pe6kata написа:Има... като смениш почти всичко![]()
Как почти всичко


pe6kata написа:Има... като смениш почти всичко![]()
Winner25 написа:pe6kata написа:Има... като смениш почти всичко![]()
Как почти всичкоНищо ли не може да се ползва от монтирания абс
pe6kata написа:това с релето е интересно...
що да нямаме смелост да е постоянно активиран ЕДС-а, в смисъкл...
не съм карал кола с ЕДС, незнам как се държи, при мен ако се дава много газ има проблем със завиването не само на първа, а идеята е да ставам и по-мощен...
racing_team_vidin написа:едс-а не може да работи при големи скорости, вътре в модула има заключващ клапан точно затова,за да не стане сакатлък.
tarikat89 написа:и на мен ми предстои до 1 седмица да си монтирам АБС.. но при мен е на сеат толедо и компа по принцип ми стои в багажника зад стопа..и инсталацията минава в прага до компа отзад и от там под предните 2 седалки до бошуниерата..
и въпроса ми е може ли компа да си го сложа някъде другаде по наблизо до бошуниерата..а не да го пращам чак в багажника.. и също така при мен има 2 букси и 1 кабел които трябват да се закачат.. като едното е дебел червен кабел което ми прилича на някакъв "+" другото е зелена букса като на колегата в първия пост където обяснява.. и 3тото е кафяв кабел които мисля че е маса "-" и не ми се вижда че ще е сложно инсталацията..
tarikat89 написа:ясноо..значи няма кво да объркам в инсталацията..
компа ще го слагам под задната седалка някъде в такъв случаи..
че в багажника нямам място..
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта