Аз все пак правя Евала на колегата понеже аз като ми се прецакаха кабелите и ходих да си купя нови....Бош и то за 132лв и какво....изкараха почти 200км

.След това ги разкарах и сожих други на Beru - доста съм доволен (цената е около 70лв).
Проблема да се ползват вечно едни и същи кабели не е само в кабелите - повечето пъти заминават лулите (натрупват доста окиси) и това налага да се сменя кабела.
Иначе в един магазин за руски авточасти гледах,че продават доста качествен кабел на Tesla на метър и струваше около 3-3.5лв за метър.При това положение за 10лв (около 3 метраса това) си правиш кабелите чисто нови ама проблема с лулите си остава нерешен (аз сега пробвам разни спрейчета за борба с окислението).
Другия съществен проблем - кабелите много често избиват към нещо съседно метално....аз така си развалих единия - вързах в един сноп с разни маркучи и за някаква метална част по купето.....резултата беше,че след кратко време проби.
Новите сега мисля да ги омотая с това пък да видим колко ще изкарат...най-малкото няма да се пържи силикона на жегата ами ще се пържи първо това а и се повишава степента на изолация което намалява възможността да пробие лесно.
Според мен идеята е добра и за по-старите кабели (за да изкарат още време) а особено хубава за новите за да се запазят по-дълго нови и най-вече добре работещи.
Както казах и в началото....Евала колега
