,подобрения-тема за всички с пасат В4
JC написа:...
сложих табло от б4, но да ви кажа, то е въпрос на вкус де, не ми харесва и шрифта и цвета а циферблатите. Ето защо минах на циферблати от б3
иначе как точно се хваща подсветката на дисплея- да не е от габарит, а на контакт още...?
За халогените, блендите и мигачите- затъмних ги (по-точно Vento го направи

- tupalka
- Мнения: 295
- Регистриран на: Чет 06 мар 2008 16:53
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: София
Re: Пасат В4-тунинг,подобрения-тема за всички с пасат В4
pe6kata написа:JC написа:...
сложих табло от б4, но да ви кажа, то е въпрос на вкус де, не ми харесва и шрифта и цвета а циферблатите. Ето защо минах на циферблати от б3
иначе как точно се хваща подсветката на дисплея- да не е от габарит, а на контакт още...?
За халогените, блендите и мигачите- затъмних ги (по-точно Vento го направи) с трансперантно фолио и стана супер. Леко матирани са, колкото да го няма сребристия блясък. Но аз съм с пасат б3, с тъмната, двусекционна хела и брони от Б4 и така нещата се навързаха, при теб незнам как ще е...
Е пусни някоя снимка да го видиме деееее......
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Пасат В4-тунинг,подобрения-тема за всички с пасат В4
tupalka написа:Е пусни някоя снимка да го видиме деееее......
нали се сещаш че и двамата нямаме работа тук, темата е за Б4. Качвам снимката заради запитването на колегата за халогените(като съм гледал поне фона да е на Б4



- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат В4-тунинг,подобрения-тема за всички с пасат В4
Смея да твърдя Пешка че имаш работа тук
евала за старанието-а таблото и цветовете му от Б3-циферблатите са в пъти по красиви в тая разцветка от Фейслифта

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
я вижте новото заглавие и пишете на воля 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: hi4umir4uu, tdi fen, zdravkop64 и 23 госта