Колеги, понеже ми се налага вече често да разглобявам табла на различни коли и срещам различни интересни решения.
Тъй като днес съм ларж (

) и да споделя това, което наксоро видях на пежо 307, 2005г, 2.0хди 136 коня
Има електрическо подгряване на въздуха, което е само за комфорта в купето разбира се. Не всички автомобили от този модел го имат. Зимно време топлото тръгва моментално. ДРугото интересно решение бе начина на изпълнение на двузоновия му климатроник.
Климатрониците,( а и не само, дори и обикновена кола без климатик) имаме клапа за топло/студено, която се управлява от ел моторче/ или жило. Тук клапата е раздвоена, реално са две клапи и се управляват от две отделни ел моторчета. Във всеки въздуховод пасажерски/шофьорски има датчик на изходящата температура, който досъщ прилича на датчика, който мери Т на постъпващия въздух на колите с термотроник/климатроник при фв (визирам колите докъм 2003-4, с по-новите не съм запознат)
Цялото тяло с клапите, датчиците, ел моторите, дисплея с управлението е автономен- взема само захранване
Та давам снимки на въпросната хуйня за пдогряването на въздуха. М/у впрочем, влизат няколко кабела в нея, и силови и управляващи, но немога да кажа какво става по отношение тази част. Управление може да се измисли нещо хитро,, както и да се напъха в кутията с клапите някъде. Идеята има много потенциал, да видим...

