Преден капак със амортИсЬорчета за голф 3

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 17 яну 2008 20:09


ABSOLUT написа:
LORD_OF_PAIN написа:това е пръчката шестограм от хром никел
От къде успя да се здобиеш с пръчката шестограм?


Хайде пак отново с понятието шестограм. На снимката си е чист 4-ри грам.




Потребителски аватар
valyo_v
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот valyo_v » Съб 08 мар 2008 12:19


Колеги здравейте.. имам една молба!
купил съм си амортисьорчета кото тия които вие използвате.Но понеже съм с голф 2.. при нас оригиналните болтчета не пасвате(тия които ги дават с амортисьорчето)! и трябва да се правят на стругар дуруги.аз съм студент 1ва година в софия и нямам идея къде има стругари тука и т.н. Затова ако някой колега също ще си прави.. Да ми пише и да се разберем поне заедно да ги направим.. може и отстъпка да ни направят :lol: или поне да ми кажете каде в софия могат да ми направят такива "винтчета" със сигурност , ако не.. поне ще имам резеервни за задния капак :)

Благодаря предварително :)


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Съб 08 мар 2008 18:35


kris11 написа:
ABSOLUT написа:
LORD_OF_PAIN написа:това е пръчката шестограм от хром никел
От къде успя да се здобиеш с пръчката шестограм?


Хайде пак отново с понятието шестограм. На снимката си е чист 4-ри грам.

Не си достатъчно наблюдателен 8)
Заготовката наистина е 4-ри грам (квадрат) , но забележи, че готовите детайли, както и остатъчният материал са от шестограм (шестостен) :roll:
Явно стругарят му е направил услуга :wink:


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Пон 10 мар 2008 10:51


Аве не се научихте да цитирате като хората. Кога съм твърдял, че пръчката е четириграм, а не е шестограм???
лично съм носил такава пръчка на стругар и съм я виждал много добре.
И кой е този стругар, който то четириграм ще ви направи шестограм, пък било и като услуга? :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
VW`VENTO
Мнения: 584
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 21:34
Автомобил: VW BORA 1.9TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Ловеч

Мнениеот VW`VENTO » Вто 11 мар 2008 8:39


ето как изглежда моето венто със амортисьорите Изображение всичко ми струваше 20лв плюс половин час работа


Потребителски аватар
SpoileR
Мнения: 97
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот SpoileR » Сря 12 мар 2008 11:16


За тези които се интересуват:

Стават и на голф 2

Вчера си сложих и аз :) Скоро ще кача някоя друга снимка...

Ето и моите наблюдения:

С ЕДИН амортисьор е перфектно :idea:

С 2 щом мръднеш зъба който държи капака и капака излита нагоре...
Не се удържа, много POWER под капака дееа :lol:

Може би защото са нови, ако са разработени да поизпуснат малко, ще е идеално...

Не че нещо...сега със 1 ми е перфектно...но ме е страх да не се посуче капака...не за друго...леко се осуква сега като е само от едната страна и след време (малко или много) няма да доведе до нищо хубаво...

Днес ще пробвам новите да ги сложа на багажника а тези (старите) от багажника да ги сложа отпреде и ще споделя ефект има ли. :idea: :arrow:

Има само едиииин малък проблем...

РЕЗБИТЕ на Болтовете с ябълките, на амортисьорите от АЛЕКО са M8...

Резбата на пантите на капака на GOLF2 са M6.

Трябва или с метчик да се разшири вътрешния диамерър на резбата на капака, или с флашка (плашка) да се смали резбата на болта...

Аз лично смалих на болта размера (по лесно е...)

Дано съм бил полезен ;) Довечера или утре ще кача снимки.


Извън темата "Джъст Фор ДЪ РЕкърд":

Пише се ШЕСТОГРАН, а не ШЕСТОГРАМ! :lol:

(Идва от руски- шест граници, а не от пентаграМ и оп ШЕСТОГРАМ ;) ) И не гледайте ГУГЪЛА на кое изкарва повече резултати :lol:


Иначе мене ми е все тая :D


Потребителски аватар
nasko79
Мнения: 176
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот nasko79 » Сря 12 мар 2008 13:36


чакаме снимките как си го направил :)


Потребителски аватар
deyan_petrov
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот deyan_petrov » Пет 14 мар 2008 16:15


какво стана със снимките :?: :?: :?: :?:


Потребителски аватар
valyo_v
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот valyo_v » Пет 14 мар 2008 18:49


към колегата Spoiler..
точно това е проблема на голф 2 че резбите са други!ти сам ли си смали резбите или ходи някъде в софия да ти ги смалят? къде колко лева? дай малко повече информация че аз от 3-4 месеца си нося амортисьорчетата в багажника защото не съм от софия и тук нито стругар знам къде има.. нито имам гараж или инструмент
Благодаря ти предварително:)


dimi_5
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

амортисьори

Мнениеот dimi_5 » Съб 15 мар 2008 0:27


Здравейте всички. От скоро и аз съм с Голф и разглеждайки темите, тази идея ми хареса. Даже съм си купил амортисьор да пробвам утре. Само едно не разбрах (след внимателно прочитане на темата), пробивате дупка на калника на 3 см. на горе от тампона, а как закрепяте в тази дупка ябълковидния болт? С гайка, или разчитате резбата на болта да хване достатъчно плътно или има друг начин. Аз мисля първо да не дупча а да опитам с тампона (на неговото място) и залепянето му обратно по-надолу. Моля за обяснение за закрепянето на калника.


Потребителски аватар
nasko79
Мнения: 176
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот nasko79 » Съб 15 мар 2008 10:37


какво стана със снимките :)


Потребителски аватар
deyan_petrov
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот deyan_petrov » Съб 15 мар 2008 11:33


не е проблема в резбите резби се правят проблема е че ако се ползва оригиналната дупка на капака амортесьорчето опира в калника 100%.Трябва да се направи нова м-у двата болта (на капака)


dimi_5
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimi_5 » Съб 15 мар 2008 13:29


Съгласен съм, че резби се правят, въпроса е този който е пробивал да каже колко е дебела стената. Защото за да се направи резба, мисля че има нужда от плътен метал а не от тенекия. Мисля, че има нужда да е поне 7-8 мм. Които ме съмнява да ги има. Натоварването е голямо. Според мен а и аз така го и направих е, да се закрепи на мястото на гумения тампон. Има достатъчно място за гайка, от горе сложете широка шайба и ако има възможност да не е тънка, поне 2 мм., може и е добре и от долу да се сложи шайба. Аз не сложих, но мисля да го разглобя днес и да сложа и от долу шайба. Имам снимки в гаража, днес ще сложа още.


Потребителски аватар
ivan20071983
Мнения: 157
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 23:44
Автомобил: Passat
Двигател: AHL
Местоположение: Бургас

Мнениеот ivan20071983 » Съб 15 мар 2008 20:24


Аз днеска побих моя калник и дебелината беше поне 5мм ако не и повече. Нещо май не ми е ясно сега трябва да правя резба в тая дупка или трябва да е по голяма за да си минава свободно болта.Още нещо как да махна подкалника за да навия гайка ако трябва да се слага.


Потребителски аватар
deyan_petrov
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот deyan_petrov » Съб 15 мар 2008 21:14


5мм ли ти е дебел калника :shock човече ти кво караш :D



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта